Zdrowy trend w szybkiej kuchni
Pod logo Fit and Green działają restauracje urządzone w stylu nowoczesnego bistro, oferujące dania wegetariańskie, wegańskie, produkowane z naturalnych składników według oryginalnych receptur. W menu F&G znajdują się m.in. burgery, pierogi, zupy i sałatki, ciasta i desery, a w większych lokalach także makarony.
- Opracowaliśmy pierwszy w Polsce koncept, który łączy cechy slow foodu z fast foodem, bo w naszych barach zdrowe posiłki serwowane są wyjątkowo szybko – tłumaczy Krzysztof Szczęsny, jeden z pomysłodawców konceptu Fit and Green. – Przywiązujemy ogromną wagę do odpowiednio przygotowanego menu z cenami dostosowanymi do kieszeni klienta. Dbamy także o wystrój lokalu, otwartą i uprzejmą obsługę. Chcemy być wiarygodni w tym, co robimy, dlatego o składzie i sposobie przyrządzenia dań nasz personel wie wszystko.
Czy aby na pewno Fit and Green to pierwszy tego typu koncept? Od kilku lat na rynku działa sieć barów Salad Story oferująca zdrowe dania, jednak głównie w centrach handlowych. Lokalizacje uliczne, podobnie jak F&G, preferuje franczyzodawca Grooli. Te lokale bistro też wpisują się w modę na slow food, gdzie głównym daniem są przyrządzone na kilkadziesiąt sposobów ziemniaki.
Pierwsza restauracja F&G powstała w czerwcu 2014 roku, w ciągu pięciu miesięcy powstały dwa kolejne lokale, które, zdaniem właściciela sieci, zyskały już grupę stałych bywalców. Franczyzodawca zapowiada kolejne otwarcia, tym razem placówek franczyzowych.
- Prowadzimy zaawansowane rozmowy na temat trzech punktów na licencji, pracujemy również nad przekazaniem własnych lokali franczyzobiorcom – mówi Krzysztof Szczęsny. - Naszym celem jest prowadzenie biznesu świadomego, połączonego z promowaniem zdrowego stylu życia. Chcielibyśmy, aby biorcy licencji mieli podobne podejście do biznesu.
Firma poszukuje partnerów w dużych miastach oraz miejscowościach zamieszkanych przez studentów. Szczegóły dotyczące najlepszego lokalu na bar Fit and Green można znaleźć w artykule Bistro na zdrowie na portali Lokalnabiznes.pl. Opłata wstępna w wysokości 20 tys. zł pokrywa koszty wykonania projektu lokalu, oznakowania wewnętrznego, jednolitego we wszystkich restauracjach menu wiszącego na ścianie oraz koszt dwutygodniowego szkolenia personelu.
- Przygotowujemy projekt lokalu i projekt technologiczny, zapewniamy wdrożenie całego systemu, pełne szkolenie pracowników, wszystkie elementy wizualizacyjne, a potem wspólne i indywidualne działania marketingowe – wylicza przedstawiciel Fit and Green. - Oferujemy też pełną dostawę półproduktów i opakowań. Nasz koncept to nie tylko biznes, ale także działanie na rzecz poprawy przyzwyczajeń żywieniowych Polaków.
ZOBACZ W KATALOGU
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
– Przy rzemieślniczej produkcji nie da się konkurować cenowo z lodami przemysłowymi. Jednak jakość przyciąga, nawet jeśli cena jest wyższa – mówi Dariusz Stykowski, współwłaściciel Autorskich Lodów Piccolo.
Tommy Żelazny, franczyzobiorca Stopiątki pokazuje, że czasem aby odnaleźć swoje miejsce, trzeba wrócić do korzeni.
Od 300 do nawet 1,5 tys. sztuk – tyle pączków dziennie sprzedaje się w punktach Dobrej Pączkarni. Czy w takim razie pączki to opłacalny biznes?
Felix Chicken nastawia się na mocną ekspansję. Franczyzobiorcom proponuje kilka formatów lokali.
Paweł Kamiński był pierwszym franczyzobiorcą Cofix. Dziś prowadzi już trzy kawiarnie marki i zdobył tytuł TOP Franczyzobiorcy na zeszłorocznych Targach Franczyza.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Kultowy Laska z „Chłopaki nie płaczą”, czyli Tomasz Bajer zjechał pół świata w poszukiwaniu pomysłu na siebie. Wybrał Polskę i własną firmę SzkoleniePDR.pl – gdzie dziś wraz ze wspólnikiem naprawia i szkoli innych, jak usuwać wgniecenia z karoserii samochodów.
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Rozważasz otwarcie firmy? Najpierw zainwestuj w subskrypcję miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się opłaca! Tego nie przeczytasz w internecie!
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Z wykształcenia nawigator statku, z zawodu pilot samolotu. Konrad Hanc godzi pracę na etacie z prowadzeniem własnego biznesu. Od roku jest franczyzobiorcą sieci Fresh Bike.
POPULARNE NA FORUM
Dolci Sapori - Mniami
Jestem również osobą poszkodowaną przez tą firmę 574 720 428
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali