Salony z luksusową odzieżą otwierają najczęściej osoby, które znają już branżę odzieżową.
Tomasz Wasiucionek, dyrektor handlowy GPoland
Poniedziałek
07.01.2013
Zanim kolekcja nowej luksusowej marki trafia do sprzedaży, stali klienci testują ją w showroomie firmy - mówi Tomasz Wasiucionek, dyrektor GPoland.
 

Firma GPoland współpracuje z wieloma znanymi włoskimi domami mody takimi jak Guess, Armani, Tru Trusardi, czy Max Mara. Cały czas w ofercie pojawiają się sklepy z kolejnymi znanymi markami. Co decyduje o tym, że dana marka pojawia się w waszym portfolio? Wybierając nowe marki starannie analizujemy potrzeby rynku i przypatrujemy się każdemu miastu z osobna. Dzięki temu jesteśmy w stanie zauważyć luki w ofercie i nowe możliwości rozwoju. Cenną pomocą są wyniki sprzedaży poszczególnych kategorii odzieżowych naszych pozostałych marek. Wiele zależy też od warunków handlowych, które nam proponują.

W jaki sposób można sprawdzić, czy nowe marki przyjmą się na rynku?
Zanim nowa kolekcja trafi do sprzedaży testowana jest w showroomie w gronie stałych klientów lub w salonie firmowym otwieranym w Polsce przez producenta. Dodatkowo jej potencjał jest szacowany na podstawie opinii właścicieli salonów odzieżowych współpracujących z firmą.

Czy Polacy chętnie otwierają franczyzowe sklepy z luksusowymi markami? Jak to się zmieniało na przestrzeni ostatnich lat?
Coraz więcej osób pyta o możliwość współpracy. Wydaje mi się, że polski rynek ciągle może przyjąć kolejne luksusowe marki. Franczyza znanej marki odzieżowej nie jest już tematem tabu i staje się bardzo dobrym modelem biznesowym. Jeżeli dodamy do tego nasze bardzo konkurencyjne warunki handlowe oraz know-how, który przekazujemy partnerom, taka forma współpracy handlowej staje się bardzo opłacalna.

Kim są najczęściej franczyzobiorcy GPoland?
Najczęściej są to właściciele salonów odzieżowych. Oczywiście zdarzają się osoby zupełnie niezwiązane z biznesem odzieżowym, które chcąc zainwestować środki w nieznany segment rynku, wybierają franczyzę ze względu na pomoc, na którą mogą liczyć w prowadzeniu salonów.

Rozmawiała (mak)


POPULARNE NA FORUM

Klienci patrzą na metkę

dzieki za info za ostrzeżenie. Teraz zwróce uwagę na typa na przyszłośc by sie nie dać nabrać. Fajnie ze ostrzegasz ludzi. Na pewno pomożesz wielu ludziom. Szacunek

2 wypowiedzi
ostatnia 02.02.2024
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??

ja bym obstawiał dla niemowlaków to zawsze schodi a młode mamusie mają swira na punkcie wyglądu dziecka

38 wypowiedzi
ostatnia 19.01.2023
Jak założyć stronę Online z luksusową odzieżą?

Sama strona z takimi rzeczami, to koszt od3 do 10 tys, ale drugie to koszt pozycjonowania i reklamy to juz worek bez dna

4 wypowiedzi
ostatnia 19.01.2023
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq

Chciałabym się dowiedzieć coś więcej na temat współpracy z frmą Esotiq, Bardzo proszę o kontakt osób które prowadziły , bądź prowadzą franczyzę...

27 wypowiedzi
ostatnia 19.12.2022
Klienci patrzą na metkę

Ten człowiek to zwykły oszust. Prowadząc firmę wyłudził duże środki od wielu osób. Przegrał sprawy Sądowe, komornik siedzi mu na głowie od wielu lat. Na hipotece...

2 wypowiedzi
ostatnia 18.10.2022
Sklep Z odzieżą używaną

Dzień dobry. Chodzi mi po głowie otwarcie sklepu z odzieżą używaną o powierzchni około 500 metrów kwadratowych. Czynsz wydaje się niewygórowany, około 13 tys zł...

1 wypowiedzi
ostatnia 12.12.2021
Greenpoint we franczyzie- jak to działa naprawdę?

Czy masz sklep na warunkach Greenpoint? Jak wygląda współpraca? Podobno ta marka się dobrze rozwija. Może znacie więcej szczegółów współpracy poza tymi ogólnymi,...

1 wypowiedzi
ostatnia 16.08.2021
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??

Myślę, że jest to dobry pomysł na biznes, ale trzeba się czymś wyróżnić. Nie ma sensu sprzedawać ciuchów takich, jakie są w każdym innym sklepie.

38 wypowiedzi
ostatnia 12.04.2021