Reklama na portalu Franchising.pl

Przedsiębiorcy znajdą na portalu „newsowe” informacje biznesowe, porady z zakresu prawa, ekonomii, a także szereg praktycznych informacji, jak prowadzić własny biznes.
Piątek
01.07.2016
Franchising.pl jest najpopularniejszym w Polsce portalem zajmującym się tematyką franczyzy.
 

Popularność wynika z dużej liczby praktycznych informacji dla osób szukających pomysłu na biznes oraz dużej liczbie własnych artykułów o rynku. Franchising.pl jest pierwszy w wynikach wyszukiwania Google odnośnie franczyzy. Dzięki temu ma dziesięciokrotnie wyższą oglądalność niż inne strony poświęcone tej tematyce.

Wizytówka portalu

Portal Franchising.pl jest poświęcony tematyce inwestowania we własny biznes. Skierowany jest do właścicieli małych i średnich firm oraz do osób, które dopiero szukają dobrego pomysłu na biznes. Zawiera aktualne informacje o dostępnych na rynku licencjach franczyzowych, agencyjnych i partnerskich, omawia także tematy ogólnobiznesowe.

Portal użytkowany jest przez biznesmenów - obecnych i potencjalnych biorców licencji, przez profesjonalistów z firm franczyzowych i partnerskich oraz osoby zainteresowane problematyką gospodarczą.

Treść portalu

Przedsiębiorcy znajdą na portalu newsy biznesowe, porady z zakresu prawa, ekonomii, a także szereg praktycznych informacji, jak prowadzić własny biznes. Portal prezentuje różne branże gospodarki (m.in. handel, telekomunikację, usługi, finanse i informatykę), opisując je na przykładzie konkretnych firm.

Wizytę na Franchising.pl można rozpocząć od poznania zasad rządzących biznesem franczyzowym, agencyjnym i partnerskim. Potem czas zająć się konkretami: wybrać pomysł na własny biznes i przejść wszystkie etapy podejmowania decyzji o zakupie licencji.

Grupa docelowa

Wskaźnikiem powodzenia wśród portali biznesowych jest umiejętność dotarcia do pożądanej grupy internautów. Przekaz portalu Franchising.pl jest skierowany do wyselekcjonowanej grupy odbiorców - obecnych i przyszłych przedsiębiorców.

Franchising.pl jest portalem biznesowym, zajmującym się profesjonalnie rynkiem małych i średnich przedsiębiorstw działających na licencji - to poważny atut dla reklamodawców chcących efektywnie wykorzystywać budżet reklamowy. Reklama na portalu umożliwia bowiem pozyskanie franczyzobiorców lub partnerów biznesowych oraz stwarza doskonałą platformę do promowania wszystkich produktów i usług potrzebnych w firmie - od ubezpieczeń i usług bankowych poprzez rozwiązania teleinformatyczne, transport, aż po meble i sprzęt biurowy.

Kampanię na portalu można połączyć z kampanią w miesięczniku "Własny Biznes FRANCHISING". Jego tematyka zbieżna jest z tematyką portalu. Inne jest tylko ujęcie redakcyjne – portal jest bardziej newsowy, a magazyn bardziej przekrojowy i analityczny.

Czytelnicy portalu

Odwiedzającymi portal są osoby planujące otwarcie własnej firmy, biznesmeni z sektora MSP, menadżerowie sieci franczyzowych i partnerskich oraz osoby zainteresowane tematyką gospodarczą. Czytelnicy portalu należą do ludzi zamożnych i skłonnych do inwestowania. Według Raportu o rynku franczyzy średnia inwestycja w licencję franczyzową wynosi ok. 200 tys. złotych.

W Polsce funkcjonuje kilkadziesiąt tysięcy firm franczyzowych i partnerskich. Grupa docelowa portalu nie ogranicza się do osób działających w systemie licencyjnym. Każdy z nas choć raz w życiu myślał o założeniu własnej firmy. Na portalu znajdzie kilkaset sprawdzonych pomysłów, jak to zrobić.

Portal jest jedynym tak szerokim źródłem informacji o franczyzie i systemach licencyjnych w polskim internecie. Dlatego notuje kilkakrotnie większą oglądalność niż inne polskojęzyczne strony o tej tematyce. Franchising.pl jest na pierwszym miejscu w Google w wyszukiwaniach z hasłami związanych z franczyzą i własnym biznesem.

Ostatnim argumentem pokazującym znaczenie portalu Franchising.pl na rynku polskim jest liczba marek z nami współpracujących. W katalogu prezentujemy kilkaset ofert franczyzy i współpracy partnerskiej. Inne strony o tej tematyce pozostają daleko w tyle. Z tego powodu osoba zainteresowana założeniem lub rozwojem własnego biznesu właśnie na Franchising.pl będzie szukać infomacji i uzyska pełny przegląd rynku.

Portal jest reklamowany w mediach biznesowych oraz w internecie. Zwiększanie oglądalności jest osiągane także poprzez kampanię PR (poprzez współredagowanie dodatków prasowych o własnym biznesie). Bierzemy też udział w akcjach edukacyjnych promujących przedsiębiorczość m.in. na Targach Franczyza.

Formy reklamy

W ofercie reklamowej portalu Franchising.pl znajdują się produkty tylko dla franczyzodawców (lub organizatorów systemów partnerskich i agencyjnych) oraz produkty dla wszystkich reklamodawców biznesowych (ubezpieczenia i usługi finansowe, teleinformatyka, transport, meble i sprzęt biurowy, itp.).

Formy reklamy TYLKO dla franczyzodawców:

  • Prezentacja w katalogu franczyz i systemów partnerskich
    krótka informacja o systemie dla kandydatów na franczyzobiorców, partnerów lub agentów, wraz z danymi teleadresowymi franczyzodawcy, systemu partnerskiego lub agencyjnego;
  • Prezentacja systemu z banerem na stronie głównej i każdej podstronie
    szczegółowa informacja o systemie dla kandydatów na franczyzobiorców, partnerów lub agentów wraz z formularzem zgłoszeniowym, dużym banerem na stronie głównej i mniejszym banerem na każdej podstronie portalu;
  • Mailing do kandydatów na franczyzobiorców
    mailing do osób zainteresowane kupnem licencji franczyzowej, które zarejestrowały się na portalu.

Uwaga: Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikacji treści prezentacji w katalogu, prezentacji na stronie głównej lub mailingu przed ich zamieszczeniem oraz do odmowy ich zamieszczenia.

Formy reklamy dla reklamodawców biznesowych oraz franczyzodawców:

  • Artykuł sponsorowany na stronie głównej
    publikowany jest w dziale aktualności, istnieje dodatkowo możliwość zamówienia artykułu sponsorowanego ze zdjęciem;
  • Banner na stronie głównej w dziale aktualności / moja firma
    wyświetlany na stronie głównej w dziale aktualności lub w dziale moja firma pod artykułami;
  • Pasek przewijany (scroll footer)
    wyświetlany stale na stronie głównej i na każdej podstronie u dołu ekranu;
  • Klasyczne banery wyświetlane w górnej części serwisu
    oferujemy większość klasycznych form reklamy, jak billboard, podwójny billboard, wideboard itp., rozliczane na zasadzie płatności za odsłony lub za okres czasu (nie akceptujemy płatności od kliknięć, rejestracji, sprzedaży produktu, itp.).

Więcej informacji

Firmy zainteresowane reklamą prosimy o kontakt z działem obsługi klienta. Pomożemy Państwu wybrać najskuteczniejszą formę reklamy oraz przedstawimy możliwości promocji w miesięczniku "Własny Biznes FRANCHISING" oraz na Targach Franczyza w Warszawie.


Zapytanie ofertowe
Zapytanie ofertowe
If you see this, leave this form field blank

POPULARNE NA FORUM

Planuję założyć własną działalność - od czego zacząć?

Najlepiej zacząć od kupna gotowej spółki . Zakup gotowej spółki daje pewność, że firma istnieje i ma już zarejestrowany kapitał zakładowy, co może być ważne z...

33 wypowiedzi
ostatnia 08.01.2024
Oszukani przez franczyzodawcę

Wspolpraca z firma Ship Center jako franczyzobiorca??? ODRADZAM SPRAWDZ ICH UMOWE U SWOJEGO PRAWNIKA, jest ona jednostronna i ukierunkowana na kary umowne ktore sobie sami...

48 wypowiedzi
ostatnia 22.09.2023
Czy na odzieży można jeszcze zarobic?

Ja kupuję na hurtowni stradimoda.pl od jakiegoś roku nie zawiodłam się doradzą zawsze dobrze dbają o klienta a uwierzcie mi jest dużo hurtowni które chcą tylko...

40 wypowiedzi
ostatnia 22.09.2023
piszę pracę na temat franchisingu :)

hej, tez poszukuję danych, znalazłaś coś może oprócz ilości placówek i marek franczyzowych?

14 wypowiedzi
ostatnia 24.05.2023
Sukcesja w Intermarché i Bricomarché

przeciez to złodzieje

1 wypowiedzi
ostatnia 04.05.2023
piszę pracę na temat franchisingu :)

Szukam szcegółowego raporty na temat franczyzy w latach przed pandemią i po. Rozumiem że osttani raport opublikowany był za rok 2010 ale niestety jego również nię mogę...

14 wypowiedzi
ostatnia 23.04.2023
Praca magisterska - licencjacka o franchisingu

Witam, Jestem studentką III roku Finansów i Rachunkowości na Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Obecnie prowadzę badania w ramach seminarium dyplomowego. Poniższa ankieta...

211 wypowiedzi
ostatnia 13.03.2023
Hodowla psów: Trudne życie hodowcy

Znam osoby gdzie rocznie zarabiają 300 tys złotych prosze nie łżeć że hodowla się nie opłaca.

4 wypowiedzi
ostatnia 10.02.2023