aktualności
Otwarcie Hypernovej w Kwidzynie
Ahold Polska wyremontował Stary Młyn - kompleks budynków w centrum Kwidzyna z początku XX wieku - i otworzył w nim sklep Hypernova.
U rodziny na wsi bądź na działce
- rozmowa z Bogdanem Wieczorkiem z Lufthansa City Center.
Semax inwestuje za granicą
Semax otworzył salony odzieżowe marek Deep i Hot Oil w Moskwie. Firma przeznaczy w tym roku 2 mln złotych na zagraniczne inwestycje.
Sprzedaż powoli idzie w górę
Według szacunków Głównego Urzędu Statystycznego na maj, koniunktura w handlu detalicznym oceniana jest nieco lepiej niż w kwietniu br. Na niewielką poprawę nastrojów przedsiębiorców wpływa wzrost bieżącej sprzedaży oraz lepsza, choć nadal niezadowalająca kondycja finansowa firm.
Gelco wchodzi do Polski
Niemiecka firma Gelco, właściciel marki odzieżowej Gelco jest obecna w niemal całej Europie. Od czerwca będzie również w Polsce.
Polbank EFG otwiera dziewiąty oddział w Warszawie.
Do tej pory bank otworzył 23 oddziały w ośmiu miastach Polski. Do końca roku planowana jest rozbudowa sieci placówek do 50 oddziałów w całym kraju. Ofertę Polbanku prezentujemy w katalogu franczyz i systemów partnerskich.
1,7 miliona potencjalnych klientek
- rozmowa z Krzysztofem Michalukiem, prezesem Nobilis Inwestycje.
Delikatesy Centrum zmienią właściciela
Sieć ok. 200 sklepów spożywczych Delikatesy Centrum przejdzie na własności spółek z grupy Eurocash.
Lady-Comp w katalogu franczyz i systemów partnerskich
W katalogu franczyz i systemów partnerskich prezentujemy firmę Nobilis Inwestycje. Jej działalność opiera się na krzewieniu wiedzy z zakresu nowoczesnej antykoncepcji oraz na sprzedaży urządzeń Lady-Comp, Baby-Comp i Pearly.
Intersport wśród łódzkich salonów sportowych
Sieć specjalistycznych sklepów sportowych Intersport uruchomiła w Łodzi nowy salon sprzedaży.
Coraz większa grupa Eldorado
Lubelska spółka Eldorado przejmie spółkę BOS. Sieci sklepów Gośka, Stokrotka, Groszek, Berti czy Lewiatan Podlasie będą działać w ramach jednej grupy kapitałowej.
Konkurencyjność MiŚP
Pozycja konkurencyjna małych i średnich przedsiębiorstw słabnie – coraz bardziej bazują one na cenie, a w coraz mniejszym stopniu na jakości i innowacyjności produktów i usług oraz jakości obsługi klienta.
House przerabia ubrania
W sieci sklepów House rozpoczęła się nowa akcja „Przerób ciuchy po swojemu”, organizowana wspólnie z Heyah. Klienci sami będą mogli tworzyć wyjątkowe ubrania.
Dom starców - biznes przemilczany
Jeśli stawiasz na pieniądze, będziesz prowadził dom starców. Jeśli jesteś przedsiębiorcą z misją założysz dom opieki i poprowadzisz go zgodnie z sumieniem. Ale i tak Kościół zrobi to lepiej – napisał do nas czytelnik z Warszawy. Spojrzeliśmy na domy opieki z perspektywy zaangażowanego klienta.
Konsumenci w perspektywie
Konsumenci w wieku 18-24 to, zdaniem firmy badawczej Axciom Polska, segmenty klientów, które warto lepiej poznać i zadbać, aby one poznały daną markę.
Zobacz McDonald’s w przekroju!
McDonald’s Polska zaprasza do zwiedzania restauracji w całej Polsce w ramach akcji Dni Otwartych Drzwi.
Podróże Polaków
Polacy wydają na wyjazdy zagraniczne mniej niż mieszkańcy większości krajów Europy Środkowo-Wschodniej o podobnych dochodach.
Najpierw własne, potem franczyzowe
Czeski Hannah buduje polską sieć. Firma ostrożnie stawia kroki w Polsce. Nie obiecuje wielkich inwestycji - za dwa lata liczy na 5 własnych sklepów.
McDonald’s pracuje nad personelem
Brytyjski oddział sieci McDonald’s chce poprawić wizerunek firmy w oczach personelu i potencjalnych pracowników McD. Odpowiada na zarzuty stawiane do tej pory firmie za pomocą plakatów.
Coraz więcej chętnych
Przybywa zainteresowanych kupnem banku BPH. Oprócz BRE Banku, PZU i Kredyt Banku, chrapkę na BPH ma od niedawna również Polbank EFG.