VIP ma firmę

Marcin Książak | 02.11.2021

Marcin Książak: Trzeba wiedzieć, jak zagrać

– Piosenka to produkt. Potrzebuje skutecznego marketingu muzycznego, aby mogła odnieść sukces – mówi Marcin Książak, współtwórca Fabryki Przebojów.

Radek Brzózka | 04.10.2021

Radek Brzózka: Biznes i nauka w jednym rzędzie

– Chcieliśmy stworzyć miejsce, gdzie młodzi ludzie będą inspirowani wiedzą i nauką. Takie, w którym eksperyment będzie naturalną formą zabawy – mówi Radek Brzózka, dziennikarz, pomysłodawca AlphaCamp, tematycznych obozów dla dzieci i młodzieży.

Paulina Wilkiewicz | 02.09.2021

Patinka: Biznes na Bali i na YouTubie

– Oferujemy naszym klientom produkty handmade, które wykonują specjalnie dla nas mieszkańcy indonezyjskiej wyspy Bali – mówi Paulina Wilkiewicz, czyli youtuberka o nicku Patinka, która ze swoją wspólniczką Dominiką Gałaszewską otworzyła nietypowy sklep internetowy.

Andrzej Wrona | 02.08.2021

Andrzej Wrona: W biznesie jak w drużynie

– Mam to szczęście, że w biznesie działam ze wspólnikiem, który jest moim przyjacielem od lat dziecięcych i któremu ufam bezgranicznie. Widzę, jak nasza firma się rozwija pod jego skrzydłami – mówi Andrzej Wrona, siatkarski mistrz świata, przedsiębiorca, dziennikarz.

Anka Dziedzic | 01.07.2021

Anka Dziedzic: Jestem krok przed konkurencją

– Mam coraz więcej naśladowców, którym wydaje się, że prowadzę biznes łatwy i przyjemny. Nic podobnego – mówi Anka Dziedzic trenerka i blogerka.

Pascal Brodnicki | 01.06.2021

Franczyza z Pascalem Brodnickim

– Nasz plan na najbliższy rok zakłada pozyskanie pierwszych pięciu partnerów franczyzowych, z którymi uruchomimy Pascal Today – mówią Pascal Brodnicki oraz Marek i Jan Rogala, którzy wspólnie budują franczyzowy koncept gastronomiczny Pascal Franchise.

Katarzyna Werner | 01.05.2021

Katarzyna Werner: Biznes na rajskiej wyspie

– Nic na Zanzibarze nie jest do końca proste. A z drugiej strony można tutaj wiele rzeczy rozwiązać naprawdę szybko i skutecznie – mówi Katarzyna Werner, była dziennikarka TVN24, która dzisiaj prowadzi na Zanzibarze hotel i firmę, organizującą wycieczki.

Artur Kozłowski | 01.04.2021

Artur Kozłowski: Firma jak maraton

– Wchodzimy w erę załatwiania większości spraw przez internet. Mnie również pandemia zmotywowała do działania. Rozwijam aplikację do treningu online – mówi Artur Kozłowski, właściciel firmy SportQuality IT, wielokrotny medalista i mistrz Polski w bieganiu długodystansowym.

Marcin Koch | 02.03.2021

Przepis na restaurację według Marcina Kocha

– Gdybym miał dzisiaj otwierać restaurację, to postawiłbym na taką, która z założenia ma szybką rotację gości i koncentruje się na prostym menu – mówi Marcin Koch, właściciel Bazaru Kocha i restauracji Talerzyki.

Krzysztof Hołowczyc | 01.03.2021

Krzysztof Hołowczyc: Pasja, która przynosi zyski

Na arenie rajdowej osiągnął już wiele, ale wciąż ma cele do zdobycia. O ile w świecie sportu to on prowadzi drużynę do zwycięstwa, o tyle w biznesie oddaje kierownicę profesjonalistom. Z jakim efektem? O rozwoju firm asygnowanych jego nazwiskiem rozmawiamy z Krzysztofem Hołowczycem, polskim rajdowcem.

Igor Klaja | 01.12.2020

Igor Klaja: Biznes w erze postcovidowej

– Żyjemy w okresie permanentnej zmiany, nie wiemy, co przyniosą kolejne miesiące. Moja firma też musiała się zmienić – mówi Igor Klaja, założyciel firmy OTCF, twórca marki 4F, który właśnie wprowadza na rynek franczyzowe kawiarnie 4F Café.

Adam Abramowicz | 01.12.2020

Wolność kocham i rozumiem

– Dla biznesu najlepsze są rozwiązania wolnościowe. Ramy pozwalają na samoregulację rynku, nakazy go niszczą. Spróbuję przekonać do kodeksu franczyzy ministra Zbigniewa Ziobro – mówi Adam Abramowicz, rzecznik małych i średnich przedsiębiorców.

Aleksandra Żebrowska | 13.11.2020

Aleksandra Żebrowska: Interes z myślą o młodych mamach

– Zakładając firmę chciałam uniknąć określeń typu „biznes żony znanego męża” – mówi Aleksandra Żebrowska, właścicielka marki Francis & Henry.

Paulina Smaszcz-Kurzajewska | 01.11.2020

Paulina Smaszcz-Kurzajewska: Własny biznes zamiast telewizji

– Nie każdy nadaje się do prowadzenia własnej firmy. Moim błędem na przykład jest to, że jestem zbyt miła i zbyt dobra dla pracowników – mówi Paulina Smaszcz-Kurzajewska, dziennikarka i bizneswoman.

Magda Gessler | 01.10.2020

Zrób biznes z Magdą Gessler

– Gastronomia to jeden z najtrudniejszych biznesów. Czasem marzymy o wielkiej restauracji, jesteśmy gotowi zadłużyć się na miliony, nie sprawdzając, na co tak naprawdę w danym miejscu jest zapotrzebowanie – mówi Magda Gessler, restauratorka i ekspertka kulinarna, która właśnie wprowadza na rynek nowy koncept franczyzowy.

Maciej Herman | 01.09.2020

Jak stworzyć firmę na miarę Wedla?

– Ostatnie lata pokazały, że firmy o długoletnim stażu nie mają patentu na nieśmiertelność – mówi Maciej Herman, dyrektor zarządzający firmy Wedel.

Zofia Ślotała | 28.06.2020

Zofia Ślotała: Strategia dopasowana do rynku

– Zagraniczne rynki badam m.in. poprzez Market Finder Google – mówi Zofia Ślotała, stylistka gwiazd i właścicielka marki Petite Maison.

Grzegorz Łapanowski | 15.06.2020

Grzegorz Łapanowski: Uczę gotować i zarabiam

– Chciałbym mieć restaurację, jednak musiałbym mieć komfort, że goście zawsze dostaną to, czego oczekują – mówi Grzegorz Łapanowski, kucharz, właściciel szkoły kulinarnej Food Lab Studio.

Maciej Bilka | 28.12.2019

Maciej Bilka: Dania doprawione rapem

– Gdy otwierałem restaurację, nie promowałem jej „raperstwem”. Nie byłem pewien, jak zareagują fani – mówi Maciej Bilka, właściciel Gringo Bar, współzałożyciel zespołu Hemp Gru.

Maciej Orłoś | 01.12.2019

Maciej Orłoś: Potrafię rozmawiać z ludźmi

- Młodzież nie ma monopolu na YouTuba - mówi Maciej Orłoś, dziennikarz, szkoleniowiec, wieloletni prowadzący program „Teleexpress”, który od roku ma własny autorski kanał na YouTubie.

1
3
4
5
następna  
ostatnia