Forum: Skąd pieniądze?? 1475

kameleon 21.10.2005 *.beb199.neoplus.adsl.tpnet.pl

Witam
Interesuje mnie otworzenie własnej działalności, tym samym chciałem zapytać skąd moge liczyć na dotacje czy dofinansowanie. Skąd wy mieliście pieniądze rozpoczynając swój Pierwszy Biznes??

Pozdrawiam
Kameleon

piotrek_111 21.10.2005 *.bih101.neoplus.adsl.tpnet.pl

285
Z przemytu spirytu i papierochów:)Oraz z biznesów na dotowanym paliwie od rybaków:)

Rafi 21.10.2005 *.rejon101.ztpnet.pl

4
Zajdz do urzedu pracy w swoim miescie lub okolicach, jest program przeciwdziałania bezrobociu. Mozna sie starac o dotacje przy samozatrudnieniu do 11400 zł.Musisz wypełnić poodanie, wszelkie dane o działalności, musisz być zarejestrowany jako bezrobotny!!Napisać biznesplan jest troche załatwiania ale warto

Novik 03.01.2006 *.c1-ophisc-177.tosa.pl

2
Witam serdecznie!! jestem studentem II roku studiow dziennych a moja pasja jest robienie stron internetowych! Dlatego zamierzam otworzyc w tym roku wlasny biznes w miescie w ktorym nie ma zadnej takiej firmy oraz sprzedaz serwerow wirtualnych!! mam 5 tys a na start potrzebuje 25 tys! Zna moze kots korzystne kredyty, albo instytucje ktore pomagaja finansowac badz udzielac kredyty, informacje na temat dotacji...? z gory dziekuje!! pozdrawiam

przedsiebiorczy 04.01.2006 *.aor71.neoplus.adsl.tpnet.pl

81
www.zporr.gov.pl dzialanie 2.5
-700 przez 6 miesiecy jak otwieracie biznes
-jednorazowa dotacja inwestycyjan do 5 tys euro

marek28 07.01.2006 *.blaszak.pcanma.pl

6
cze w IT sie jus nie wybijes z tym.
Jestes ogulnie o 5 lat zapuzno.
Chciales otworzyc hosting?To odradzam bo wienksosc teras ma servery w stanach lub hollandi/belgi bo cena za 1 Mbit wynosi 1/10 .Pozatym skad klientow ?Reklama w internetcie to tes jus nie tak latwo jak kiedys.Albo mas dobre domeny i Type Insy kture kierujes na swoja offerte albo sie dobrze znas na wysukiwarek.Ale wtedy lepjej pracowac za pay per click jako seo.