Franczyza dla doświadczonych
Radosław Jakociuk, prezes zarządu W.Kruk
Dlaczego zdecydowaliście się państwo na rozwój we franczyzie?
W.Kruk jest najstarszą firmą jubilerską w Polsce. W zeszłym roku obchodziliśmy 175-lecie istnienia marki, która uznawana jest za jedną z najsilniejszych na rynku. Historia oraz wynikające z niej tradycja i wartości marki czynią nas wiarygodnymi w oczach klientów. Mamy sprawdzony koncept i jasną wizję dalszego rozwoju. Czujemy się silni, by iść dalej, oddając część biznesu w ręce franczyzobiorców.
Kto może zostać franczyzobiorcą W.Kruk?
Poszukujemy ludzi i firm z doświadczeniem w projektach franczyzowych, którzy gotowi są dostarczyć najwyższą jakość obsługi klienta. Nasi partnerzy zobowiązani są przedstawić stosowne zabezpieczenia finansowe i udokumentować doświadczenie w prowadzeniu działalności gospodarczej. Mile widziana jest znajomość rynku jubilerskiego i fashion. Od potencjalnych franczyzobiorców oczekujemy propozycji lokali w centrach handlowych i najbardziej prestiżowych punktach miast. Oczywiście duże natężenie ruchu ma znaczenie dla sprzedaży, ale dla nas niezmiennie istotna pozostaje jakość lokalizacji. Przewidywana kwota inwestycji to 350 tys. zł, czyli około 6 tys. zł na metr kwadratowy lokalu. Opłata wstępna za przystąpienie do sieci franczyzowej wynosi 15 tys. zł.
Gdzie szukacie Państwo franczyzobiorców? W jakichś konkretnych regionach czy w całym kraju?
Aktualnie sieć W.Kruk obejmuje 93 salony na terenie całej Polski. Oferta franczyzowa koncentruje się na lokalizacjach, w których nie mamy własnych punktów. Interesują nas miasta poniżej 100 tys. mieszkańców.
Na jakie wsparcie może liczyć franczyzobiorca?
Jako jeden z liderów rynku i firma posiadająca sprawdzony, prężnie działający koncept oferujemy szeroki zakres wsparcia. Przede wszystkim przynależność do stabilnej sieci, której podstawą jest ponad 90 własnych salonów jubilerskich oraz współpracę z marką o silnej reputacji i niekwestionowanej pozycji na rynku jubilerskim w Polsce. Gwarantujemy dostęp do profesjonalnych materiałów marketingowych, w tym korzyści sprzedażowe wynikające z ogólnopolskich kampanii reklamowych w telewizji, prasie i internecie. Naszą przewagą konkurencyjną jest wysoka jakość i nowoczesne wzornictwo produktów. W.Kruk posiada własną manufakturę w Poznaniu. Warto podkreślić, że nasza franczyza opiera się na zasadzie towaru powierzonego, co w przypadku biżuterii oznacza, że nasz partner otrzymuje towar o znacznej – nawet ponad kilkusettysięcznej wartości. Jako dynamicznie zarządzana spółka, należąca do dużej grupy kapitałowej, zapewniamy dostęp do profesjonalnych narzędzi i procedur oraz bieżące wsparcie centrali, w tym regionalnego menedżera sprzedaży i menedżera działu szkoleń. W bieżącej pracy naszym partnerom franczyzowym pomoże sprawny system planistyczny i logistyczny.
Rozmawiała Monika Wojniak-Żyłowska
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
– Każdy franczyzobiorca na każdym etapie prowadzenia działalności może liczyć na nasze wsparcie – zapewnia Ewa Wieczorek z NEONAIL.
Perfumy Refan mogą być świetną propozycją poszerzenia oferty dla sklepów z różnym asortymentem.
Coraz więcej osób poszukuje oryginalnych zapachów, innych niż te masowo dostępne na sklepowych półkach. Monika Zagajska i Ewa Harasimczuk odkryły tę niszę i otworzyły nietypowe perfumerie.
Marzena Burciu franczyzę dla siebie wybrała na Targach Franczyza. Jak rozwija swój biznes?
Wywodząca się z USA marka Gnoce szuka franczyzobiorców w Polsce. Jakie są warunki nawiązania współpracy?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Od 300 do nawet 1,5 tys. sztuk – tyle pączków dziennie sprzedaje się w punktach Dobrej Pączkarni. Czy w takim razie pączki to opłacalny biznes?
Franczyzodawca Sayuri Sushi zapewnia, że restauracje pod tym szyldem są rentowne od pierwszego miesiąca działalności.
McDonald’s w Polsce to 550 restauracji, które w ponad 90 proc. są prowadzone przez lokalnych przedsiębiorców.
Już w serialu „Czterdziestolatek” Janusz Gajos żartował, że w Złotym Linie trzeba uważać na Rolexy, bo można zatracić się w zabawie. Tajniki tego sukcesu zdradza właściciel Złotego Lina, Jakub Olszewski.
POPULARNE NA FORUM
Sposoby na zwiększenie sprzedaży?
Nawet jeśli nie prowadzisz sprzedaży w internecie, to właśnie tam zaczyna się wiele kwestii. Jak choćby świadomość istnienia marki, więc jeśli chcesz rozkręcić...
Sposoby na zwiększenie sprzedaży?
Wybierz grupe docelową dla kogo to ma być dokładnie, następnie wejdz w jego buty i pomyśl jak by to miało wyglądać zebyś się tym zainteresował, a jak masz sklep w...
FM Group - czy to ma waszym zdaniem sens?
W tym to już nie da sie zadnych pieniedzy zrobić, ludzie do tej marki stracili zaufanie.
Perfumy na mililitry
Witam, widzę, że już dobre kilkanaście lat ciągnie się ta dyskujsja i firma Refan jest ciągle obecna. Zastawiam się nad otwarciem stoiska. Czy jest tu może ktoś kto...
Polacy lubią prezenty
Każdy lubi prezenty ;)
Paznokcie w natarciu
jeśli kosmetyki to tylko naturalne, ja miałem problem z suchą skórą, dużo jeżdżę na rowerze i miałem wiecznie suchą skórę na twarzy i dłoniach. Dzięki kosmetykom...
Inwestycja w srebro - czy warto?
Zgadzam się z poprzednimi wypowiedziami, inwestycja w srebro jest mało opłacalna. Jeśli już naprawdę chcesz inwestować w jakiś kruszec, to zdecydowanie złoto....
Inwestycja w srebro - czy warto?
Chyba najlepiej inwestować w nieruchomości... Inwestycji głównie czynię pod okiem doświadczonych ludzi (więcej tu), z którymi współpracuję, jednak chciałabym w...