Forum: Odkupić działający już biznes - warto? 1475

Kristoff 14.01.2010 *.ackx102.neoplus.adsl.tpnet.pl

1

Witam Was!

Zastanawiam się nad różnymi formami przed dokonaniem ostatecznej decyzji o wyborze rodzaju działalności.

No i mam w związku z tym takie oto pytanie...

-Na co zwrócić szczególną uwagę zanim odkupię od kogoś prosperujący biznes (np. sklep)?

-Jak ustrzec się przed oszustwem, co i jak sprawdzić? (bo przecież ktoś, oferując sprzedaż swojego biznesu, może chcieć się pozbyć \\\"kuli u nogi\\\")

Będę wdzięczny za rzeczowe odpowiedzi i pomoc w tym temacie.

Dziękuję i pozdrawiam !

abdenago 30.01.2010 *.188.147.76.125.nat.umts.dynamic.eranet.pl

1

Witaj

Jestem informatykiem u gościa którychcę sprzedać jeden ze swoich punktów usługowych, zgadnij czym się zajmuję od jakiegoś czasu ? Stucznie podbijam obroty w systemie komputerowym za 3 lata wstecz.

iks 30.01.2010 *.dnx38.neoplus.adsl.tpnet.pl

172

Albo jesteś idiotą  "abdenago", albo kłamcą. Wystarczy, że kupujący ma znajomego w stosownym US i sprawdzi to. Wiesz czym to się skończy?.. Pierdlem dla was obu... Jest milion sposobów na to, by ustalić wartość faktyczną dowolnej firmy i żadne machlojki  nie pomogą. 

macnow20 03.02.2010 *.csknet-84-234-45-145.csk.pl

2

Jak można sprawdzić, jaka jest wartość określonej firmy?

Zastanawiam się nad przejęciem (za tzw. odstępne) działającego biznesu (restauracji) razem z dzierżawionym lokalem. Właściwie mam 2 takie propozycje. 

Jak mogę sprawdzić, co dana firma sobą reprezentuje?

rumak 03.02.2010 *.194.181.22.6

155