Forum: Jak zareklamować mały sklep przez Internet? 1461

fiodor 17.07.2010 *.87-71-N2.aster.pl

6
No własnie wszedłem. Z tego co widze to nie pobierają prowizji przez wakacje za kampanię, nieżle.

emelianenko 17.07.2010 *.ip-77.222.245.33.spray.net.pl

10
Dlatego warto wlasnie teraz skorzystac z ich oferty.

jaco23 21.07.2010 *.chello089077154036.chello.pl

11
Z oferty warto skorzystać zawsze w zależności od potrzeb reklamowych, obojętnie jaką firmę wybierzemy, każda ma coś do zaoferowania. Przecież nie jest tak, że Ad4Mass to alfa i omega. Przede wszysktim trzeba się zastnanowić nad tym czego wymagamy od reklamy, jakimi funduszami dysponujemy, zaś akcje promocyjne powinny być tylko dodatkiem.

emelianenko 25.07.2010 *.host-81-190-113-192.gdynia.mm.pl

10
Ale duzo inwestuja w rozwoj i wydaje mi sie, ze calkiem skutecznie.

Ardeum.pl 06.08.2010 *.idc125.idc.net.pl

3

Postawiłbym na dobrą stronę interentową zintegrowaną z regularnie prowadzonym blogiem. Można też pomyśleć nad działaniami w social media. Dodatkowo warto byłoby się też zastanowić nad kampanią w Google AdWords i pozycjonowaniem strony na frazy lokalne.

 Ardeum.pl

jaco23 11.08.2010 *.chello089077154036.chello.pl

11
AdWords to przeżytek, w dodatku filtrowany przez AdBlock. Mają szerek dziwacznych zasad, usuwają użytkowników na podstawie jakichś widmowych przepisów, korzystanie z tej formy reklamy jest nieskuteczne i nie przynosi wymiernych korzyści. Nie warto.

Ardeum.pl 12.08.2010 *.E205.in.net.pl

3
Błędnie zrozumiałeś mój post i chyba też pytanie w temacie wątku. Ja pisałem o promocji przez AdWords a nie o stawianiu boksów reklamowych na swojej stronie.

jaco23 12.08.2010 *.chello089077154036.chello.pl

11
Być może coś przeoczyłem ale z tego co wiem (opinię opieram także na własnym doświadczeniu) AdWords jest zwyczajnie nieopłacalne. Autor tematu wyraźnie napisał, że interesuje go reklama małego sklepu. Łatwo więc wywnioskować, że nie ma nakładów finansowych niezbędnych do przeprowadzenia dużej kampanii.

Jerzy.K 20.08.2010 *.cvs242.internetdsl.tpnet.pl

27

Fiodor, jestem w stanie Ci pomóc.
Zaplanować, przeprowadzić i rozliczyć kampanię reklamową.
Nad wszystkim będziesz miał kontrolę, sam podejmiesz osateczne decyzję.
Daję gwarancję na swoje usługi, nie płacisz za moją pracę, lecz za osiągnięte efekty.

Jestem doświadczonym trenerem, szkoleniowcem, ale przede wszystkim praktykiem.
Szczegóły poza forum.

Ardeum.pl 29.08.2010 *.213-134-186-190.home.aster.pl

3

@jaco23 - nie twierdzę że AdWords jest lekarstem na całe zło ;) dlatego zresztą napisałem że warto się nad tym zastanowić a nie wchodzić w to w ciemno ale na pewno nie opierałabym rekomendacji działania lub nie w AdWords na tym że miałeś niedobre doświadczenia. To mogło wynikać z różnych czynników. M.in. Braku doświadczenia w prowadzeniu kampanii, złym doborze słów kluczowych i reklam czy źle przygotowanej stronie interntowej na którą przekierowałeś internautów. Mogło być różnie. AdWords to poteżnę narzędzie do promocji, daje bardzo dobre rezultaty tylko trzeba je umieć używać.

jaco23 21.09.2010 *.uw69.kielce.uw.gov.pl

11
Pod warunkiem, że nagle nie zerwą umowy bez ostrzeżenia :)

emelianenko 26.09.2010 *.ip-77.222.245.33.spray.net.pl

10
Tez slyszalem, ze czesto sie to zdarza ;)

CleverAgency 11.06.2014 *.czd82.internetdsl.tpnet.pl

2

Jak ma byc małym kosztem to proponuję marketing szeptany. Sprawdzony sposób, aby więcej osób "usłyszało" o Twoim sklepie. Jeśli byłbyś zainteresowany to zgłoś się do nas a my przygotujemy dla Ciebie profesjonalną kampanię buzz marketingu. Udostępniamy raport z działań już na początku naszych działań - mają Państwo wpływ na tworzone wpisy przez całą kampanię.

Marzenka 11.06.2014 *.bmp153.neoplus.adsl.tpnet.pl

2

Ja znalazlam cos takiego - może się przyda http://informacjehandlowe.pl/wsparcie-sprzedazy/574-co-zrobic-aby-ludzie-mowili-o-twojej-firmie

hanek 19.10.2014 *.djc61.neoplus.adsl.tpnet.pl

2

myślę że warto zaintestować w reklamę, która będzie dostosowana do odbiorców. czytałem właśnie ostatnio o systemach digital signage (tutaj można poczytać więcej: http://www.ims.fm/systemy-digital-signage,32.html). Jest to co prawda nowa i niekonwencjonalna metoda ale podobno bardzo opłacalna.

Maja Nowak 12.11.2014 *.150.254.106.140

1

Według mnie ważny jest dobrze przemyślany newsletter. Tylko to naprawdę trzeba robić z głową, bo łatwo zostać uznanym za natrętnego. Ale jeśli zrobimy to dobrze, możemy sporo zyskać. W moim przypadku fajnie się sprawdzają powiadomienia smsowe. Przez klientów odbierane to jest bardzo pozytywnie, a współpracuję z firmą http://serwersms.pl/ i jestem zadowolona, bo jest i prosto, i tanio - za smsa płacę 0,03zł. Jest też taka opcja jak nr ShortCode, dzięki któremu użytkownicy sami mogą zapisać się na newsletter, a to przecież najlepsze rozwiązanie pozyskiwania danych odbiorców :) A jeśli dalej będziecie mieć wątpliwości co do budowania bazy kontaktów właśnie, to na stronie firmy znajdziecie do pobrania za darmo poradnik "Legalny e-marketing". Taka lektura też z pewnością się przyda nie jednemu przedsiębiorcy.

Jan33 14.02.2015 *.h88-150-136-178.host.redstation.co.uk

127

Sklep internetowy - szczególnie na początku warto reklamować przy pomocy Google Adwords. Może nie jest to najtańsza forma reklamy, ale za to efektywna, generująca wartościowy ruch oraz jest z tego najwięcej zakupów. Dzieje się tak, ponieważ jeżeli ktoś pyta w wyszukiwarce o dany produkt usługę to później jest bombardowany reklamami kontekstowymi - w 9 na 10 przypadków dochodzi do kliknięcia. Oczywiście kampanie należy odpowiednio skonfigurować. Jak to zrobić mogą podpowiedzieć chociażby w S3 http://www.system3.pl/widocznosc-w-google/ppc

Odpowiednia konfiguracja, dobór budżetu i słów kluczowych potrafi przynieść wymierne efekty.

pawa 08.07.2015 *.host-79.133.203.130.citimedia.pl

11

Za darmo Twoja reklama firmy w internecie może być zamieszczona w mediach społecznościowych. Teraz to bardzo popularny środek dotarcia do klientów, zaprezentowania swoich usług, produktów, a przede wszystkim pokazania swojego istnienia, bo od tego trzeba zacząć, jeśli interesuje Cię marketing internetowy to trzeba być w internecie ... wszędzie. Promocja firmy w internecie nie zawsze musi być płatna, dlatego polecam założenie profili społecznościowych na pinterest, instagram, facebook, twitter i google+.

Piotr Benet 15.09.2015 *.176.221.121.207

48

Wiele osób bagatelizuje content marketing, a przecież trendy w sieci są takie, że będzie on miał coraz większe znaczenie w szerokopojętym search marketingu. Idą za tym wyniki.

Jest coraz więcej firm które stawiają na tego typu formy promocji. Osobiście współpracowałem z http://panet.pl/kontakt

Ale wydaje mi się, że w każdym większym mieście można znaleźć co najmniej kilka.

Julia Mroczek 16.09.2015 *.176.221.121.207

51

Przy większej sprzedaży warto zadbać równeż o automatyzację pewnych procesów. Przyjęcie zamówienia, sprzedaż, status realizacji zamówienia. Połączenie sprzedaży z działem finansowym, aby lepiej ogarniać fakturowanie.

Tu macie informacje na ten temat: http://growpoland.pl/pl/WhatWeDo

Korzyści są takie, że dobrze obsłużony klient powróci.

Pozostałe kategorie

PROFIT system informuje, że nie ponosi odpowiedzialności i nie ingeruje w treść wypowiedzi umieszczanych przez użytkowników na forum. Usuwane będą wypowiedzi o treści reklamowej lub rażąco sprzecznej z zasadami dobrego wychowania.

Wypowiedzi mogą zamieszczać tylko zarejestrowani użytkownicy. Adres IP osoby zamieszczającej wypowiedź jest prezentowany wszystkim użytkownikom. Konta użytkowników będą blokowane w przypadku zamieszczania wypowiedzi reklamowych, niekulturalnych lub naruszających czyjeś dobre imię. W przypadku zauważenia nadużyć prosimy o kontakt: redakcja@franchising.pl.

Administrator forum porządkuje forum łącząc wątki o podobnej tematyce oraz poprawia nazwy tematów.

Redakcja zastrzega sobie prawo do wykorzystywania całości lub części wypowiedzi zamieszczonych na forum portalu Franchising.pl w artykułach publikowanych na portalu Franchising.pl i w miesięczniku Własny Biznes FRANCHISING.