opinie

opinie | 01.07.2015

W poszukiwaniu wspólników

To, że miło spędzacie z kimś czas na gruncie towarzyskim, nie oznacza wcale, że możecie wspólnie robić interesy.

finanse i bankowość | 16.06.2015

Pochwała jakości

Jakość obsługi klienta ma być tym, co sprawi, że dla kilku złotych, czy ułamka procentu nie będzie warto migrować do konkurencji.

opinie | 08.06.2015

Nie bój się rosnąć

Jeśli przedsiębiorstwo od kilku lat stoi w miejscu, to prawdopodobnie dzieje się tak dlatego, że zarządzający nim ponosili zbyt małe ryzyko.

opinie | 15.05.2015

Firma to przygoda

Biznes to wciągające ludzkie historie, a nie nudne wykresy i martwe liczby.

opinie | 30.04.2015

W biznesie nie ma drugich szans

Utarło się, że w biznesie wystarczy przeć do przodu, a sukces w końcu przyjdzie. Niestety nie jest to prawda.

doradztwo i księgowość | 10.04.2015

Dotacja vs biurokracja

Pieniądze z dotacji leżą na ulicy. Ale niewiele firm wie, jak się po nie schylić, by nie strzeliło w krzyżu.

moda | 27.03.2015

Ktoś, komu zależy

Model biznesowy czy lokalizacja to elementy, na które franczyzodawca ma największy wpływ. Osoba franczyzobiorcy to w pewnym sensie zagadka.

opinie | 23.03.2015

Zostanie w rodzinie

Firmy rodzinne wciąż kojarzymy z niewielkimi biznesami, ale słyszymy o ich zbawiennym wpływie na gospodarkę. Czy biznes rodzinny jest gotowy na sukcesję?

opinie | 20.03.2015

Biznes godny zaufania

Podstawą sukcesu firmy franczyzowej jest zaufanie partnerów. Najpierw trzeba je zdobyć, ale dla wizerunku ważniejsze jest, aby to zaufanie utrzymać.

finanse i bankowość | 28.02.2015

Raz to za mało

Jeśli bank chce, aby klient do niego wracał, musi być bankiem uniwersalnym. Klient musi chcieć, ale także mieć po co wracać do banku.

opinie | 17.02.2015

Dodatkowy zarobek

Doskonale rozumiem osoby, które szukają pomysłu na dodatkowy zarobek. Sam go szukałem przez dobre 10 lat. Aż w końcu znalazłem.

opinie | 10.02.2015

Jaskółki niech gadają

U podnóża największych biznesowych szczytów leży zwyczajna ludzka przyjaźń. Szkoda, że to takie niesforne uczucie.

opinie | 15.01.2015

Z kulturą na froncie

Pierwsze wrażenie w firmie zawsze robią frontmani. To od nich zależy, jak potencjalni klienci będą ją postrzegać.

opinie | 02.01.2015

Czy muszę zmienić grono znajomych?

Mówi się, że 90 proc. osób, które pracują na etacie, marzy bądź marzyło kiedyś o własnej firmie. Dlaczego zatem jej nie prowadzą?

art. spożywcze i przemysłowe | 27.10.2014

Odkrywaj nieodkryte

Odkrycie niszy na rynku może wynieść na wyżyny, pod warunkiem że szybko ją zawłaszczymy. W biznesie nie ma czasu na długie myślenie.

opinie | 27.10.2014

Przypowieść o słoniu i ślepcach

Słoń symbolizuje mądrość, gruboskórność, wytrzymałość, ale i skromność. Zaprośmy go budowania kompetencji pracy zespołowej.

finanse i bankowość | 30.09.2014

Pieniądze w czasach niepewności

Chciałbym wyraźnie powiedzieć, że wybuch wojny wydaje mi się skrajnie mało prawdopodobny. Chyba że ekonomicznej…

art. spożywcze i przemysłowe | 29.09.2014

Łatwiej o sukces z partnerem

Właściwie nie znam supermarketu, który byłby niezależnym bytem. Wszystkie, które kojarzę, funkcjonują w ramach dużych sieci handlowych. Dlaczego tak się dzieje?

opinie | 08.09.2014

Defilada pokonanych

Konkurencję między firmami wielu chce widzieć jako szlachetną walkę między rycerzami. Tymczasem ma ona więcej wspólnego z bójką w ciemnym zaułku.

opinie | 31.07.2014

Polska franczyza w pogoni za Don Kichotem

Jaki jest potencjał i możliwe kierunki rozwoju polskiego rynku franczyzy? Odpowiedzi można szukać w Hiszpanii.

1
2
4
5
następna  
ostatnia