CUK Ubezpieczenia
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Decydując się na współpracę z CUK Ubezpieczenia masz do wyboru elastyczne formy współpracy: placówka franczyzowa, punkt partnerski, Agent CUK lub Niezależny Doradca. Dołączasz do wiodącej sieci multiagencyjnej w Polsce, która zapewnia wsparcie technologiczne i operacyjne na każdym etapie współpracy. Wspólnie z CUK rozwijasz Twój biznes, a organizacja jest współodpowiedzialna za Twoje wyniki. Otrzymujesz najwyższej jakości rozwiązania technologiczne, które ułatwiają sprzedaż i automatyzują wiele procesów. Dzięki temu Twoi klienci otrzymują zawsze najkorzystniejszą dla ofertę ubezpieczeniową.
JEDNOSTKI WŁASNE
100
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
400
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Dlaczego warto otworzyć własną placówkę multiagencji CUK Ubezpieczenia?
- Masz do wyboru elastyczne modele współpracy, w tym: Placówka Franczyzowa i Punkt Partnerski – w zależności czy chcesz wystartować z nowym biznesem, czy rozwinąć już istniejący.
- Dołączasz do silnej grupy. Jesteśmy na rynku ponad 20 lat, posiadamy 500 placówek w całej Polsce i współpracuje z nami ponad 3 000 agentów.
- Gwarantujemy szybki proces startu – już 2 spotkania pozwolą Ci na podjęcie działania.
- Od 7 do 21 dni, to czas, który potrzebujesz na otwarcie placówki.
- Wesprzemy Cię w całym procesie otwarcia. Od pomocy w wyborze lokalu, przez darmowy projekt jego aranżacji, po koordynację zamówień mebli i oznakowania.
- Zyskasz pełne wsparcie marketingowe. Wypozycjonujemy Twoją placówkę w wyszukiwarkach oraz Social Mediach.
- Z nami zdobędziesz nową wiedzę i umiejętności. Gwarantujemy udział w specjalistycznych szkoleniach online oraz Twojej placówce.
- Masz pewność eksperckiej pomocy. W każdej chwili możesz skontaktować się z Dedykowanym Działem Wsparcia Sprzedaży lub Działami: Biznes, Życie i Agro.
- Słyniemy z innowacji, posiadamy najnowocześniejszy, zintegrowany system obsługi klienta.
Pracujesz mniej!
Gwarantujemy Ci wiele korzyści systemowych. Twoja aktywność zawodowa będzie wydajniejsza dzięki nowoczesnym technologiom i automatyzacji, które masz do dyspozycji podczas codziennej.
Oto niektóre z nich:
- dostaniesz dostęp do najlepiej rozwiniętego technologicznie na rynku narzędzia, porównującego wszystkie polisy. W jednym systemie porównasz, sprzedaż i obsłużysz Twoich klientów. Bez tracenia czasu na ich ewidencję w bazie,
- zyskasz dostęp do aplikacji mobilnej w łatwy i szybki sposób wczytasz do systemu wszystkie dane i załatwisz sprawy okołosprzedażowe,
- otrzymasz własną stronę www do sprzedaży direct,
- Twoi klienci będą mogli kupować w dowolnych kanałach, a ty otrzymasz prowizję.
Zarabiasz więcej!
Dzięki współpracy z CUK Ubezpieczenia masz dostęp do ofert ponad 30 Towarzystw Ubezpieczeniowych w jednym miejscu! Gwarantujemy atrakcyjne, wysokie prowizje podstawowe, ale to nie wszystko:
- współpracujesz bez planu sprzedaży – Ty decydujesz w jakim tempie rozwijasz swój biznes,
- zyskujesz unikalne programy bonusowe, które umożliwiają zwiększenie prowizji za sprzedaż wybranych grup ryzyk,
- masz dostęp do licznych akcji promocyjnych wspierających sprzedaż,
- gwarantujemy nagrody finansowe oraz atrakcyjne wyjazdy dla najlepszych,
- otrzymujesz prowizję zawsze na czas,
- dzięki monitoringowi Twojego biznesu, widzisz prognozy i osiągnięcia.
Ale to nie wszystko!
- Będziesz mieć możliwość naliczania klientom punktów PAYBACK do każdej polisy, a klienci będą mogli obniżyć koszt swojej polisy.
- Wspieramy Twój biznes ogólnopolskimi kampaniami reklamowymi.
- Prowadzimy własną platformę z licznymi gadżetami dla klientów.
Dzięki własnej placówce multiagencji CUK Ubezpieczenia pracujesz mniej, zarabiasz więcej!
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
około 15 tys. zł
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- lokal w rozpoznawalnej części miasta,
- ok. 20 mkw. na parterze budynku,
- miejsce na reklamę świetlną,
- witryna możliwa do wyklejenia,
- dostępność miejsc parkingowych.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Doradca franczyzowy tel. (56) 665 09 14
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma CUK Ubezpieczenia sp. z o.o. (ul. Grudziądzka 107, 87-100 Toruń). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego CUK Ubezpieczenia oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie cuk.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Agenci ubezpieczeniowi nie narzekają na brak klientów. A licencji na biznes w tym segmencie rynku też nie brakuje.
Rynek ubezpieczeniowy coraz bardziej się konsoliduje. Do sieci CUK Ubezpieczenia w ubiegłym roku dołączyło 750 partnerów.
Majowy numer magazynu "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Prezentujemy w nim m.in. sprawdzone pomysły na biznes w finansach oraz podpowiadamy, jaką firmę otworzyć po urlopie macierzyńskim.
Pieniądz robi pieniądz – gdzie ta maksyma sprawdzi się lepiej niż w sektorze finansowym? Oto przegląd konceptów franczyzowych z tej branży.
Kamil Franciszkiewicz najpierw poznał branżę i firmę od podszewki, a dopiero później został jej franczyzobiorcą. Na jaką markę postawił?
Już za kilka dni Targi Franczyza na PGE Narodowym. Wśród pomysłów na biznes będą tam m.in. te ze świata finansów.
Nie mógł zostać partnerem banku bez branżowego doświadczenia, więc zatrudnił się w placówce. Dziś ma własny bank.
Franczyzobiorcy DG-Inwest zarabiają nie tylko na udzieleniu klientom finansowania, ale też na sprzedaży samochodów, nieruchomości a nawet jachtów.
Niesłychanie rzadko można wygrać w konkursie sfinansowanie otwarcia partnerskiej placówki bankowej. Teraz można – ruszył konkurs Banku Millennium.
Franczyzobiorcy Banku Pekao SA mają różne możliwości rozwijania swojej działalności. Jak otworzyć własną placówkę bankową?
Potrzeba co najmniej 50 tys. zł, aby otworzyć placówkę partnerską pod marką PKO Bank Polski. A ile można zarobić?
To już 15 lat od kiedy działa sieć placówek partnerskich Santander Bank Polska. Obecnie w sieci istnieje 170 placówek, którymi zarządza 148 Partnerów Banku.
O tym jaka powinna być dobra franczyza bankowa opowiada Sławomir Makowski, dyrektor ds. strategii i rozwoju sieci agencyjnej Alior Banku.
Marek Szczyrbaty zajmuje się franczyzą bankową od ponad trzech lat. W tym czasie jego sieć urosła do siedmiu placówek partnerskich VeloBanku rozproszonych w czterech województwach.
Dla Huberta Żyły prowadzenie agencji PZU to kontynuacja rodzinnego biznesu. Zdobył nagrodę Top Franczyzobiorca 2022, w kategorii Ambasador Marki.
Banki oferują swoim franczyzobiorcom mocne wsparcie i szeroką ofertę produktową. Kto może skorzystać z bankowej licencji?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Jak wypromować się w social mediach? Marketingowa wyobraźnia nie zna granic. Na rynku pojawili się pet influencerzy i psy promujące np. marki samochodów, a po sieci krążą de-influencerzy, którzy zniechęcają klientów do zakupów. Sprawdź, jak zmonetyzować te trendy.
Wybór licencji franczyzowej może być niełatwy. Na który koncept postawić? Na Targach Franczyza, które odbędą się 15-16 marca na PGE Narodowym można będzie znaleźć szeroką ofertę pomysłów na biznes.
Branża „dom i ogród” przygląda się zachowaniom zakupowym klientów i dostosowuje do nich swoją ofertę. Doświadczeniem i licencją na biznes chętnie dzieli się też z franczyzobiorcami. Prezentujemy 10 sprawdzonych pomysłów na sklep z artykułami dla domu i ogrodu.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.