Kukurydza wystrzeli latem

Przykładowe stoisko sprzedaży Magicznej Kukurydzy.
Czwartek
10.02.2011
Punkty sprzedaży kukurydzy w kubku cieszą się uznaniem klientów głównie latem.
 

Produkt o nazwie Magiczna Kukurydza serwowany jest w kubkach z dodatkiem sosów: serowego, pomidorowego, curry oraz z masłem i solą. Wcześniej ziarna oddzielane są od kolby, a następnie poddawane obróbce termicznej bez udziału konserwantów. Cena porcji zaczyna się od pięciu złotych. Fakt, że przysmak podawany jest w kubku, a punkty sprzedaży mają charakter tzw. wysepki ustawionej m.in. w parkach rozrywki i przy plażach sprawia, że kukurydza największą popularnością cieszy się latem. Stoisko może działać również na terenie dworców, centrów handlowych i kompleksów biurowych.

Właścicielem konceptu Magiczna Kukurydza jest Fun Foods Polska. Oferta współpracy kierowana jest przede wszystkim do osób zainteresowanych podjęciem działalności w dużych miastach: Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Gdańsku oraz w nadmorskich kurortach turystycznych. Partnerzy sieci mają zagwarantowaną wyłączność terytorialną pod warunkiem, że prowadzą minimum trzy stoiska na danym terenie. Franczyzobiorca może rozpocząć współpracę od zakupu najtańszego pakietu startowego Start-Mini, którego cena wynosi niespełna 4 tys. zł, a w jego skład wchodzi 100 kg kukurydzy, kubki, posypka smakowa, urządzenie do gotowania na parze oraz materiały marketingowe.

(dw)


Daniel Wilk
dziennikarz