Zakupy w internecie / Sklep z artykułami imprezowymi godanparty.pl działa i na bieżąco realizuje zamówienia.
Czwartek
09.04.2020
Marka GoDan w czasach epidemii skoncentrowała się na sprzedaży internetowej. Co to oznacza dla franczyzobiorców?
 

Po ogłoszeniu stanu epidemiologicznego nie mam mowy o organizowaniu jakichkolwiek przyjęć, chyba że odbywają się one w gronie najbliższych osób, które dzielą tę samą przestrzeń mieszkalną. Wydawało by się, że skutki ograniczeń z pewnością odczuje branża, która zajmuje się sprzedażą artykułów dekoracyjnych i balonowych, tymczasem nie jest tak źle. Marka GoDan wypracowała swój własny sposób na dotarcie do klientów w czasach epidemii, umożliwiając im zakupy przez internet.

 Sklep z artykułami imprezowymi godanparty.pl działa i na bieżąco realizuje zamówienia. Oczywiście liczby zamówień nie można porównać z tymi z okresu karnawału i jest to uzasadnione. Klienci starają się korzystać z najbezpieczniejszej obecnie drogi zakupu artykułów dekoracyjnych, czyli przez internet. Z racji tego cały czas obserwujemy sprzedaż produktów takich jak: świeczki urodzinowe, balony, kolorowe konfetti, girlandy, talerzyki papierowe z bohaterami z bajek czy piniaty – mówi Agnieszka Falińska, menedżer ds. rozwoju marki GoDan.

Sprzedaż z dostawą

Choć sklepy GoDan zostały zamknięte, to w wielu miejscach świadczona jest usługa dowozu balonów do klienta.  – Klienci kontaktują się ze sklepami telefonicznie i mailowo. W większości sklepy są otwarte jeden dzień w tygodniu, najczęściej w sobotę. Minimalizuje to ryzyko zagrożenia i zwiększa bezpieczeństwo pracowników oraz klientów, pozwala franczyzobiorcom prowadzić swoją działalność, a klientom nie rezygnować z zaplanowanych w domu uroczystości i imprez w najbliższym gronie – dodaje Agnieszka Falińśka.

Franczyzobiorcy stawiają na rozwój

Marka GoDan w okresie epidemii zdecydowała się na organizację cyklu darmowych szkoleń internetowych z udziałem innych firm balonowych. – Podnoszą one kwalifikacje w zakresie kreatywnego tworzenia dekoracji balonowych i uczą praktycznych umiejętności z tym związanych. Na szkoleniach można również zdobyć lub poszerzyć swoją wiedzę na temat prowadzenia biznesu. Obecna sytuacja sprzyja temu, by poszerzać swoje horyzonty i zdobywać nowe doświadczenia – mówi Agnieszka Falińska.

Ile na start? 

Franczyzodawca zapewnia, że nie trzeba mieć doświadczenia w pracy z dziećmi, aby otworzyć  własny sklep GoDan.
– Tu przede wszystkim liczy się kreatywność. Wbrew pozorom nie trzeba mieć doświadczenia w pracy z dziećmi czy być animatorem, ale każde tego typu doświadczenie procentuje – mówi Agnieszka Falińska.

A jakie są koszty inwestycji? Franczyzobiorca musi zainwestować we własny salon około 30 tys. zł.
Połowę tej kwoty należy przeznaczyć na aranżację lokalu,  a drugie 15 tys. zł na zatowarowanie. Marka szuka kontrahentów w całej Polsce, najchętniej w miastach powyżej 20 tys. mieszkańców.  Nasz koncept charakteryzuje się łączeniem usług ze sprzedażą detaliczną, dlatego w zależności od lokalizacji, otwieramy sklepy również w mniejszych miejscowościach – mówi Agnieszka Falińska.

WIZYTÓWKA GODAN. STREFA UŚMIECHU

Godan to marka sprzedająca akcesoria rozrywkowe. Firma jest producentem strojów karnawałowych oraz przebrań na różne okazje.

Sieć GODAN w liczbach:

  • 60 sklepów franczyzowych;;
  • 3 sklepy własne; 
  • 1 sklep na Słowacji;

Ciągłe zapotrzebowanie / Klienci GoDan kontaktują się ze sklepami telefonicznie i mailowo. W większości, sklepy są otwarte przez jeden dzień w tygodniu (sobota).