Strategia i rozmowa

Franczyza Mr Hamburger / Decydując się na działalność pod logo Mr Hamburger franczyzobiorca może mieć pewność, że otrzyma wsparcie na początku drogi oraz na kolejnych etapach współpracy.
Franczyzobiorcy chętnie przystępują do naszej sieci, ponieważ jesteśmy polską firmą, a to oznacza dla nich elastyczność, wyrozumiałość, otwartość na sugestie.
 

Wartości, które, w dzisiejszych czasach, znaczą więcej niż korporacyjny rygor.

Poza przemyślaną strategią i efektywnym zarządzaniem liczy się również zwykła rozmowa, która często rozwiązuje pojawiąjące się problemy – podkreśla prezes spółki Mr Hamburger SA, Tomasz Miernikowski.

Prowadzenie lokalu gastronomicznego w ramach modelu franczyzowego to coraz bardziej popularny i zyskowny model współpracy biznesowej. Wiąże się to z odpowiedzialnością, ciężką pracą i efektywną współpracą na linii franczyzodawca – franczyzobiorca. Na końcowy sukces składa się wiele czynników. Jednym z nich jest doświadczenie franczyzodawcy, które bez wątpienia posiada firma Mr Hamburger obecna na rynku już 28 lat. Rozwój sieci franczyzowej jest jednym z priorytetów firmy. Wspieramy wzrost efektywności funkcjonowania poszczególnych lokali franczyzowych. Dlatego zmieniamy wystrój wnętrz na jeszcze bardziej nowoczesny i przyjazny klientom, wprowadzamy nowości produktowe, które są odpowiedzią na potrzeby tradycyjnych wielbicieli hamburgerów, ale myślimy również o tych, którzysą wegetarianami czy preferują lekkie dania typu sałatki -  mówi Tomasz Miernikowski.

W tym roku firma poszerza ofertę o produkty deserowe, takie jak lody, Mr Flurry i shakes. To ważne, szczególnie w miesiącach letnich, kiedy sprzedaż tego typu produktów znacznie podnosi obroty lokalu. Na początku roku sieć Mr Hamburger nawiązała współpracę z firmą Coca-Cola, co również pozwala z optymizmem patrzeć na dalsze pomysły rozwojowe spółki.

Decydując się na działalność pod logo Mr Hamburger franczyzobiorca może mieć pewność, że otrzyma wsparcie na początku drogi oraz na kolejnych etapach współpracy. Wspieramy wszelkie zmiany, które pozwolą naszym franczyzobiorcom efektywnie i bezpiecznie prowadzić swój biznes. I zawsze jesteśmy gotowi na rozmowę przy filiżance dobrej kawy – podkreśla prezes spółki Mr Hamburger SA, Tomasz Miernikowski.


Wzbogacone menu / W tym roku firma poszerza ofertę o produkty deserowe, takie jak lody, Mr Flurry i shakes. To ważne, szczególnie w miesiącach letnich, kiedy sprzedaż tego typu produktów znacznie podnosi obroty lokalu. Na początku roku sieć Mr Hamburger nawiązała współpracę z firmą Coca-Cola, co również pozwala z optymizmem patrzeć na dalsze pomysły rozwojowe spółki.