E. Leclerc

E. Leclerc
Informacje o systemie partnerskim
Opis systemu partnerskiego

Stowarzyszenie E.Leclerc to najdłużej działająca w Polsce, bo aż od 1995 roku, sieć hiper i supermarketów. Każdy sklep to odrębny podmiot należący do prowadzącego go partnera, bowiem E.Leclerc to grupa niezależnych przedsiębiorców, którzy w sposób autonomiczny zarządzają własnymi firmami, współpracują z regionalnymi producentami, wspierają lokalne społeczności, dopasowując swoją ofertę do lokalnych warunków.

Strategia biznesowa Stowarzyszenia E.Leclerc opiera się na trzech podstawowych filarach: rozwoju sklepów już istniejących, zrzeszaniu niezależnych partnerów oraz na rozwoju zewnętrznym poprzez wspieranie inwestycji partnerów. Dotychczasowe inwestycje są odzwierciedleniem strategii biznesu polegającej na realistycznej ocenie rzeczywistości, liczeniu się z konkretnymi możliwościami i podejmowaniu działań, które gwarantują skuteczność, bowiem każdy z podmiotów sieci musi być rentowny jako samodzielne przedsiębiorstwo. Zdolności adaptacyjne modelu funkcjonowania opartego o przedsiębiorczość partnerów sprawiają, że E.Leclerc sukcesywnie się rozwija, zdobywając coraz większy udział w rynku.

E.Leclerc to nie tylko hiper i supermarkety. To również 12 stacji paliw, które wpisując się w filozofię uwolnienia cen, nieustannie starają się oferować klientom produkt w najbardziej konkurencyjnych cenach. Jako pierwsza sieć hipermarketów w Polsce firma uruchomiła też sprzedaż przez Internet poprzez sieć E.Leclerc on line, działającą w następujących miastach: Warszawie, Wrocławiu, Gdańsku, Lublinie, Rzeszowie, Radomiu, Katowicach, Elblągu i Kielcach.

Obecnie E.Leclerc zatrudnia 4 700 pracowników w 43 sklepach znajdujących się w 39 miastach na terenie 16 województw. 

Jednostki partnerskie
  • Jednostki partnerskie 41 (17 hipermarkety, 24 supermarkety)
  • Jednostki franczyzowe 2 (1 hipermarket, 1 supermarket)
Zdjęcie punktu systemu
front sklepu E.Leclerc
Informacje dla partnera
Wsparcie dla partnera

Partnerom oferujemy:

  • warunki handlowe dla sieci;
  • centralną logistykę;
  • własny import;
  • rozwiniętą gamę produktów z logo Wiodąca Marka dostępną tylko w sieci sklepów E. Leclerc;
  • produkty pierwszocenowe z logo €.C.O.+;
  • produkty  tradycyjne/regionalne;
  • wspólne operacje marketingowe. 
Przewidywana suma inwestycji

Ustalana indywidualnie dla każdej placówki.

Podstawowe wymagania sieci
  • motywacja do prowadzenia swojego biznesu;
  • wspólna praca z partnerem życiowym;
  • chęć wzięcia udziału w stażu szkoleniowym;
  • mobilność.
Informacje o organizatorze systemu
Galec Sp. z o.o.
ul. Jutrzenki 156, 02-231 Warszawa
(22) 205 91 91
franczyza@e-leclerc.pl
www.e-leclerc.pl
Dowiedz się więcej
Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do organizatora systemu.
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon kontaktowy *
E-mail *
Jeżeli widzisz poniższe pole to pozostaw je puste.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.