Małżeńska inwestycja
Agencja reklamowa Xeromatic weszła na rynek franczyzowy w roku 2017. W ofercie klienci znajdą nie tylko opcję stworzenia strony WWW, lecz także promocję firm w mediach społecznościowych. Natomiast partner Xeromatic staje się w tym biznesie opiekunem klienta – jest do jego pełnej dyspozycji. Agencję reklamową Xeromatic można uruchomić w każdej miejscowości powiatowej. A partner otrzymuje wyłączność na cały powiat w ramach jednej licencji.
Dominik Ogórek wraz z żoną Pauliną są franczyzobiorcami Xeromatic w Tomaszowie Mazowieckim od prawie półtora roku. Biznes traktują przede wszystkim jako sposób na dodatkowy zarobek. – Ja z zawodu jestem ratownikiem medycznym. Żona natomiast pracuje w sprzedaży. Szukaliśmy franczyzy z wkładem finansowym, który nie nadszarpnie domowego budżetu. Wiedzieliśmy także, że ze względu na stałą pracę nie będziemy mogli poświęcić się w 100 proc. dodatkowemu biznesowi. Zdecydowaliśmy się na opcję, która nie wymagała od nas wynajęcia lokalu. Od franczyzodawcy dostaliśmy wyłączność działania w naszym regionie – dodaje Dominik Ogórek.
Małżeństwo nie ukrywa, że na początku uważali, iż wynajem lokalu będzie niezbędny do rozkręcenia działalności, jednak z czasem oboje przekonali się, że jest to w ogóle nie potrzebne. – Na początku odbyło się spotkanie, na którym dowiedzieliśmy się na czym dokładnie będzie polegała współpraca, jaki jest dokładny zakres działalności. Pokazano nam jakie opcje mamy do wyboru. Okazuje się, że opcja: „to my przychodzimy do klienta” jak najbardziej sprawdza się w praktyce. Klienci nie odrywają się od codziennych obowiązków, a jeśli chcą się spotkać poza biurem, umawiamy się w neutralnym miejscu, np. w kawiarni – tłumaczy Dominik Ogórek.
Franczyzobiorcy podkreślają, że początki nie były trudne dzięki wsparciu franczyzodawcy. – Przeszliśmy szkolenie, na którym przedstawiono nam produkty, usługi i kwestie podejścia do klienta. Sposób funkcjonowania Agencji Xeromatic pozwala na rozpoczęcie działalności od razu po szkoleniu. Możemy korzystać z zasobów agencji, ale oczywiście mamy wolną rękę w budowaniu własnego zaplecza – dodaje Paulina Ogórek.
Koszty na start, jakie musi ponieść franczyzobiorca Xeromatic, wynoszą mniej więcej 10 tys. zł netto plus program graficzny Corel Drwa za 300 zł netto. W ramach tej inwestycji partner może liczyć na wszelkie niezbędne narzędzia do prowadzenia agencji. Centrala zapewnia system on-line, szkolenia, materiały na start, tablet, foldery reklamowe, wizytówki i know-how prowadzenia biznesu. W pogotowiu czeka też studio graficzne i wsparcie konsultingowe 24h na dobę i siedem dni w tygodniu. – My jako operator marki nie pobieramy prowizji, a jedynie opłatę marketingową w wysokości 399 zł netto miesięcznie. Z kolei partner ma 100 proc. prowizji dla siebie – tłumaczy Piotr Stefański, dyrektor ds. marketingu Xeromatic.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Franczyzobiorcę MBE z Kędzierzyna-Koźle do współpracy przekonała między innymi szeroka paleta usług firmy. Jak sobie radzi dzisiaj?
Czym naprawdę jest sprzedaż, jakie emocje towarzyszą obu stronom podczas procesu sprzedaży – o tym rozmawiamy z Joanną Procyszyn, trenerem sprzedaży w Sandler Training.
DlaWas.info ma niskie koszty prowadzenia działalności. Co firma oferuje partnerom?
Sieć oferująca m.in. zarządzanie przesyłkami chce mocniej wejść na rynek małych i średnich firm, a potem także dużych spółek.
Biura rachunkowe mają dzisiaj prawdziwe żniwa. Jak otworzyć taki biznes we franczyzie?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Od 300 do nawet 1,5 tys. sztuk – tyle pączków dziennie sprzedaje się w punktach Dobrej Pączkarni. Czy w takim razie pączki to opłacalny biznes?
Franczyzodawca Sayuri Sushi zapewnia, że restauracje pod tym szyldem są rentowne od pierwszego miesiąca działalności.
McDonald’s w Polsce to 550 restauracji, które w ponad 90 proc. są prowadzone przez lokalnych przedsiębiorców.
Już w serialu „Czterdziestolatek” Janusz Gajos żartował, że w Złotym Linie trzeba uważać na Rolexy, bo można zatracić się w zabawie. Tajniki tego sukcesu zdradza właściciel Złotego Lina, Jakub Olszewski.
POPULARNE NA FORUM
Gadżety reklamowe - co zamówić?
TINI GADGETS to miejsce, gdzie technologia łączy się z pomysłowością, tworząc szeroki asortyment produktów, które ułatwią Wasze życie codzienne i sprawią, że...
Rośnie franczyza spedycyjna
Mój znajomy starał się o franczyzę spedycyjna i po rozmowie mogę powiedzieć że odradzam się pchać w ten biznes 1 weksel na dość sporą kasę mimo że firma nic ci...
Copywriting sprzedażowy
A jak zamierzasz weryfikować wzrost sprzedaży dzięki Twoim tekstom?!
Copywriting sprzedażowy
Co sądzicie o tym, by jako copywriter sprzedażowy zastosować model zysku polegający na pobieraniu np. 10-15% zysku klienta w zamian za spełnienie danych warunków np....
Agencja reklamowa przyjdzie do klienta
Jestem franczyzobiorcą, który w sieci Xeromatic pracuje i zarabia. Polecam ten system innym osobom, które chcą otworzyć własny biznes. Zapraszam do bezpośredniego...
Jak pozycjonować stronę internetową?
Pozycjonowanie bardzo wpływa na wyszukiwania w Google. No i faktycznie należy je zlecić agencji e-commerce.
Agencja marketingowa - czy warto?
Oczywiście, że warto, jeśli ktoś ma opcję skorzystania z pomocy agencji mieszczącej się w stolicy, to serdecznie polecam firmę z którą współpracuje - Agencję 4...
Księgowość we własnej firmie
U nas również postawilismy na system do zarządzania zasobami ludzkimi z modułami do fakturowania.