Partner nie musi uiszczać żadnej opłaty wstępnej. Początkiem współpracy jest zakup towaru, a kwota pierwszej transakcji powinna wynosić ok. 5 tys. zł. Ze swojej strony Led-Handel oferuje wsparcie marketingowe zarówno przed jak i po wprowadzeniu produktu do sklepu, szkolenia sprzedażowe, przygotowanie ekspozycji towaru, a także rabaty i prowizje.
Wtorek
15.04.2014
Firma Led-Handel sprzedaje swoje systemy oświetleniowe hurtowniom, sklepom i firmom remontowo-budowlanym.
 

Energooszczędne systemy oświetleniowe typu LED coraz częściej stają się alternatywą dla tradycyjnych żarówek. Pod angielskim skrótem kryje się nazwa źródła światła - biała dioda elektroluminescencyjna. Systemy LED są uznawane za ok. 90 proc. bardziej energooszczędne od zwykłych lamp, a co za tym idzie znacznie bardziej przyjazne dla środowiska. Firma Led-Handel ma w swojej ofercie głównie zarówno żarówki diodowe, jak i naświetlacze, oprawy uliczne a także lampy typu „high bay” wykorzystywane w obiektach wielkopowierzchniowych.

Led-Handel zajmuje się dystrybucją systemów LED od 2008 roku. Jej właścicielem jest spółka SolSquare. Obecnie sprzedaż odbywa się głównie za pośrednictwem strony internetowej.  Firma prowadzi też rozmowy z potencjalnymi partnerami, oferując dwa rodzaje współpracy – dystrybucję i stałe zaopatrzenie. Pierwsza oferta jest skierowana do hurtowni i sklepów. Druga forma współpracy dotyczy stałych klientów, głównie firm remontowo-budowlanych i projektantów wnętrz.

- Prowadzimy obecnie rozmowy z potencjalnymi partnerami, którzy chcieliby rozszerzyć ofertę swoich sklepów o sprzedaż oświetlenia i osprzętu typu LED - mówi Tomasz Rybak, prezes spółki SolSquare. - Koncepcja współpracy opiera się na uzupełnieniu dotychczasowego asortymentu o nasz towar, interesują nas więc partnerzy, którzy prowadzą już działalność handlową i posiadają swój lokal.

Firma nie stawia konkretnych wymagań dotyczących lokalizacji w jakiej powinien znajdować się partnerski sklep. - Jeśli chodzi o galerie handlowe, to z powodzeniem wystarczy "wyspa handlowa", a w mieście ważne jest po prostu, żeby miejsce było dość ruchliwe i przyciągało stałych klientów – mówi Rybak.

(mt)


Małgorzata Tomczak