Będzie franczyza na food trucki?

Czwartek
28.05.2015
Telepizza od niedawna sprzedaje pizzę również z food trucków. Na razie wszystkie mobilne bary należą do centrali firmy.
 

Popularność food trucków wśród firm dostarczających jedzenie wprost do klienta rośnie od kilku sezonów. Klienci chętnie kupują produkty gastronomiczne z aut na imprezach plenerowych i w kurortach wypoczynkowych. Telepizza chce skorzystać z nowego trendu wśród osób, które aktywnie spędzają czas i lubią jeść poza domem.

Od 2014 roku przeprowadzamy rebranding – wprowadziliśmy nowy logotyp, zmieniliśmy wystrój lokali, a teraz przyszedł czas na realizację nowego pomysłu, czyli sprzedaż z food trucków. Chcemy być jak najbliżej naszych klientów, a food trucki jeszcze bardziej to ułatwiają, zwłaszcza, że od 20 lat bierzemy udział w różnych imprezach plenerowych – koncertach, eventach, piknikach, festiwalach itp. Pierwszy nasz food truck rozpoczął sprzedaż w połowie kwietnia, pozostałe trzy wyruszyły w Polskę w połowie maja – mówi Iwona Olbryś, dyrektor generalna Telepizza Poland.    

Samochody hiszpańskiej marki będą rozstawione w najbardziej popularnych miejscach plenerowych, na eventach oraz festiwalach. W ofercie food trucków będą wybrane rodzaje pizzy, dostępne również w stacjonarnych pizzeriach Telepizzy. Czas oczekiwania na posiłek ma być maksymalnie skrócony.

– Zależy nam na szybkiej i płynnej obsłudze, zachowując przy tym najwyższą jakość produktu. Ma to być główna cecha charakterystyczna dla naszych food trucków – mówi Iwona Olbryś.

Na razie wszystkie food trucki Telepizzy są własnością centrali. Niewykluczone, że w przyszłości do projektu zostaną włączeni franczyzobiorcy.


doradca we franczyzie
/2/
ZOBACZ WIĘCEJ