Do sieci Spar przystąpił właściciel mieleckiej sieci marketów A&K. Dzięki temu sieć powiększyła się od razu o sześć punktów.
Czwartek
16.02.2017
Sześć sklepów w jednej miejscowości, za jednym zamachem. Jak franczyzodawcy udało się osiągnąć taki wynik?
 

W lutym do sieci Spar dołączyło jednorazowo sześć sklepów. Wszystkie mieszczą się w Mielcu, a wcześniej działały pod szyldem A&K. Ich właściciel zdecydował się zmienić szyld na franczyzowy i wybrał właśnie markę Spar.
Każdy franczyzobiorca SPAR korzysta z efektu skali i siły zakupowej GK Bać-Pol – mówi Leszek Bać, prezes zarządu SPAR Polska. – Powodem synergii ze Spar jest najczęściej poszukiwanie oszczędności i wypracowywanie przewagi konkurencyjnej. Jest to również odpowiedź na dynamicznie zmieniające się preferencje konsumentów.

W tym miesiącu szyld Spar zawisł jeszcze na jednym sklepie. Stało się to w Krakowie, na osiedlu mieszkaniowym w dzielnicy Bronowice. Nowy lokal to już 17 punkt sieci w stolicy Małopolski. Jego powierzchnia sięga 440 m2. Z uwagi na lokalizację sklepu jego oferta została sprofilowana pod oczekiwania lokalnego klienta, oferując wyjątkowo szeroki wybór świeżych produktów, wyróżniający go na tle okolicznych sklepów, a także pozostałych sklepów SPAR w Krakowie. Większość sklepów Spar otwarta do tej pory w stolicy Małopolski miała charakter convenience.
Ten sklep ma dla nas ogromne znaczenie wizerunkowe – takie nowoczesne osiedla rządzą się innymi prawami, klient jest bardzo wymagający, a my będziemy robić wszystko, by sprostać jego oczekiwaniom. W dzisiejszych czasach, patrząc na zachowanie konsumentów, budowanie zaufania to trudny proces, podobnie jak rozwój. Oparta na partnerstwie współpraca ze Spar nam go umożliwia, czego efektem jest właśnie otwarcie przez nas kolejnego sklepu tej sieci – mówi franczyzobiorca Spar, który otworzył kolejny sklep z tą siecią w stolicy Małopolski.

Spar jest największą na świecie franczyzową siecią sprzedaży detalicznej. Ponad 13 tys. sklepów oznaczonych charakterystycznym logo funkcjonuje w 44 krajach na cztrech kontynentach. W Polsce jest ich ponad 200. Powstają w trzech formatach powierzchniowych, o czym więcej można przeczytać na portalu Lokalnabiznes.pl.


Grzegorz Morawski
dziennikarz

POPULARNE NA FORUM

sklepy spożywcze

Pozycjonowanie lokalne to kluczowa strategia dla firm pragnących zwiększyć swoją widoczność wśród lokalnej społeczności. Proces ten skupia się na optymalizacji...

7 wypowiedzi
ostatnia 25.03.2024
Franczyzodawca otwarty na osoby z niepełnosprawnościami

Jestem osobą niepełnosprawną ostatnio umiarkowanym czy jest szansa żebym mogła wejść we franczyznę i jako osoba niepełnosprawna

1 wypowiedzi
ostatnia 24.03.2024
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator

Witam, Czy ktoś może zdecydował się na współpracę z zOdido w ramach Odido Elevator i może podzielić się doświadczeniami? Chodzi o twardszą franczyzę / wyposażenie...

1 wypowiedzi
ostatnia 30.09.2023
Nagrodzeni franczyzobiorcy

Należałoby zostawić sobie te nagrodę na spłatę powstających lawinowo długów franczyzobiorców, którzy przez kanibalizacje lokalizacji padają po kilku miesiącach....

1 wypowiedzi
ostatnia 03.02.2023
sklepy spożywcze

Polecam Franczyzę sklepów Cortez szybko rozwijająca się marka.

7 wypowiedzi
ostatnia 29.03.2022
Jubileuszowy sklep

Pani Julito proszę uciekać z sieci póki jeszcze dług nie urósł do niebotycznych rozmiarów

1 wypowiedzi
ostatnia 09.03.2022
Nowe warunki współpracy dla franczyzobiorców

Widzę ,że przestępczość zorganizowana od nowego roku w natarciu na Franchising.pl:)

1 wypowiedzi
ostatnia 27.01.2022
Franczyza, która daje niezależność

No no i tutaj polecę jutrzejszy program Anity Gargas. Redakcjo opamiętajcie się i przestańcie promować reklama i tekstami natywnymi przestępczość zorganizowana....

1 wypowiedzi
ostatnia 26.01.2022