Monetia
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Monetia posiadająca licencję Krajowej Instytucji Płatniczej to obecnie największa w Polsce sieć Agencji Płatniczych. Nasi partnerzy mają możliwość stworzenia nowego przedsiębiorstwa lub rozszerzenia działalności już istniejącej (np. kantor, lottomat, itp.) przy wykorzystaniu wiedzy i doświadczenia które posiadamy.
Sukces agencji zależy jednak w głównej mierze od działań lokalnych. Dlatego też w Agencjach Monetia funkcjonują ceny „lokalne” (prowizje mogą być ustalane dla każdej agencji niezależnie, z uwzględnieniem cen najbliższej konkurencji), za opiekę i wsparcie działań Agenta odpowiedzialny jest dedykowany koordynator.
Naszym partnerom zapewniamy wiarygodność, bezpieczeństwo przeprowadzanych transakcji oraz sprawdzoną koncepcję działania.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
490
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Naszym współpracownikom oferujemy:
- niskie koszty inwestycji,
- atrakcyjne wynagrodzenie prowizyjne,
- profesjonalny program komputerowy do obsługi kasowej,
- działalność pod wspólną marką dużej ogólnopolskiej sieci,
- współpracę z rzetelnym i wiarygodnym partnerem posiadającym licencję Krajowej Instytucji Płatniczej,
- pomoc w pozyskaniu klientów,
- współpracę z wystawcami płatności masowych,
- Jednolity system wizualizacji zgodny ze standardem Monetia
- wsparcie marketingowe,
- system szkoleń.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Opłata pakietu startowego to zaledwie 720 zł brutto.
Na koszty uruchomienia punktu kasowego składają się wydatki ponoszone na wybudowanie boksu kasowego lub adaptację już istniejącego, zakup komputera i drukarki, sejfu, zabezpieczenie agencji, materiały biurowe. Nowy Agent otrzymuje pełne oznakowanie nowego punktu wraz z pozostałymi materiałami marketingowymi w ramach opłaconego pakietu startowego.
Koszty bieżące:
- najem lokalu,
- eksploatacja (np. energia, telefon),
- konwojowanie wartości pieniężnych,
- ubezpieczenie agencji.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Podstawowe wymagania wobec przyszłych Agentów:
- prowadzenie własnej działalności gospodarczej,
- pomieszczenie przystosowane do obsługi Klientów, wyposażone w sprzęt,
- inwestycja własnych środków finansowych,
- otwartość i umiejętność współpracy w zespole,
- dostosowanie się do wymagań sieci,
- sumienność i rzetelność we współpracy.
- pomieszczenie przystosowane do obsługi Klientów, wyposażone w sprzęt komputerowy, sejf, system alarmowy,
- ubezpieczenie agencji - uzależnione od wartości przewożonej i przechowywanej gotówki,
- dostarczenie dokumentów:
- zaświadczenie z ZUS i US o nie zaleganiu z płatnościami,
- zaświadczenie o nadaniu numeru NIP i regon,
- kserokopia dokumentów tożsamości (Agenta oraz poręczyciela).
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
801 33 22 60 lub 58 665 70 45
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Monetia Sp. z o.o. (ul. Grójecka 5, 02-019 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Monetia oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie monetia.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Już w październiku Targi Franczyza. Kandydaci na przedsiębiorców będą mogli wybierać spośród 200 konceptów franczyzowych. Sprawdź, jakie marki spotkasz w Pałacu Kultury i Nauki.
Franczyzodawca podpisał umowę na obsługę kasową urzędów w województwie łódzkim.
Punkty kasowe przyjmujące wpłaty klientów powstaną na wschodzie Polski w dość nietypowej lokalizacji.
Monetia inwestuje we współpracę z agentami. Sklep online usprawni pracę partnerów i obniży koszty prowadzenia biznesu.
Monetia chce podwoić udziały w rynku, tyle że rynek się kurczy. Nowa oferta ma przynieść wyższe zyski jej agencjom.
Już za kilka dni Targi Franczyza na PGE Narodowym. Wśród pomysłów na biznes będą tam m.in. te ze świata finansów.
Nie mógł zostać partnerem banku bez branżowego doświadczenia, więc zatrudnił się w placówce. Dziś ma własny bank.
Franczyzobiorcy DG-Inwest zarabiają nie tylko na udzieleniu klientom finansowania, ale też na sprzedaży samochodów, nieruchomości a nawet jachtów.
Niesłychanie rzadko można wygrać w konkursie sfinansowanie otwarcia partnerskiej placówki bankowej. Teraz można – ruszył konkurs Banku Millennium.
Franczyzobiorcy Banku Pekao SA mają różne możliwości rozwijania swojej działalności. Jak otworzyć własną placówkę bankową?
Potrzeba co najmniej 50 tys. zł, aby otworzyć placówkę partnerską pod marką PKO Bank Polski. A ile można zarobić?
To już 15 lat od kiedy działa sieć placówek partnerskich Santander Bank Polska. Obecnie w sieci istnieje 170 placówek, którymi zarządza 148 Partnerów Banku.
O tym jaka powinna być dobra franczyza bankowa opowiada Sławomir Makowski, dyrektor ds. strategii i rozwoju sieci agencyjnej Alior Banku.
Marek Szczyrbaty zajmuje się franczyzą bankową od ponad trzech lat. W tym czasie jego sieć urosła do siedmiu placówek partnerskich VeloBanku rozproszonych w czterech województwach.
Dla Huberta Żyły prowadzenie agencji PZU to kontynuacja rodzinnego biznesu. Zdobył nagrodę Top Franczyzobiorca 2022, w kategorii Ambasador Marki.
Banki oferują swoim franczyzobiorcom mocne wsparcie i szeroką ofertę produktową. Kto może skorzystać z bankowej licencji?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Jak wypromować się w social mediach? Marketingowa wyobraźnia nie zna granic. Na rynku pojawili się pet influencerzy i psy promujące np. marki samochodów, a po sieci krążą de-influencerzy, którzy zniechęcają klientów do zakupów. Sprawdź, jak zmonetyzować te trendy.
Wybór licencji franczyzowej może być niełatwy. Na który koncept postawić? Na Targach Franczyza, które odbędą się 15-16 marca na PGE Narodowym można będzie znaleźć szeroką ofertę pomysłów na biznes.
Branża „dom i ogród” przygląda się zachowaniom zakupowym klientów i dostosowuje do nich swoją ofertę. Doświadczeniem i licencją na biznes chętnie dzieli się też z franczyzobiorcami. Prezentujemy 10 sprawdzonych pomysłów na sklep z artykułami dla domu i ogrodu.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.