Rynek usług kosmetycznych w Polsce rośnie w tempie 10 proc. rocznie. Jego wartość może wynosić ponad 1,8 mld zł.
Sobota
10.05.2014
Przed rokiem Yasumi wprowadziło nową markę – magicPot. Dziś ocenia jej osiągnięcia.
 

Koncept magicPot wystartował przed rokiem. Jak dotąd jego franczyzodawcy, spółce Yasumi, udało się pozyskać 11 partnerów. - Uważamy  to  za sukces – twierdzi Marzena Maria Pawlik, dyrektor ds. sprzedaży w Yasumi.
Kupując licencję magicPot można wystartować z biznesem w branży kosmetycznej od zera, ale też uzupełnić ofertę już działającego gabinetu. W ramach pakietu franczyzowego partner otrzymuje komplet specjalistycznych urządzeń kosmetycznych, jak magicPot, Eye Lift, Slim Beauty. Umożliwiają one poszerzenie zakresu usług o m.in. peeling kawitacyjny i sonoforezę ultradźwiękową. Oprócz tego franczyzobiorca pozyskuje zestaw kosmetyków Yasumi, elementy identyfikacyjne, uniform dla kosmetyczki z logo magicPot oraz pokrowiec na łózko zabiegowe.

- Nie pobieramy opłat za korzystanie z marki oraz opłat marketingowych. Partner ma swobodę działania. Wiąże się z nami umową, ale poza zakupem systemu obliguje go ona jedynie do zakupu kosmetyków Yasumi za kwotę  min. 200 zł miesięcznie – tłumaczy Marzena Maria Pawlik.

Właściciele istniejących już salonów kosmetycznych, kupując franczyzę magicPot, powinni w swoich lokalach wygospodarować specjalny kącik, w którym pojawi się urządzenie i gdzie będą wykonywane zabiegi. Mogą zachować dotychczasowe logo swojej firmy, ale powinni dodatkowo umieścić szyld magicPot w salonie. Zakup pakietu partnerskiego na wyposażenie gabinetu wymaga inwestycji na poziomie 29,9 tys. zł.

Spółka Yasumi działa w branży od 2003 roku. Oprócz magicPot Yasumi ma swoim portfelu jeszcze cztery inne koncepty franczyzowe: Yasumi Epil - gabinety fotoepilacji i fotoodmładzania, Yasumi Instytuty Zdrowia i Urody, Yasumi Slim - gaibnety kosmetyczne i modelowania sylwetki oraz Tanrei Instytut Piękna Estetyki.

(gum)


Grzegorz Morawski
dziennikarz

POPULARNE NA FORUM

Otwieramy park trampolin

Koszt inwestycji to około 1mln zł. "Na zwrot z inwestycji trzeba czekać około roku. Spodziewane przychody w tym biznesie zależą od lokalizacji, przestrzeni, liczby...

1 wypowiedzi
ostatnia 24.03.2024
Franczyza fitness

Witam, Czy ktoś Państwa miał okazję zostać franczyzobiorcą Studio Figura? Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tą formą biznesu , ale nie wiem czy na pewno jest to...

1 wypowiedzi
ostatnia 15.12.2021
Zamiast etatu, własny salon urody

Biznes przyjemny i opłacalny, to super pomysł! Yasumi to znana marka więc klientki chetnie chodzą do ich babinetów...wiem bo mam trzy :)

8 wypowiedzi
ostatnia 03.08.2021
Opinie o współpracy z Yasumi

Posiadam trzy gabinety Yasumi obecnie i jestem zadowolona ze współpracy. Bardzo dużo pomagaja na początku przed otwarciem a po otwarciu również jest stała opieka. Mam...

4 wypowiedzi
ostatnia 03.08.2021
Gabinet kosmetyczny

Bardzo popularne są obecnie salony stylizacji paznokci. Niskie nakłady finansowe aby otworzyć Studio Paznokcia i łatwy dostęp do oferty szkoleniowej powoduje coraz...

33 wypowiedzi
ostatnia 15.02.2020
Trening z maszyną

Ja bym chciała z czegoś takiego skorzystać, ale ceny niestety powalają na kolana.

19 wypowiedzi
ostatnia 15.01.2020
Zamiast etatu, własny salon urody

Jeśli tylko czuje się ktoś na siłach do rozkręcania takiego biznesu i przede wszystkim, zna się na tym to jak najbardziej.

8 wypowiedzi
ostatnia 15.01.2020
Opinie o współpracy z Yasumi

Witam. Czy współpraca z yasumi się opłaca ? Zastanawiam się nad podjęciem współpracy. Proszę o odp.

4 wypowiedzi
ostatnia 02.01.2019