Mrożony jogurt, biznes coraz gorętszy
Ron Melchet, właściciel Redberry
Mrożone jogurty to na polskim rynku wciąż dość niszowy produkt… Czy dostrzega pan zmiany w świadomości konsumentów?
Polacy coraz chętniej sięgają po mrożone jogurty niezależnie od pory roku. Sukcesy naszych lokali pokazują wyraźny trend – ludzie poszukują zdrowych i smacznych alternatyw dla fast foodów i ciężkich dań. W cenie jest jakość, wartość odżywcza, wyjątkowy smak i oryginalność.
2014 rok był udany dla sieci Redberry?
Tak. Upłynął nam pod znakiem innowacji i rozwoju. Ruszyły lokale w Lublinie i Krakowie, punkt w warszawskiej Arkadii zmienił zaś lokalizację. Wprowadziliśmy do oferty wiele nowych produktów, np. zielone soki czy zestawy śniadaniowe. W przyszłym roku zamierzamy otworzyć kolejne punkty w największych polskich miastach. Rozmowy na ten temat już trwają. Stale rozbudowywana będzie także oferta Redberry – zgodnie z naszą ideologią fit&fun stawiamy jeszcze większy nacisk na zdrowe przekąski.
Czym należy kierować się poszukując lokalizacji na otwarcie własnego punktu z mrożonymi jogurtami?
Lokale przeznaczone powinny mieć między 7 m2 a 60 m2 w centrach handlowych. Jesteśmy otwarci na sugestie franczyzobiorców dotyczące lokalizacji, jednakże ostateczna decyzja dotycząca miejsca jest podejmowana przez centralę Redberry po wnikliwej analizie rynkowej.
Zakup licencji na biznes pod szyldem Redberry to koszt minimum 170 tys. zł. Co, oprócz wyposażenia punktu, obejmuje ta kwota?
W cenie tej zawiera się przede wszystkim możliwość korzystania z naszego doświadczenia biznesowego oraz know–how. Oferujemy kompletne wsparcie zarówno przed, jak i po otwarciu lokalu. Pakiet zawiera także działania marketingowe koordynowane przez agencję kreatywną opiekującą się marką Redberry. Franczyzobiorców otaczamy także stałą opieką na poziomie analiz rezultatów, testów jakości czy wprowadzania ofert sezonowych.
rozmawiał (gum)
ZOBACZ W KATALOGU
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Od 300 do nawet 1,5 tys. sztuk – tyle pączków dziennie sprzedaje się w punktach Dobrej Pączkarni. Czy w takim razie pączki to opłacalny biznes?
Franczyzodawca Sayuri Sushi zapewnia, że restauracje pod tym szyldem są rentowne od pierwszego miesiąca działalności.
W ubiegłorocznym sezonie Lodolandia pobiła rekordy sprzedaży. Wśród franczyzobiorców marki jest dużo kobiet, które bardzo dobrze radzą sobie w biznesie.
– Sukces naszych lokali potwierdza słuszność idei otwierania wine barów, w opozycji do dużych restauracji z kartami win – mówi Piotr Stryszowski z Subtilité Wine&Bar.
Szwedzka marka Taco Bar chce wejść na polski rynek. Jakie warunki współpracy proponuje?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Już w serialu „Czterdziestolatek” Janusz Gajos żartował, że w Złotym Linie trzeba uważać na Rolexy, bo można zatracić się w zabawie. Tajniki tego sukcesu zdradza właściciel Złotego Lina, Jakub Olszewski.
Franczyza pojawiła się na polskim rynku wraz z upadkiem komunizmu, a dziś jest fundamentem rozwoju małej i średniej przedsiębiorczości. W 2023 roku chętni do założenia firmy mają do wyboru 1350 konceptów franczyzowych.
Nowoczesny sprzedawca musi przełamywać schematy i ciągle zaskakiwać klienta. Tylko wtedy będzie mógł zwiększyć skuteczność swoich działań i pozyskiwać atrakcyjne kontrakty.
Aby zarobić, trzeba sprzedać rzecz należącą do klienta, którą czasowo przechowujemy, bo nie jest naszą własnością. Lombardy świetnie prosperują, a pożyczki pod zastaw są wysoko oprocentowane.
POPULARNE NA FORUM
Dolci Sapori - Mniami
Jestem również osobą poszkodowaną przez tą firmę 574 720 428
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali