Gotowi do pracy / Franczyzobiorcy przystępujący do sieci mogą liczyć na cykl szkoleń wdrożeniowych, obejmujący szkolenia online (e-learning), trzydniowe warsztaty oraz pięciodniową praktykę w oddziałach Spectrum.
Wtorek
08.05.2018
Jak przyciągnąć franczyzobiorców na konkurencyjnym rynku? Dom Ubezpieczeniowy Spectrum ma na to sposób.
 

Partnerzy Spectrum mogą zaproponować klientom szeroki wachlarz produktów – od najbardziej popularnych ubezpieczeń komunikacyjnych oraz ubezpieczeń mieszkań i domów po wysublimowane produkty dedykowane przedsiębiorcom, np. gwarancje ubezpieczeniowe (finansowe) czy ubezpieczenia na życie. Franczyzobiorcy przystępujący do sieci mogą liczyć na cykl szkoleń wdrożeniowych, obejmujący szkolenia online (e-learning), trzydniowe warsztaty oraz pięciodniową praktykę w oddziałach Spectrum.
 Po otwarciu placówki każdy z naszych partnerów ma do dyspozycji imiennie wskazanych instruktorów, którzy są do ich dyspozycji i telefonicznie udzielają pomocy w tematach związanych z obsługą ubezpieczeń. Ponadto dział wsparcia sprzedaży złożony z regionalnych menedżerów oferuje bezpośrednie wsparcie merytoryczne i praktyczne w zakresie funkcjonowania placówki – mówi Mariusz Długołęcki, koordynator ds. rozwoju sieci Dom Ubezpieczeniowy Spectrum.

Franczyzodawca proponuje świeżoupieczonym franczyzobiorcom program „Wsparcie Na Starcie”, w ramach którego partnerzy otrzymują specjalną prowizję podwyższoną o 20 proc. Zwykle placówki franczyzowe rentowność osiągają pomiędzy siódmym a 12, czasami 14 miesiącem funkcjonowania, choć nie jest to regułą.
– W ubiegłym roku jeden z nowo otwartych oddziałów franczyzowych rentowność osiągnął już w pierwszym miesiącu, a w szóstym miesiącu właściciel zarobił więcej niż wynosiło jego wynagrodzenie w poprzedniej pracy – mówi Mariusz Długołęcki.

Franczyzobiorcy Spectrum zyskują dostęp do multifunkcyjnego systemu informatycznego systemu SADUS, umożliwiającego m.in. kalkulację składek, porównanie ofert oraz wystawianie polis. W sieci nie ma opłat licencyjnych, a koszty przystąpienia do konceptu wiążą się tylko z adaptacją lokalu oraz jego oznakowaniem i wyposażeniem. 
– Zdarza się, że całkowity koszt inwestycji można zamknąć w kilku tysiącach złotych – mówi Mariusz Długołęcki.

Pod szyldem Spectrum działa dziewięć oddziałów własnych, 29 franczyzowych oraz ponad 100 placówek agencyjnych. Do końca drugiego kwartału do sieci ma dołączyć 20 kolejnych punktów prowadzonych przez agentów. Ich lokalizacja to głównie teren województwa wielkopolskiego oraz południowa część Polski.


Rozwój w toku / Pod szyldem Spectrum działa dziewięć oddziałów własnych, 29 franczyzowych oraz ponad 100 placówek agencyjnych.
Grzegorz Morawski
dziennikarz