Yasumi poszerza ofertę swoich usług o zabiegi medyczne. Będą one wkrótce dostępne zarówno w salonach należących do franczyzodawcy, jak i franczyzobiorców.
Poniedziałek
05.06.2017
Yasumi planuje otwierać salony urody w miejscowościach zamieszkałych przez 8-15 tys. osób. Na start potrzeba 50 tys. zł.
 

Yasumi działa na rynku kosmetycznym, wellness i Spa od 2004 roku. Przez ten czas firma wprowadziła na rynek kilka marek gabinetów kosmetycznych, w których świadczone są różne usługi poprawiające wygląd i samopoczucie. Yasumi Instytut Zdrowia i Urody to sieć ekskluzywnych gabinetów kosmetycznych i salonów SPA, oferujących zabiegi z kosmetologii estetycznej i rytuałów piękna, a Yasumi Epil świadczy usługi fotoepilacji i fotoodmładzania. Firma rozwija też sieć Magic Pot, gdzie klientki mogą wygładzić np. zmarszczki i cellulit oraz gabinety kosmetyczne Tanrei, które są efektem dywersyfikacji marki Yasumi. Obecnie cała sieć liczy 106 placówek franczyzowych.

W ostatnim czasie partnerzy otwierają jednak wyłącznie gabinety Yasumi Instytut Zdrowia i Urody, ponieważ wolą jak najszersze rozwiązania, nie ograniczając się tylko do wąskiego spektrum usług – mówi Artur Kołecki, franczyzodawca Yasumi. Dodaje, że w tym roku otworzy się co najmniej 10 nowych placówek, które są już zakontraktowane, wszystkie pod marką Yasumi Instytut Zdrowia i Urody.

Ponadto, w związku z rosnącym zainteresowaniem klientów, sieć rozszerza portfolio swoich usług o zabiegi medyczne.

Zauważyliśmy coraz większy popyt na tego typu usługi, dlatego chcemy się rozwijać w kierunku kosmetologii medycznej – mówi Artur Kołecki. Firma dysponuje już urządzeniami, które do tej pory funkcjonowały tylko w gabinetach medycznych, m.in. laserami frakcyjnymi. Zabiegi związane z nimi wprowadzają do swojej oferty zarówno nowe, jak i funkcjonujące już placówki pod marką Yasumi. Trzeba zainwestować w nie około 70 tys. zł.

Sieć planuje także rozwój w mniejszych miejscowościach.

Z konceptem dotyczącym rozszerzenia naszej działalności o miasta zamieszkane już przez 8 do 15 tys. mieszkańców, ruszymy w wakacje – mówi Artur Kołecki. Na razie firma dopracowuje szczegóły, których nie chce jeszcze zdradzać. Wiadomo tylko, że inwestycja w nowy koncept nie przekroczy 50 tys. zł. Gabinety będą zaspokajały potrzeby kosmetyczne osób z mniej zasobnymi portfelami, niż w większych miastach. Dlatego wyjściowa oferta będzie zawierała podstawowe usługi. Założenie jest jednak takie, żeby w miarę upływu czasu i rozwoju potrzeb klientów w danej miejscowości, gabinety doinwestowywały się, zaopatrując się w bardziej wyszukane urządzenia i usługi.

Zdaniem Artura Kołckiego, prężny rozwój rynku kosmetycznego z którym mamy obecnie do czynienia wynika z dwóch powodów.

Po pierwsze istnieje wśród Polaków coraz większa potrzeba dbania o siebie. Dzisiaj modnie jest bywać od czasu do czasu w gabinecie kosmetycznym. Ponadto sytuacja finansowa Polaków jest coraz lepsza. W jakiejś mierze przyczynił się do tego m.in. program 500 plus – twierdzi Artur Kołecki


Dominika Pronarska
dziennikarz

POPULARNE NA FORUM

Otwieramy park trampolin

Koszt inwestycji to około 1mln zł. "Na zwrot z inwestycji trzeba czekać około roku. Spodziewane przychody w tym biznesie zależą od lokalizacji, przestrzeni, liczby...

1 wypowiedzi
ostatnia 24.03.2024
Franczyza fitness

Witam, Czy ktoś Państwa miał okazję zostać franczyzobiorcą Studio Figura? Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tą formą biznesu , ale nie wiem czy na pewno jest to...

1 wypowiedzi
ostatnia 15.12.2021
Zamiast etatu, własny salon urody

Biznes przyjemny i opłacalny, to super pomysł! Yasumi to znana marka więc klientki chetnie chodzą do ich babinetów...wiem bo mam trzy :)

8 wypowiedzi
ostatnia 03.08.2021
Opinie o współpracy z Yasumi

Posiadam trzy gabinety Yasumi obecnie i jestem zadowolona ze współpracy. Bardzo dużo pomagaja na początku przed otwarciem a po otwarciu również jest stała opieka. Mam...

4 wypowiedzi
ostatnia 03.08.2021
Gabinet kosmetyczny

Bardzo popularne są obecnie salony stylizacji paznokci. Niskie nakłady finansowe aby otworzyć Studio Paznokcia i łatwy dostęp do oferty szkoleniowej powoduje coraz...

33 wypowiedzi
ostatnia 15.02.2020
Trening z maszyną

Ja bym chciała z czegoś takiego skorzystać, ale ceny niestety powalają na kolana.

19 wypowiedzi
ostatnia 15.01.2020
Zamiast etatu, własny salon urody

Jeśli tylko czuje się ktoś na siłach do rozkręcania takiego biznesu i przede wszystkim, zna się na tym to jak najbardziej.

8 wypowiedzi
ostatnia 15.01.2020
Opinie o współpracy z Yasumi

Witam. Czy współpraca z yasumi się opłaca ? Zastanawiam się nad podjęciem współpracy. Proszę o odp.

4 wypowiedzi
ostatnia 02.01.2019