Gatta

Gatta
Informacje o systemie partnerskim
Opis systemu partnerskiego

Firma FERAX sp. z o. o. (właściciel marki GATTA) prowadzi swoją działalność w zakresie produkcji i sprzedaży wyrobów pończoszniczych oraz odzieży na Polskim rynku od 1993 roku, systematycznie i w sposób konsekwentny rozwijając zarówno swój park maszynowy jak i sieć dystrybucyjną.

Od ponad 20 lat dostarczamy naszym klientom wysokiej jakości produkty dziewiarskie i odzieżowe za pośrednictwem sieci sprzedaży detalicznej, na którą na dzień dzisiejszy składa się ponad 130 punktów na terenie kraju jak również kilkanaście rozmieszczonych poza granicami naszego Państwa, m. in. w Słowacji, Hiszpanii.

W związku z dynamicznym rozwojem sieci sprzedaży detalicznej poszukujemy przedsiębiorców zainteresowanych prowadzeniem działalności w oparciu o sieciowe systemy franczyzowe. W chwili obecnej 30 salonów sprzedaży detalicznej prowadzonych jest przy wykorzystaniu tej metody współpracy, co świadczy o bardzo dobrej organizacji jak również renomie placówek prowadzonych przez naszych partnerów.

Jednostki własne

109

Jednostki partnerskie

30

Zdjęcie punktu systemu
Witryna sklepu Gatta
Informacje dla partnera
Wsparcie dla partnera
  • pomoc w doborze, ocenie potencjału preferowanej lokalizacji,
  • pomoc w wyposażeniu i uruchomieniu salonu,
  • szkolenia personelu – sprzedażowe, produktowe oraz z obsługi systemu,
  • nadzór Kierownika Regionalnego,
  • opieka Visual Merchendisingowa,
  • wsparcie marketingowe, darmowe materiały,
  • dedykowane oraz globalne promocje,
  • dostęp do know-how,
  • zatowarowanie punktu sprzedażowego oraz bieżące uzupełnianie asortymentu wynikające ze sprzedaży,
  • zwroty kolekcji posezonowych, gospodarowanie stanem magazynowym,
  • wynagrodzenie dla franczyzobiorcy na podstawie ustalonej umową prowizji,
  • wdrożenie systemu informatycznego,
  • bezpłatne umieszczenie adresu salonu na materiałach reklamowych oraz stronach internetowych.
Przewidywana suma inwestycji

Szacunkowy koszt inwestycji ustalany jest indywidualnie i w znaczny stopniu uzależniony jest od stanu lokalu:

  • aranżacja lokalu, przystosowanie do prowadzenia działalności związanej ze sprzedażą odzieży, gorseterii: 20-150 tys. zł. ,
  • zakup mebli – koszt mebli w koncepcie franczyzowym na powierzchnię ok. 45 m2: 20-25 tys. zł,
  • jednorazowa opłata wpisowa: 3 tys. zł.
Podstawowe wymagania sieci
  • miasta o liczbie mieszkańców ok. 50 tys.
  • prowadzenie własnej działalności gospodarczej lub gotowość do rozpoczęcia,
  • umowa najmu powierzchni handlowej lub akt własności lokalu - preferowana powierzchnia lokalu: 40-45 m2 (Centra  Handlowe), 
  • zatrudnienie personelu,
  • współpraca z Kierownikiem Regionu,
  • przestrzeganie zasad obsługi klienta zgodnych z przyjętymi standardami,
  • zaaranżowanie architektoniczne salonu zgodnie ze standardami sieci (ułożenie przymierzalni, zaplecza, kolor podłogi, ścian, reklamy wewnątrz salonu)
  • łącze internetowe,
  • ubezpieczenie salonu,
  • wyposażenie salonu w manekiny, torsy – akcesoria służące do ekspozycji,
  • zabezpieczenie towaru (który jest własnością Ferax) oraz systemu informatycznego (deklaracja wekslowa)
  • zalecane jest założenie 2-3 kamer, oraz instalacja bramek antykradzieżowych.
Informacje o organizatorze systemu
Ferax Sp. z o.o.
ul. Szadkowska 4/6, 98-220 Zduńska Wola
661 632 300
michal.nowosad@ferax.com.pl
www.gatta.pl
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Michał Nowosad, Menedżer ds. rozwoju sieci franczyzowej
Firma jest partnerem Polskiej Organizacji Franczyzodawców
Dowiedz się więcej
Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do organizatora systemu.
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon kontaktowy *
E-mail *
Jeżeli widzisz poniższe pole to pozostaw je puste.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.