Sałatka pokrojona na nowo

Zmiany w Salad Story obejmą trzy obszary. Po pierwsze menu – pojawią się ciepłe potrawy sycące, będzie też więcej składników sałatek i gotowe diety. Po drugie nastąpi wizualne odświeżenie marki – unowocześnimy trochę lokale. I co najważniejsze – odblokujemy rozwój franczyzowy.
Anna Krajewska, właściciel marki Salad Story
Czwartek
26.11.2015
W Salad Story szykują się duże zmiany. Jedna już się dokonała. Jedynym właścicielem marki została Anna Krajewska, która dotąd posiadała 40 procent.
 

W tej chwili sieć barów gastronomicznych z sałatkami na bazie zielonej sałaty liczy sobie 26 lokalizacji, w tym 18 własnych. Pod marką działa czterech franczyzobiorców, których czekają zmiany zaproponowane przez nowego większościowego udziałowca.
– Zmiany obejmą trzy obszary – mówi Anna Krajewska. – Po pierwsze menu – w Salad Story pojawią się ciepłe potrawy sycące, będzie też więcej składników sałatek i gotowe diety. Po drugie nastąpi wizualne odświeżenie marki  unowocześnimy trochę lokale. I co najważniejsze – odblokujemy rozwój franczyzowy. Do końca I kwartału będzie gotowa nowa oferta franczyzowa dla wszystkich – nowych i starych franczyzobiorców.

Strategia otwarć na 2016 rok jest właśnie przygotowywana.

Jak wynika z "Raportu o franczyzie w Polsce 2015" firmy PROFIT system, w kraju na licencji działa ponad 2,6 tys. lokali gastronomicznych. Przedsiębiorcy zainteresowani inwestycją w branży gastronomicznej mogą wybierać spośród 168 ofert franczyzowych.

 


ekspert, członek zarządu Polskiej Organizacji Franczyzodawców