Pieniądze mają smak czekolady

W chwili obecnej Mount Blanc poszukuje partnerów biznesowych na terenie Warszawy, Wrocławia, Bydgoszczy, Lublina, Kielc.
Czwartek
23.01.2014
Pijalnia Czekolady i Kawy Mount Blanc to alternatywa dla tradycyjnych kawiarni.
 

Do tej pory w Polsce powstało 18 Pijalni Czekolady i Kawy pod logo Mount Blanc. Pierwszy lokal ruszył w 2006 roku. Wielbiciele czekolady mogą ją w firmowych lokalach wypić oraz zjeść w postaci ponad 100 rodzajów belgijskich pralin i trufli. Franczyzową pijalnię czekolady i kawy można otworzyć w centrum handlowym, centrum dużego miasta, przy głównej ulicy lub przy promenadach i rynkach.

Partnerzy otrzymają wsparcie w znalezieniu atrakcyjnej lokalizacji. W tym celu franczyzodawca pomaga pozyskać lokal w galerii handlowej oraz wynegocjować korzystne warunki najmu. Właściciel pijalni czekolady może liczyć na wsparcie w trakcie prac projektowych, przygotowania lokalu do otwarcia, a także później – podczas prowadzenia biznesu.

Sieć Pijalni Czekolady i Kawy Mount Blanc od roku jest partnerem programu lojalnościowego Payback, dzięki czemu grono stałych klientów ciągle się poszerza. W ramach Payback sieć prowadzi sezonowe akcje marketingowe polegające na organizacji konkursów dla klientów. Franczyzobiorca ma także dostęp do centralnego internetowego systemu zamówień towarów oraz może korzystać z bezpłatnego systemu szkoleń.

Przewidywana suma inwestycji wynosi ok. 400 tys. zł. Cena obejmuje aranżację i całkowite wyposażenie lokalu o powierzchni ok. 100 m2 w prestiżowym punkcie miasta oraz pierwsze zatowarowanie. Partner wraz z podpisaniem umowy franczyzowej otrzymuje szczegółowy podręcznik operacyjny, który dokładnie opisuje cały proces inwestycyjny, harmonogram prac oraz zasady prowadzenia Pijalni Czekolady i Kawy Mount Blanc. Bieżąca opłata franczyzowa wynosi 3 proc. od uzyskanych obrotów, natomiast jednorazowa opłata za przystąpienie do sieci – 10 tys. zł.

(dw)


Daniel Wilk
dziennikarz