Moda na salony urody

Usługi kosmetyczne to biznes często wybierany przez franczyzobiorców. Sprawdź, czy nadal warto inwestować w salony urody. W numerze otwieramy też pijalnię piwa, gabinet ortodontyczny oraz e-kantor. Jeśli prowadzisz biznes gastronomiczny, postaw na oryginalny wystrój restauracji. Dowiedz się, czy warto kupić upadającą firmę i w jaki sposób zdobyć pieniądze na własny biznes.
 

W czerwcowym numerze 6/2012 (88)

Biznes na czasie

Biznes reanimowany
Kupowanie upadających firm to wyzwanie dla wytrawnych inwestorów. Niepowodzenie przy jego resuscytacji będzie sporo kosztować, ale skutecznie reanimowany biznes potrafi odwdzięczyć się sutym zyskiem.

Moim zdaniem

Nie musisz zaciskać pasa
Gdyby zapytać tysiąc osób o to, jak w trudnych czasach znaleźć szansę dla siebie, 990 stwierdziłoby zapewne, że kryzys to nie czas na inwestycje. Ale czy na pewno?

EURO 2012
Kto skorzysta, a kto straci na EURO 2012?

Fakty Trendy

Sklep na wyciągnięcie ręki
Odido otworzyło tysięczny sklep. Co przyczyniło się do tak szybkiego rozwoju sieci?

Firma na językach
British School stawia na rozwój sieci przedszkoli językowych. W ciągu kilku najbliższych lat chce otwierać nawet 10 placówek rocznie.

McDonald’s rusza na wschód
Chce podbić Rosję i Chiny, gdzie franczyza jeszcze nie zagościła na dobre.

Biznes na Euro
Co słychać w biznesie franczyzowym? Komu się kręci, a które marki narzekają na spowolnienie?

Franczyza dobrze zaprogramowana
Na zajęciach prowadzonych przez RoboCamp mali konstruktorzy budują z klocków Lego proste roboty. Firma postanowiła przekazać swój pomysł na biznes w ręce franczyzobiorców.

Nowe spojrzenie na biznes
OpenOptyk chce do końca roku otworzyć pięć salonów franczyzowych.

Rośnie grono rzetelnych
Polska Organizacja Franczyzodawców ma już blisko 40 członków i partnerów. Na konferencji poświęconej franczyzie głos zabrali ekonomiści – Piotr Kuczyński i Wojciech Białek.

Leki nie z apteki
Bliska Apteka będzie otwierać apteki połączone z drogerią. Nowy koncept ma usprawnić rozwój sieci.

Biznes lotosu rozkwita
Do końca tego roku Lotos zamierza otworzyć blisko 70 stacji paliw.

Bricomarché wprowadza własne marki
Frédéric Sambourg, prezes zarządu Bricomarché na Europę, ocenia, że polski rynek w segmencie „dom i ogród” jest bardzo perspektywiczny. Planuje 12 otwarć nowych supermarketów w 2012 roku i 40 sklepów w 2013.

Architekci w DDD
DDD Dobre Dla Domu nawiązuje współpracę z architektami wnętrz.

Stało się

Koko spoko czy coco jambo?
Mówi się, że to nie pieniądze grają w piłkę. Może i dobrze, bo gdyby wygrywać miały droższe jedenastki, to nie wyszlibyśmy z grupy. Sam Portugalczyk Cristiano Ronaldo wart jest więcej niż cała nasza reprezentacja. Jeśli jednak większe szanse na zwycięstwo w poszczególnych meczach miałyby reprezentacje krajów o największym przyroście PKB w 2011 roku, to przegralibyśmy dopiero w finale – ze współorganizatorem turnieju. Tak, czy inaczej – Polska gola!

Supertemat

Zyski bez liftingu
Salony kosmetyczne to dziś prawdziwe machiny do robienia pieniędzy – naszpikowane nowoczesną technologią oferują klientom obietnicę wiecznej młodości. A to musi kosztować.

Golenie w promocji
Właściciele sieci salonów kosmetycznych ostrzegają swoich franczyzobiorców przed zbyt częstymi promocjami. Klient korzystający z rabatu jest zazwyczaj klientem jednorazowym.

Zysk wypielęgnowany
Salony kosmetyczne coraz częściej zatrudniają nie tylko kosmetologów, ale również lekarzy specjalizujących się w medycynie estetycznej.

Portfel w dobrej kondycji
Klient lubi nowości, dlatego w gabinetach kosmetycznych, salonach fryzjerskich i klubach fitness warto wprowadzać do oferty innowacyjne usługi.

Przegląd marek franczyzowych z branży urody i fitness: BeautifulSkin, BeSilky, DepilConcept, Epillo, no+vello, Shintai Epil Studio, AM uroda, Anna Pikura, BodyConcept Centrum Kosmetyki Estetycznej, Klinika Urody Laime, Adolesense, Gravitan, Paris Smile oraz Stile Unico.

Wzrośnie spadnie

Pieniądze w służbie firmy
Zanim z pierwszą dywidendą w garści pobiegniesz do salonu samochodowego, zastanów się dwa razy. Firmowe zyski można spożytkować na wiele sposobów – niekoniecznie od razu je przejadając.

Własny Biznes

Ja jestem marką
– Mam w sobie cechy przedstawiciela handlowego – mówi Janusz Józefowicz, reżyser teatralny i choreograf, dyrektor artystyczny teatru muzycznego „Buffo”.

Katalog systemów franczyzowych i partnerskich

434 pomysły na biznes
Franchising, partnerstwo lub agencja to sposób na własny biznes. A własny biznes to najlepsza droga do satysfakcjonujących zarobków.

Moja Firma

Oryginalne pomysły na restaurację
Narzędzia chirurgiczne zamiast sztućców, kelnerki w strojach pielęgniarek, zamówienia przyjmowane na bloczkach recept i hamburgery z bypassami. Fikcja z filmów Quentina Tarantino? Skądże, po prostu jeden z wielu zwariowanych pomysłów na restaurację.

Firma za jeden uśmiech
Ortodoncja przeżywa swój renesans. Dzięki celebrytom przestała być postrachem dzieci i stała się dobrym sposobem na biznes.

Moja e-firma

e-Dolary: tanie na ekranie
Żeby założyć kantor wymiany walut, trzeba spełnić wiele wymogów prawnych. Nawet jeśli planujemy działalność w internecie.

Biznes regionalny

Głowa do biznesu
Właściciele upraw kapusty zarabiają przez okrągły rok, bo sprzedaż tego warzywa odporna jest na sezonowość.

Biznes na szpilkach

Przedsiębiorcza jak Polka
Polki należą do europejskiej czołówki kobiet przedsiębiorczych. Ale zakładają własną firmę rzadziej niż wynikałoby to z ich deklaracji. Dlaczego?

Znana Marka

Przerwane połączenie
Przed stu laty produkowała papier i kauczuk, w ubiegłej dekadzie została liderem wśród producentów telefonów komórkowych. Dziś coraz poważniej mówi się nie tylko o końcu jej dominacji, ale i rychłym upadku marki. Co się stało z Nokią?

Jest Sprawa

McDonald's rodem z PRL
Zadowolony klient pochwali zakup czy usługę dwóm osobom. Niezadowolony opowie o niej przynajmniej dziesięciu. Nasz Czytelnik swoją przygodą z McDonald's podzieli się z tysiącami osób.

Na Prawo Patrz

Przejęcie, czyli strachy na lachy
Łączenie spółek czy przejmowanie firm nie jest niczym nowym. Również na rynku franczyzy ma miejsce konsolidacja przedsiębiorstw. Czy sprzedaż sieci franczyzowej może być problemem dla franczyzobiorców?

ABC Firmy

Dotacje do wzięcia
Mikroprzedsiębiorstwa i start-upy mogą starać się o unijne dotacje z programów krajowych i regionalnych. Kończą się za to pieniądze na e-biznes.

Mój Franchising

Awans na biznesmena
Arkadiusz Litwinicki był barmanem i kelnerem. Kiedy awansował na stanowisko menedżera, wymarzył sobie własny pub.

Steki menedżera

Franczyzobiorca dobrze zmotywowany
Według menedżerów sieci 5.10.15, w relacjach z franczyzobiorcami przydaje się empatia i myślenie o biznesie biorcy jak o własnej firmie.

Pięta Biznesmęta

Biznes nie dla dzieci
Gry komputerowe już dawno przestały być rozrywką dla pryszczatych nastolatków. Dzisiaj biznes ten wart jest znacznie więcej niż Hollywood.

Miesięcznik Własny Biznes FRANCHISING możesz zamówić przez internet w księgarni portalu Franchising.pl (pojedyncze egzemplarze, prenumerata, numery archiwalne). Magazyn jest dostępny także w sprzedaży detalicznej w sieci salonów prasowych EMPiK, Inmedio / Relay, Kolporter, Ruch oraz FranPress.


Zasady i warunki zakupów

Prenumerata roczna - 12 numerów w promocyjnej cenie

Prenumerata obejmuje 12 kolejnych numerów miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" i jest sprzedawana w promocyjnej cenie 59 zł. Zamawiający wybiera wydanie, od którego rozpocznie się okres prenumeraty. W pierwszej przesyłce wysyłamy miesięczniki, które ukazały się dotychczas. Kolejne numery będą nadawane w pierwszym dniu sprzedaży bezpośrednio z drukarni.

Koszt dostawy

Dostawa na terenie Polski jest bezpłatna, dotyczy to wszystkich produktów dostępnych na Franchising.pl. Koszt dostawy poza Polskę:

  • Europa (w tym Rosja, Turcja i Izrael) - 25 zł (w przypadku prenumeraty 300 zł);
  • Ameryka Północna i Afryka - 30 zł (w przypadku prenumeraty 360 zł);
  • Ameryka Południowa i Azja - 36 zł (w przypadku prenumeraty 432 zł);
  • Australia i Oceania - 50 zł (w przypadku prenumeraty 600 zł).

Warunki dostawy

Zamówienia wysyłamy w ciągu 2 dni roboczych po potwierdzeniu otrzymania zapłaty lub potwierdzeniu zamówienia pobraniowego. Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej. Czas dostawy zamówienia na terenie Polski to zazwyczaj od 1 do 5 dni roboczych. Czas dostawy kurierem Inpost to zazwyczaj 1-2 dni robocze. Przesyłki zagraniczne nadajemy wyłącznie Pocztą Polską. Czas dostawy zamówienia za granicę to zazwyczaj od 7 do 14 dni roboczych. 

Formy płatności

Lista dostępnych form płatności:

  • BLIK
  • Google Pay, Apple Pay, Masterpass,
  • karta: Visa, Mastercard, Maestro: (debetowa lub kredytowa),
  • bankowość internetowa: Alior Bank, Bank Nowy, BNP Paribas, BOŚ, Banki Spółdzielcze, CitiHandlowy, Crédit Agricole, Getin, ING, iPKO, Inteligo, mBank, Millennium, Nest Bank, Pekao, Plus Bank, Santander,
  • tradycyjny przelew bankowy: (potwierdzenie wpłaty otrzymujemy wraz z wyciągiem bankowym za dzień poprzedni),
  • pobranie: zapłata kurierowi Inpost przy odbiorze za dopłatą 9,50 zł.

Płatności BLIK i przez system bankowości internetowej realizowane są przez PayU S.A.

Proforma

Jeżeli potrzebują Państwo proformy do dokonania płatności przelewem prosimy o zamieszczenie informacji w uwagach podczas składania zamówienia. Proformę prześlemy na wskazany adres mailowy.

Zwroty i reklamacje

Prasa nie podlega zwrotom, w przypadku pozostałych artykułów nabywca może je zwrócić 14 dni od otrzymania przesyłki. Prosimy o odesłanie zwracanych artykułów na adres firmy podany poniżej. Pytania i reklamacje prosimy kierować na adres zakupy@franchising.pl lub telefonicznie na numer +48 22 560 80 22.

Dane firmy

PROFIT system Sp. z o.o.
ul. Brązownicza 16
01-929 Warszawa
NIP 5222550821, REGON 016299073, KRS:183748