The House of Cheese – otwórz własny sklep z wyjątkową ofertą
 

Rynek dóbr luksusowych jest odporny na kryzysy. Pokazały to przykłady wielu zawirowań ekonomicznych z ostatnich lat. Z czego to wynika? Może z tego, że zamożni mogą zbiednieć w kryzysie, ale nie zamienią markowych perfum na byle podróbkę? Podobnie jest z dobrym serem – kto raz spróbuje oryginalnego parmigiano reggiano czy prawdziwej holenderskiej goudy ten nie zadowoli się już żadnym substytutem. I wcale nie dotyczy to tylko najbogatszych. Nasza oferta skierowana jest przede wszystkim do klasy średniej. A polska klasa średnia należy do najliczniejszych w Europie.

The House of Cheese to marka, która od 2012 roku rozwija sieć butikowych sklepów, oferujących klientom kilkaset gatunków serów z wielu krajów europejskich: Francji, Holandii, Włoch, Szwajcarii. Jednak na półkach butików znajdziemy nie tylko sery. Jest tu także ogromny wybór innych produktów najwyższej jakości: oliwy, makarony, sosy, trufle, oryginalne słodycze, konfitury, octy balsamiczne i wiele innych. Tak starannie wyselekcjonowanej oferty próżno szukać w sieciowych hipermarketach. 

Zakupy w The House of Cheese to czysta przyjemność. Każdego z klientów sklepu traktujemy jak wyjątkowego gościa, którego zachęcamy do poznawania nowych smaków i zabieramy ich w podróż po całej Europie. Nasz personel odpowie na każde pytanie: o pochodzenie serów, ich proces produkcji, smak. Niezdecydowani mogą popróbować różnych gatunków i wybrać ten, który najbardziej odpowiada ich kubkom smakowym. Do sera dobierzemy też odpowiednie dodatki, w tym wino, które jeszcze bardziej podkreśli wszystkie jego walory. Chcemy, aby w sklepach The House of Cheese klienci czuli się wyjątkowo, a jednocześnie swobodnie i komfortowo.

Zainwestuj w sprawdzony biznes

Franczyza House of Cheese to propozycja dla tych, którzy nie chcą otwierać kolejnego standardowego sklepu spożywczego. Szukamy osób przedsiębiorczych, które potrafią zarządzać ludźmi. W zamian oferujemy sposób na sprawdzony biznes, pozwalający osiągać zyski wyższe niż pensja w korporacji.

  • min. kwota inwestycji to ok. 100-150 tys. zł 
  • opłata wstępna 15 tys.  zł (zawiera koszty analizy lokalizacji, projekt aranżacji i szkolenia); 
  • opłata franczyzowa – 4 proc. od sprzedaży netto;
  • zwrot z inwestycji po 2,5-3 latach. 

Możesz liczyć na nasze wsparcie

Dla każdego franczyzobiorcy przygotujemy indywidualny biznesplan, uwzględniający warunki panujące na lokalnym rynku. Pomożemy wybrać odpowiednią lokalizację, zaprojektujemy sklep i będziemy koordynować jego przygotowanie, na każdym etapie. Naszych licencjobiorców zapraszamy na wyjazdy do różnych krajów europejskich, aby mieli okazję osobiście zobaczyć, jak powstają sery, poznać kulturę ich serwowania. 

Oferujemy:

  • gotowy model biznesowy; 
  • projekt aranżacji i wizualizacji wnętrza; 
  • specjalistyczne szkolenia dla właściciela i personelu; 
  • wsparcie marketingowe. 

The House of Cheese to oryginalny i sprawdzony koncept biznesowy, o niewygórowanej kwocie inwestycji, z szerokim wsparciem franczyzodawcy. 

Polscy klienci są coraz lepiej wykształceni, coraz więcej podróżują, mają coraz bardziej sprecyzowane oczekiwania. The House of Cheese jest odpowiedzią na ich potrzeby. 

Zgłoszenie

Jeśli jesteście Państwo zainteresowani nawiązaniem współpracy, zapraszamy do wypełnienia i wysłania ankiety.


Dowiedz się więcej
Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do The House of Cheese.
Dowiedz się więcej
Dane kandydata
Dane kandydata
Dodatkowe informacje
Dodatkowe informacje
If you see this, leave this form field blank