Dobra strona (www) biznesu

W Maxipizza drogą internetową składanych jest 25 proc. zamówień.
Środa
05.08.2009
Internet jest największym i najszybciej rozwijającym się rynkiem na świecie. Nic więc dziwnego, że przedsiębiorstwa chcą na nim zaistnieć. Najprostszy sposób, to strona internetowa, którą może mieć każda, nawet najmniejsza firma.
 

Witryna korporacyjna, to przede wszystkim elektroniczna wizytówka, na której umieszczone są podstawowe dane dotyczące organizacji. Daje większe możliwości dotarcia z ofertą do potencjalnych klientów, bo nie dotyczą jej ograniczenia przestrzenne ani czasowe. Jednak coraz częściej firmy odkrywają także inne zastosowania strony www, przede wszystkim marketingowe i handlowe.

Właściciele firm zdają sobie sprawę z tego, jak wiele mogą zyskać dzięki korporacyjnej stronie internetowej. Dobrze przygotowana i administrowana, może przyciągać klientów oraz generować spore zyski. Internet oferuje nową jakość działań marketingowych, której nie są w stanie zapewnić tradycyjne media. Pozwala na interakcję pomiędzy firmą a jej klientem. Daje możliwość informowania klientów na bieżąco o tym, co dzieje się w firmie. Odwiedzający stronę nie jest jedynie biernym odbiorcą umieszczonych na niej treści, ale może je w sposób aktywny komentować, a nierzadko również tworzyć.

Rynek z przyszłością

Do internetowego handlu wszyscy zdążyli się już przyzwyczaić. Teraz przychodzi czas na usługi. W wirtualnym świecie działają już banki, delikatesy, za pośrednictwem Internetu można też zamówić pizzę.
- W Maxipizza zamówienia przez Internet można składać od trzech lat. Teraz wprowadziliśmy pewne zmiany i udogodnienia dla naszych klientów– mówi Łukasz Misztal wiceprezes zarządu Maxipizza. - Nowa formuła pozwala zamówić pizzę kilkoma kliknięciami myszy. Proces odbywa się w czterech etapach. W każdej chwili do zamówienia można dobrać dodatki, przystawki i napoje.

Firmowa strona internetowa ułatwia tworzenie trwałych relacji z klientami. Sprzyjają temu różnego rodzaju programy lojalnościowe i promocje skierowane do zalogowanych użytkowników.
- Mamy katalog liczący około 20 tys. stałych klientów zamawiających pizzę na naszej stronie- mówi Łukasz Misztal. - Specjalnie z myślą o nich przygotowujemy rabaty i promocje. Szukamy także nowych klientów, umieszczając adres naszej strony www na ulotkach i reklamując się w lokalnych mediach - dodaje.

(mak)


Magdalena Krocz

POPULARNE NA FORUM

Planuję założyć własną działalność - od czego zacząć?

Najlepiej zacząć od kupna gotowej spółki . Zakup gotowej spółki daje pewność, że firma istnieje i ma już zarejestrowany kapitał zakładowy, co może być ważne z...

33 wypowiedzi
ostatnia 08.01.2024
Oszukani przez franczyzodawcę

Wspolpraca z firma Ship Center jako franczyzobiorca??? ODRADZAM SPRAWDZ ICH UMOWE U SWOJEGO PRAWNIKA, jest ona jednostronna i ukierunkowana na kary umowne ktore sobie sami...

48 wypowiedzi
ostatnia 22.09.2023
Czy na odzieży można jeszcze zarobic?

Ja kupuję na hurtowni stradimoda.pl od jakiegoś roku nie zawiodłam się doradzą zawsze dobrze dbają o klienta a uwierzcie mi jest dużo hurtowni które chcą tylko...

40 wypowiedzi
ostatnia 22.09.2023
piszę pracę na temat franchisingu :)

hej, tez poszukuję danych, znalazłaś coś może oprócz ilości placówek i marek franczyzowych?

14 wypowiedzi
ostatnia 24.05.2023
Sukcesja w Intermarché i Bricomarché

przeciez to złodzieje

1 wypowiedzi
ostatnia 04.05.2023
piszę pracę na temat franchisingu :)

Szukam szcegółowego raporty na temat franczyzy w latach przed pandemią i po. Rozumiem że osttani raport opublikowany był za rok 2010 ale niestety jego również nię mogę...

14 wypowiedzi
ostatnia 23.04.2023
Praca magisterska - licencjacka o franchisingu

Witam, Jestem studentką III roku Finansów i Rachunkowości na Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Obecnie prowadzę badania w ramach seminarium dyplomowego. Poniższa ankieta...

211 wypowiedzi
ostatnia 13.03.2023
Hodowla psów: Trudne życie hodowcy

Znam osoby gdzie rocznie zarabiają 300 tys złotych prosze nie łżeć że hodowla się nie opłaca.

4 wypowiedzi
ostatnia 10.02.2023