Forum: Czy przejąć placówkę partnerską BPH? 1475

Mazda 02.10.2010 *.cqc47.neoplus.adsl.tpnet.pl

16

Witam

Wcalym kraju mowi sie o kryzysie o zlym momencie na biznes 

Ja mam problem ,bo Partner Bph rezygnuje ze wspolpracy i jest okazja 

lub nie wejsc w biznes bankowy .czy bedzie to sukces czy porazka ?

Jest to lokal w m .miejscowosci ok 20 tys ludzi 

Prosze o pomoc ,moze ktos z doswiadczeniem sie wypowie i podpowie 

czy dac sobie spokoj i poczekac na lepsze czasy lub inny Bank

rumak 02.10.2010 *.194.181.22.6

155

1. dlaczego partner rezygnuje?

2. jaka jest konkurencja?

3. czy znasz się na sprzedaży produktów bankowych?

Mazda 03.10.2010 *.cpc241.neoplus.adsl.tpnet.pl

16

W miescie sa 3 banki i 2 partnerskie placowki

Prawdziwych powodow pewnie nie poznam dlaczego poprzednik 

rezygnuje ,ale podaje wysokie koszty ,czynsz , chwilowy zastoj na rynku

Mam niewielkie doswiadczenie bankowe ,licze na szkolenia 

Jestem po studiach i mysle ze dam rade sie nauczyc ,lubie wyzwania 

tylko czy sa haczyki ,czy jest z bankiem tak zle ,ze lepiej zajac sie czyms innym

dlatego prosze o rade osoby bedace w tej branzy ,bo Oni znaja to z 

wlasnego doswiadczenia .pozdrawiam

rumak 03.10.2010 *.194.181.22.6

155
Konkurencja jest w sam raz jak na taki mały rynek - czyli nie można się spodziewać za wiele. Powody rezygnacji należy odczytać tak: to na siebie nie zarabia... zapewne to prawdziwe powody. Czy Tobie (w sensie: komuś nowemu w tym biznesie, w dodatku bardzo młodemu[?]) uda się na tym zarobić? Jestem sceptyczny, ale nie przesądzam. Jeśli sam będziesz (ciężko) pracował, jeśli będziesz nastawiony pozytywnie - to może się udać. Możesz też trochę stracić... Ale na pewno nauczysz się więcej niż podejmując jakikolwiek etat.

credo 03.10.2010 *.188.146.210.215.nat.umts.dynamic.eranet.pl

76

Nie podajesz jak długo działa placówka?

Czy jest rentowna?

Ilu pracowników zatrudnia?

Jaką ilość klientów retencyjnych ma przypisaną?

Gdzie znajduje się placówka własna BPH?