Całkowity koszt uruchomienia wyspy handlowej Organique to około 50 tys. zł. W przypadku sklepu kwota inwestycji wynosi około 100 tys. zł.
Wtorek
21.03.2017
Pod logo Organique można otwierać zarówno sklepy, jak i wyspy handlowe. Jak długo trzeba czekać na zwrot z inwestycji w punkt z naturalnymi kosmetykami?
 

Organique, producent i dystrybutor kosmetyków naturalnych, na polskim rynku funkcjonuje już od 16 lat.
– Dbamy, aby nasze kosmetyki były bezpieczne, delikatne, skuteczne, a także wyjątkowo pachnące i barwne. W produktach Organique znajduje się bogactwo ekstraktów i składników naturalnego pochodzenia. Niektóre kosmetyki nadal tworzymy ręcznie – podkreśla Katarzyna Cicińska, dyrektor zarządzający marki Organique. Ubiegły rok marka zamknęła liczbą 50 sklepów (w tym 44 franczyzowych). Koncept działa też na rynkach zagranicznych, m.in. na Islandii, w Kuwejcie, Norwegii. Organique lokuje swoje sklepy w galeriach handlowych oraz w centrach i przy głównych ulicach miast.
– Jednak zapowiedzi rynku nieruchomości pokazują, że w roku 2017 intensywnie będą rozwijać się galerie handlowe średniej wielkości, tzw. osiedlowe i lokalne, które mogą zaburzyć obecne trendy zakupowe naszych klientów. Być może w bieżącym roku będziemy szli właśnie w tym kierunku jeśli chodzi o lokalizacje – mówi Katarzyna Cicińska.

Pod szyldem Organique można otwierać zarówno sklepy, jak i wyspy handlowe. Całkowity koszt uruchomienia wyspy to około 50 tys. zł. W przypadku sklepu kwota inwestycji wynosi około 100 tys. zł. Generalnie sieć otwiera punkty w miastach liczących powyżej 50 tys. mieszkańców. Franczyzodawca pomaga w poszukiwaniach i negocjacjach związanych z lokalem, który powinien mieć powierzchnię minimum 15 m2.
– Charakteryzujemy się jednak elastycznym podejściem do współpracy z naszymi partnerami, wspólnie decydujemy jaka forma butiku będzie najatrakcyjniejsza dla danej lokalizacji – dodaje Katarzyna Cicińska. – Dodatkowo dostarczamy całkowity projekt sklepu, dostosowany do możliwości danego lokalu. Zapewniamy również szkolenia sprzedażowe i produktowe, a także pomoc w bieżącej działalności sklepu.
Jednorazowa opłata licencja to 6 tys. zł. Miesięcznie franczyzobiorca płaci 2 proc. opłaty marketingowej, nie ma opłat franczyzowych. Szacunkowy czas zwrotu z inwestycji to 18-22 miesiące.


POPULARNE NA FORUM

Sposoby na zwiększenie sprzedaży?

Nawet jeśli nie prowadzisz sprzedaży w internecie, to właśnie tam zaczyna się wiele kwestii. Jak choćby świadomość istnienia marki, więc jeśli chcesz rozkręcić...

23 wypowiedzi
ostatnia 05.05.2023
Sposoby na zwiększenie sprzedaży?

Wybierz grupe docelową dla kogo to ma być dokładnie, następnie wejdz w jego buty i pomyśl jak by to miało wyglądać zebyś się tym zainteresował, a jak masz sklep w...

23 wypowiedzi
ostatnia 24.01.2023
FM Group - czy to ma waszym zdaniem sens?

W tym to już nie da sie zadnych pieniedzy zrobić, ludzie do tej marki stracili zaufanie.

2 wypowiedzi
ostatnia 24.01.2023
Perfumy na mililitry

Witam, widzę, że już dobre kilkanaście lat ciągnie się ta dyskujsja i firma Refan jest ciągle obecna. Zastawiam się nad otwarciem stoiska. Czy jest tu może ktoś kto...

76 wypowiedzi
ostatnia 02.03.2020
Polacy lubią prezenty

Każdy lubi prezenty ;)

8 wypowiedzi
ostatnia 26.11.2019
Paznokcie w natarciu

jeśli kosmetyki to tylko naturalne, ja miałem problem z suchą skórą, dużo jeżdżę na rowerze i miałem wiecznie suchą skórę na twarzy i dłoniach. Dzięki kosmetykom...

9 wypowiedzi
ostatnia 28.10.2019
Inwestycja w srebro - czy warto?

Zgadzam się z poprzednimi wypowiedziami, inwestycja w srebro jest mało opłacalna. Jeśli już naprawdę chcesz inwestować w jakiś kruszec, to zdecydowanie złoto....

33 wypowiedzi
ostatnia 02.08.2019
Inwestycja w srebro - czy warto?

Chyba najlepiej inwestować w nieruchomości... Inwestycji głównie czynię pod okiem doświadczonych ludzi (więcej tu), z którymi współpracuję, jednak chciałabym w...

33 wypowiedzi
ostatnia 10.02.2019