usługi dla klientów indywidualnych

usługi dla klientów indywidualnych | 08.09.2020

Franczyza odporna na koronawirusa

Punkty paczkowe BTL zyskują na popularności w czasie pandemii. Przesyłek jest coraz więcej, chętnych na otwieranie franczyzy również.

Punkty paczkowe BTL zyskują na popularności w czasie pandemii. Przesyłek jest coraz więcej, chętnych na otwieranie franczyzy również.

usługi dla klientów indywidualnych | 17.07.2020

Dostawczaki na wynajem

Czy wypożyczalnię samochodów dostawczych można otworzyć inwestując zaledwie 5 tys. zł? Jest to możliwe, ale trzeba spełnić pewien warunek.

usługi dla klientów indywidualnych | 03.07.2020

Niedroga franczyza

Na otwarcie biura tłumaczeń wystarczy naprawdę niewielka kwota. Na dodatek wcale nie trzeba znać języków obcych.

usługi dla klientów indywidualnych | 26.06.2020

Firma sprzątająca we franczyzie

Franczyzobiorca Domowych Pokojówek będzie budował bazę klientów i pracowników, aby zarabiać na usługach sprzątania domów i mieszkań.

usługi dla klientów indywidualnych | 23.06.2020

Biznes na czasie

Franczyzobiorcy marki UVC-MED będą zarabiać na dezynfekcji pomieszczeń. W dobie strachu przed koronawirusem biznes może być dochodowy.

usługi dla klientów indywidualnych | 21.06.2020

Franczyza z Czech

– Zainteresowanie inwestorów przerosło nasze oczekiwania. Nowi franczyzobiorcy już budują domy motyli Papilonia w Brnie i Lipnie – mówi Zbyněk Černý, założyciel konceptu Papilonia.

usługi dla klientów indywidualnych | 01.04.2020

Ruch w interesie

Kurierzy w czasach pandemii mają pełne ręce roboty. Nie spada także liczba zapytań o współpracę z franczyzodawcami.

usługi dla klientów indywidualnych | 11.03.2020

Jak zarobić na strzyżeniu?

– W Polsce działa jedynie 300 salonów barberskich. Nisza związana z profesjonalnym fryzjerstwem męskim jest ogromna – mówi Aleksander Sadovsky, właściciel BarberShop.

usługi dla klientów indywidualnych | 16.02.2020

Profity z ekologii

– Franczyzobiorca, który sprzeda 15 jednośladów elektrycznych jest w stanie wypracować ponad 5,5 tys. zł netto zysku miesięcznie – mówi Tomasz Przygucki, właściciel TrybEco.

usługi dla klientów indywidualnych | 26.01.2020

Zmywanie graffiti pomysłem na biznes

– Nasz partner nie musi martwić się o konkurencję. Niewiele firm zajmuje się profesjonalnym usuwaniem graffiti – mówi Agnieszka Chmiel, specjalista ds. kontaktu z franczyzobiorcami GRS.

usługi dla klientów indywidualnych | 07.12.2019

Opłacalne mycie

Umyjemto to nowa firma na rynku franczyzowym. Koszty inwestycji na start zależą od województwa, w którym franczyzobiorca będzie rozwijać swój biznes.

usługi dla klientów indywidualnych | 29.10.2019

Biznes na dwóch kółkach

Marka GoScooter, specjalizująca się w wynajmie skuterów na minuty, startuje z franczyzą.

usługi dla klientów indywidualnych | 25.10.2019

Korzyści z rozwodu

Właścicielka biura Kobieta i Rozwód powinna być przedsiębiorcza, komunikatywna, mieć zdolności negocjacyjne. Ile musi zainwestować w biznes?

usługi dla klientów indywidualnych | 07.10.2019

Zarobek na paczkach

Ship Center oferuje franczyzobiorcom dwa modele współpracy. Jakie są koszty inwestycji?

usługi dla klientów indywidualnych | 13.09.2019

Biznes na paczkach

Sylwia Firek pięć lat temu zdecydowała się na franczyzę Epaka.pl. Biznes rozkręciła nadspodziewanie dobrze.

usługi dla klientów indywidualnych | 09.08.2019

Cała para w biznes

Koncept Ecomyjnia ma ponad 120 oddziałów w całej Polsce. Czy myjnia parowa to opłacalny biznes?

usługi dla klientów indywidualnych | 31.07.2019

Klient podróżuje, licznik bije

Rowery na minuty, samochody, przyszedł też czas na skutery i hulajnogi elektryczne. Mieszkańcy reagują z entuzjazmem na nowy środek transportu, a franczyzobiorcy czerpią zyski.

usługi dla klientów indywidualnych | 30.07.2019

Inwestujemy w pralnię

Własna pralnia to dobry biznes przede wszystkim dla przedsiębiorców z małych miast. Jaki kapitał jest potrzebny na start?

usługi dla klientów indywidualnych | 07.07.2019

Kurierzy spokojni o przyszłość

– Branża kurierska rozwija się w szybkim tempie i nie zmieni się to w ciągu najbliższych kilku lat – mówi Marcin Pierścionek, menedżer ds. rozwoju sieci franczyzowej Epaka.

2
3
4
5
następna  
ostatnia