Z zabiegów DepilConcept korzystają głównie panie i dlatego jako menedżer gabinetu najlepiej spełni się kobieta. Mężczyźni w tym biznesie występują jako inwestorzy, którzy wspierają zarządzanie gabinetem.
Czwartek
23.06.2016
Gabinety DepilConcept to pomysł na biznes, który przypadł do gustu przede wszystkim kobietom.
 

DepilConcept to jedyna sieć franczyzowa specjalizująca się w usługach depilacji i fotodepilacji. Z zabiegów korzystają głównie panie i dlatego jako menedżer gabinetu najlepiej spełni się kobieta. Mężczyźni w tym biznesie występują jako inwestorzy, którzy wspierają zarządzanie gabinetem.  Na taki model zdecydował się Karol Lewicki, franczyzobiorca z Koszalina, który wybrał DepilConcept jako pomysł na rodzinny biznes z mamą.

 Nigdy wcześniej nie byliśmy związani z branżą kosmetyczną. Praca w tej specjalizacji była natomiast zawsze wielkim marzeniem mamy. Do wyboru DepilConcept przekonał mnie przede wszystkim konkretny model biznesowy, specjalizacja, szerokie wparcie franczyzodawcy oraz międzynarodowe doświadczenie firmy. Na co dzień salon zarządzany jest przez mamę. Ja biorę udział w procesach decyzyjnych i pomagam jedynie organizacyjnie – mówi Karol Lewicki.

W Polsce działa 28 gabinetów DepilConcpet, ale jeszcze w tym roku ich liczba może przekroczyć 35, czyli więcej niż w rodzimej Portugalii. Właściciel sieci wciąż poszukuje nowych partnerów, ale jak przyznaje, najwięcej gabinetów otwiera z dotychczasowymi franczyzobiorcami.

 Nasi partnerzy decyzję o uruchomieniu kolejnego gabinetu podejmują najczęściej kilka miesięcy po otwarciu pierwszego salonu. Zachętą są wyniki sprzedaży osiągane w pierwszych tygodniach funkcjonowania. Najlepsi osiągają zysk nawet po dwóch tygodniach, więc widzą jaki jest potencjał i chcą go wykorzystać zanim kolejni franczyzobiorcy dołączą do sieci, ponieważ liczba dostępnych miejscowości jest ograniczona – mówi Mariusz Włoczkowski, dyrektor rozwoju sieci DepilConcept.

DepilConcept celuje w duże miasta, w których jest miejsce przynajmniej na dwa gabinety. Korzystając z wyłączności terytorialnej może je prowadzić jeden franczyzobiorca. Aktualnie połowa partnerów tej sieci prowadzi więcej niż jeden gabinet, a część z nich planuje w tej chwili otwarcie swojego trzeciego gabinetu. Podobnie ma być w kolejnych miastach, do których planuje dotrzeć DepilConcept. W tym roku sieć poszukuje przede wszystkim franczyzobiorców w takich miastach jak: Łódź, Poznań, Szczecin, Toruń, Częstochowa czy Kielce.

Karol Lewicki, który z siecią DepilConcept związany jest od początku 2016 roku także rozważa otwarcie kolejnego salonu.

Są takie plany, ale zanim zdecydujemy się na otwarcie nowej lokalizacji, chcemy umocnić rynkową pozycję naszego gabinetu w Koszalinie. Ze względu na liczebność miast na Pomorzu, tylko taki model rozwoju jest realny i daje szansę sukcesu. 

Otwarcie biznesu pod marką DepilConcept kosztuje ok. 90 tys. zł. Tyle trzeba mieć na licencję z gotowym know-how, urządzenie czterdziestometrowego lokalu oraz pakiet szkoleń dla franczyzobiorcy i jego pracowników na temat samej usługi, ale także metod efektywnej sprzedaży, marketingu i obsługi klienta.


Karolina Kazuła

POPULARNE NA FORUM

Otwieramy park trampolin

Koszt inwestycji to około 1mln zł. "Na zwrot z inwestycji trzeba czekać około roku. Spodziewane przychody w tym biznesie zależą od lokalizacji, przestrzeni, liczby...

1 wypowiedzi
ostatnia 24.03.2024
Franczyza fitness

Witam, Czy ktoś Państwa miał okazję zostać franczyzobiorcą Studio Figura? Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tą formą biznesu , ale nie wiem czy na pewno jest to...

1 wypowiedzi
ostatnia 15.12.2021
Zamiast etatu, własny salon urody

Biznes przyjemny i opłacalny, to super pomysł! Yasumi to znana marka więc klientki chetnie chodzą do ich babinetów...wiem bo mam trzy :)

8 wypowiedzi
ostatnia 03.08.2021
Opinie o współpracy z Yasumi

Posiadam trzy gabinety Yasumi obecnie i jestem zadowolona ze współpracy. Bardzo dużo pomagaja na początku przed otwarciem a po otwarciu również jest stała opieka. Mam...

4 wypowiedzi
ostatnia 03.08.2021
Gabinet kosmetyczny

Bardzo popularne są obecnie salony stylizacji paznokci. Niskie nakłady finansowe aby otworzyć Studio Paznokcia i łatwy dostęp do oferty szkoleniowej powoduje coraz...

33 wypowiedzi
ostatnia 15.02.2020
Trening z maszyną

Ja bym chciała z czegoś takiego skorzystać, ale ceny niestety powalają na kolana.

19 wypowiedzi
ostatnia 15.01.2020
Zamiast etatu, własny salon urody

Jeśli tylko czuje się ktoś na siłach do rozkręcania takiego biznesu i przede wszystkim, zna się na tym to jak najbardziej.

8 wypowiedzi
ostatnia 15.01.2020
Opinie o współpracy z Yasumi

Witam. Czy współpraca z yasumi się opłaca ? Zastanawiam się nad podjęciem współpracy. Proszę o odp.

4 wypowiedzi
ostatnia 02.01.2019