Forum: Global CFM Rent a Car - jakie są wasze opinie? - turystyka i hotele 33

xyz001 09.06.2011 *.213-199-192-88.tktelekom.pl

1
Jak działa sieć Global CFM Rent a car - słyszałem wiele niepochlebnych opinii... a mianowicie, że ta sieć to jeden wielki przekręt ubezpieczeniowy i etyczny. Po pierwsze ta sieć- to sieć wypożyczalni samochodów- ale te samochody nie mają ubezpieczenia na wypożyczalnie, bo Pani Dyrektor \"żydzi\" na te opłaty. Uwielbiają wiązać ze sobą firmy rodzinne, bo wtedy łatwiej nimi manipulować - Proszę Państwa, to firma nastawiona na zysk w nieetyczny sposób, po jakimś czasie będą Państwa szantażować, kolejnymi umowami, które działają tylko na Państwa niekorzyść. Global CFM nie ubezpiecza samochodów w trybie wypozyczalni, a Partner jest zobowiązany do odpowiedzialności materialnej za te auta, bez względu na ubezpieczenie- to jest przewałka, którą jak najszybciej powinien zobaczyć prokurator. Uprzedam wszystkich chętnych do wstąpienia do tej sieci - jednego z tych Partnerów Global CFM już przerobił tak, że musiał wziąć kredyt na spłatę zobowiązań, bo Global miał w d... nawet rozmowy z firmami ubezpieczeniowymi. Konkretnie olał nowo utworzony punkt. W tej sytuacji wielu Partnerów chce wystąpić z sieci, by uwolnić się od tych ludzi. To jest niepoważna firma. Ludzie!!! zastanówcie się 5 razy nim nawiążecie kontakt z tą firmą, z pewnością opiekunowie regionów zaopiekują się Wami i przekonaja, że to świetny biznes. Mam kumpla który prowadzi oddział tej firmy i tylko dokłada do interesu, a mimo to płaci chora franszyzę do tej bydgoskiej firmy Global Rent a Car

Twoj_biz_pl 10.06.2011 *.adpn61.neoplus.adsl.tpnet.pl

14
Nigdy nie miałem do czynienia z tą firmą,wiec moja wiedza na ich temat jest bardzo ograniczona. Powyzej przedstawiasz ich w negatywnym świetle,ale poczekajmy na dalsze wypowiedzi użytkowników.

A1 26.06.2011 *.abii39.neoplus.adsl.tpnet.pl

1
Niestety (poza wycieczkami personalnymi) to wszystko prawda. Franszyzodawca postępuje zdecydowanie nie po partnersku, podsuwając coraz to nowe umowy i aneksy, auta mają niewłaściwe ubezpieczenie, ryzyko przesuwane na partnerów, brak pracy nad rozwojem sieci, brak podstawowych narzędzi (od 2 lat nieaktualna strona www), nie działający system rezerwacji on-line i wiele innych.

partner2009 26.01.2012 *.213-17-254-230.ip.netia.com.pl

1

Współpracuję od dłuższego czasu z wypożyczalnią, jestem zadowolony. Wykorzystanie biznesu i możliwości które otwierają się w momencie przystąpienia do sieci to kwestia indywidualnego podejścia. Firma rozwija się i daje perspektywy.

zibi1963usa 27.01.2012 *.c-68-45-14-159.hsd1.pa.comcast.net

19

,,PARTNER\'\' TO NAJWYRAZNIEJ OSOBA Z KLANU GLOBAL RENT A CAR........

oleq300 13.02.2012 *.ip212122218017.INTELINK.pl

1
skoro ktos z klanu pozytywnie sie wypowiada, dobrze to swiadczy o wspolpracy

dariusznowak 04.06.2012 *.public134719.xdsl.centertel.pl

1

Moja firma współprscuje z Global CFM i nigdy nie było między nami nieporozumienia. uważam, że nie ma powodu do bezpodstawnego oczerniania tej firmy.

alex23 03.12.2012 *.user-109-243-207-92.play-internet.pl

1
Jak to jest że na swojej stronie podają że mają oddziały we wszystkich miastach a jednocześnie szukają współpracowników z tych miast do prowadzenia w nich wypożyczalni??? Czy ktoś kto współpracował z firmą może coś na temat tej współpracy napisać???

Wynajmujący 07.11.2013 *.213.192.73.234

1

Chciałem się podzielić z postrzeżeniami co do wynajmowania samochodu w Gdańsku. Dostałem samochód z niepełnym bakiem a w karcie przekazania pojazdu było napisane 1/1 (czyli pełny). Niestety po pierwszych kilometrach zorientowałem się, że tak nie jest bo wystarcza mi paliwa na 430 kilometrów a na wyświetlaczu brakuje mi jednej kreseczki wskaźnika napełnienia baku. Po zatankowaniu samochodu okazało się że na pełnym baku mogę przejechać 560 kilometrów. Natomiast jak oddawałem samochód to Pani, która przyjmowała samochód mocno przyglądała się wskaźnikowi, który miał wszystkie kreski (czyli 1/1). Po godzinie dostałem smsa że samochód nie był zatankowany do pełna bo Pani pojechała na stacje benzynową i dotankowała jeszcze 7 litrów za które zapłaciła 39 zł. Po kilku dniach dostałem fakturę obciążeniową za dotankowane paliwo na kwotę 49 zł. cena za jeden litr oleju napędowego wyniosła 6,86 złotych. Jest to najdroższe paliwo za które musiałem zapłacić. Uważam to za oszustwo i cwaniactwo więc uważajcie na Gdański oddział.

Beata Rózańska 18.04.2017 *.cpc87637-slou5-2-0-cust56.17-4.cable.virginm.net

1

Zero gwiazdek. Nie jesteśmy zadowleni z obsługi. Pierwsze problemy zaczęły się juz na lotnisku, gdzie otrzymalismy inne auto niz zamawiane. Druga sprawa, czekalismy na wydanie samochodu ponad godzine, kolejnym przykrym incydentem bylo przekazanie samochodu i ogladanie przed wydaniem, przez Pana, ktory sprawdzal ewentualne zarysowania samochodu w ciemnosci, pod dachem i swiecil telefonem komorkowym, aby znalezc ewentualne zarysowania i uszkodzenia przed wydaniem nam samochodu!!! Zdecydowalismy sie na wykupienie ubezpieczenia samochodu, a tutaj o dwoch tygodniach firma pobiera sobie z naszej karty kredytowej ponad 130 funtow za szkody!!!! Szkody od ktorych sie ubezpieczylismy! Pan odbierajacy samochod nawet nie sprawdzal czy samochod posiada szkody, poniewaz posiadalismy ubezpieczenie, a w protokole zdania samochodu otrzymanego na maila widnieja rzekome szkody i informacja o zdaniu pojazdu wraz z uszkodzeniem, bez naszego podpisu! Sprawa w trakcie wyjasniania. Nigdy wiecej nie skorzystam z uslug i przestrzegam innych zainteresowanych. Brak obslugi, brak kontaktu i brak proffesjonalizmu. Jedyne co potrafi ta firma to bardzo szybko pobierac pieniadze z karty, Z 2 miesiecznym wyprzedzeniem przed skorzystaniem z uslugi. W dniu dzisiejszym kiedy probuje wyjasnic sytuacje z ubezpieczeniem jestem odsylana z telefon na kolejny telefon i kontakt mailowy. Dzisiaj otrzymalam dwie rozne odpowiedzi Jedna informujaca o pomylce i informujaca o zwrocie wplaty Drugi mail informujacy, iz pomimo ubezpieczenia calkowite zniesienie udzialu wlasnego - firma obciazy mnie kwota 500 zl za rzekome uszkodzenia samochodu! Pomimo wykupionego ubezpieczenia Na pewno tego tak nie zostawimy i sprawe naglosnimy gdzie tylko to mozliwe

Krzys Gut 20.07.2017 *.dennis069.claranet.co.uk

1

Wypożyczalnia z tej firmy samochód i jestem zawiedziony po pierwsze otrzymałem Iny niż zarezerwowałem po drugie przy odbiorze nie sprawdziłem czy był zarysowany zaś jak go odawaniu okazało się że ma dwie małe rysy za co mnie wykasowano 406 £ normalnie nie polecam tej firmy

Przemek W 28.07.2017 *.86-47-20-59-dynamic.b-ras1.mgr.mullingar.eircom.net

1

Widac jak sie w Polsce zarabia na cudzej szkodzie. Oni sa jak ambergold!!!

Wypozyczylem auto wna lotnisku Warszawa Modlin przez strone Ranair. Mam nadzieje ze jak do nich napisze to zakoncza z nimi ta wspolprace. Wszystko bylo ok. Gosc wydal mi kluczyki i protokol wydania na ktorym oczywiscie stan idealny. Sprawdzilem i zeczywiscie zadnych uszkodzen nie bylo widac golym okiem. Ale gdy zdawalem auto i zadzwonilem do goscia zeby przyszedl odebrac to oczywiscie powiedzial ze go nie ma i zebym kluczyki wrzucil do skrzynki firmy AVOS. Tak zrobilem (mam nadzieje ze Avos tez przestanie sie z nimi kolegowac). Na drugi dzien przyszedl protokol zwrotu ze pod tylnymi drzwiami jest uwaga "ODPRYSK"!!! Nie wiem czy przespalem kilkaset lat ale z tego co mi wiadomo to auta nie fruwaja w powietrzu a odprysk to nie jest uszkodzenie spowodowane zlym uzytkowaniem. Wyslali fakture i pobrali ponad 160 euro pomimo ze tez mialem wykupiona dodatkowa polise. Na jakiej podstawie to zrobili skoro nikt tego auta osobiscie ode mnie nie odebral????????

Potem jak juz polecialem to juz mogli wpisac wszystko co im pasowalo.

Sprawdzalem auto przed oddaniem, umylem i zatankowalem. Nie bylo ani jednej ryski.

Zaloze sie ze jej nigdy tam nie bylo. Anawet jesli byl jakis "odprysk" to napewno nie pomalowali drzwi za ponad 600zl tylko wcisna te auto nastepnemu klientowi i zedra z niego nastepne 600zl. I tak sie w Polsce biznesy kreci!!! A potem opinia onas sie po calym swiecie ciagnie jak smrod!!!!

Marek Makarewicz 27.10.2017 *.cust-47-54-109-94.dyn.as47377.net

1

Ja wypożyczałem auto ponad miesiąc temu w Modlinie. Oczywiście był inny niż zarezerwowany. Przy zdawaniu nie było nikogo wiec wrzuciłem kluczyki do skrzynki. Na drugi dzień rano otrzymałem meilem raport ze zdania auta nez żadnych zastrzeżeń. Po około 12 dniach zwrócili mi kaucje 3tys zł. Myślałem ze jest wszystko Ok. Niestety w tym tyg otrzymałem MEiL z powiadomieniem ze zabierają z mojej karty 760zl na pokrycie otarcia na zderzaku. Jestem pewny 1000% ze żadnego otarcia tam nie było gdyż przed zdaniem dokładnie umyłem i zatankowałem auto. Wczoraj sprawdziłem stan konta na karcie i okazało sie ze zabrali 192€. Złodzieje i nic więcej. Pisze meile żeby wyjaśnili mi to ale zero odzewu. Sprawę oddaje adwokatowi. Proszę osoby które to tez spotkało o kontakt.

Anna G 02.11.2017 *.host86-159-69-232.range86-159.btcentralplus.com

2

Witam

Ja rowniez mam podobny problem z ta firma. Rowniez otrzymalam samochod inny niz zamawiala. Samochod w dodatku byl brudny i smierdzial papierosami. Przy oddawaniu pojazdu kluczyki musialam zostawic w skrzynce poniewaz nikogo nie byo na miejscu a musialam zdazyc na samolot. Depozyt zostal oddany na konto bankowe po okolo 4 tygodniach, lecz po miesiacu zostala odciagnieta kwota w wysokosci 961,80 zł za rzekomo uszkodzony zderzak! Czesto wynajmuje samochody ale nigdy sie z czyms takim nie spotakalam, tym bardziej ze wynajem bym organizowany przez Ryanair wiec nie spodziewalm sie ze moze dojsc do takiej sytuacji. Czy jest tu jakas osoba ktora odzyskala pieniadze od tych oszustow?

Karolina Ogonowska 10.11.2017 *.37.228.236.246

1

Witam,Kozystalam z uslug tej firmy w zeszle wakacje.prosze sie trzymac od nich jak najdalej!!!!!!!.Wypozyczylismy z nazeczonym auto na 3tyg.Przy odbiorze auta poza ponad pol godzinnym spoznieniem przedstawiciela auto okazalo sie innym niz zamowilismy,bez mozliwosci wymiany.Przy oddaniu auta przedstawiciel nie zjawil sie na umowione spotakanie,dajac nam instrukcje aby wrzucic kluczyki do skrzynki na lotnisku,zaznaczam ze to istotne poniewarz jak sie okazalo pozniej to ich sposob na wyludzanie pieniedzy.Dostalismy meila ze wszystko ok i czy bylismy zadowoleni z uslug.Po jakichs 6-7tyg.firma probowala pobrac €350 z karty ,na szczescie bank odmowil i po tyg probowali po raz drugi pobrac pieniadze,dostalismy email ze zdjeciami innego auta z rzekomymi rysami na karoserii.Zaznacze ze auto oddalismy w idealnym stanie takim jak je odebralismy.Firma w dalszym ciagu neka nas meilami co do platnosci.W moim uznaniu nie wysylaja przedstawiciela na odbior auta aby potem wyludzac pieniadze,prosze sie trzymac od nich z daleka!!!!!!!!!!!!!

Jakub S 14.11.2017 *.186.129.19.95.dynamic.jazztel.es

2

Czesc Karolina,

grupa poszkodowanych z dnia na dzien sie powieksza... Napisz do mnie jesli jestes zainteresowana przekazaniem sprawy na droge sadowa (ewentualny pozew zbiorowy). Im nas wiecej - tym lepiej.

Adres e-mail: wysota.j@gmail.com

Dziekuje i pozdrawiam

jerzy nikadon 01.12.2017 *.cpc96382-rdng26-2-0-cust839.15-3.cable.virginm.net

1

Mieliśmy niemal identyczną sytuację po 12 dniach od wzrotu samochodu email z informacją o uszkodzeniu i pobranie kwoty 659 zł. Przyłączam się do pozwu zbiorowego.

Ludzie piszcie im opinię na Google niech inni wiedzą z czym mają doczynienia

Rafal Lytka 12.12.2017 *.46.7.194.52

1

WITAM. BARDZO PRZESTRZEGAM Z KORZYSTANIA USŁUG TEJ FIRMY OSZUSCI!!!!!!!!

WYPOZYCZYŁEM AUTO OD NICH AUTO ZOSTAŁO PRZEKAZANE MI W CIEMNOSCI GDZIE NIE BYŁEM W STANIE SPRAWDZIC WSZYSTKICH USZKODZENI ZARYSOWAN ITP.... PRZY ZDANIU AUTO NIKT Z PRACOWNIKÓW NIE RACZYŁ ODEBRAC I OBEJRZEC SAMOCHODU. PO CZYM PO 2 TYGODNIACH DOSTAŁEM MAILA W KTÓRYM ZARZUCA SIE MNIE DOKONAN ZARYSOWAN W TYM AUCIE PO PROSTU BYŁEM W SZOKU!!!!! GDYZ Z MOJEJ STRONY ZADNYCH USZKODZENIA NIE MIAŁO MIEJSCA. OBCIAZYLI MOJA KARTE NA KWOTE 250 EURO POMIMO WYKUPIONEGO PEŁNEGO UBEZPIECZENIA. NAPISAŁEM ODWOŁANIE DROGA MAILOWĄ NIESTETY MINEŁO JUZ PONAD 2 TYGODNIE I NIEKT NIE RACZY SIE ZE MNA SKONTAKTOWAC JEDEN WIELKI WAŁEK TA FIRMA!!!!!!!!!! OCZYWISCIE JA NA TYM NIE POPRZESTANE BO ZOSTAŁEM OKRADZIONY PRZEZ MAFIE W BIAŁYCH REKAWICZKACH. OMIJAJCIE ICH SZEROKIM ŁUKIEM!!!!!!!!

Klau Dziondziak 04.01.2018 *.62.140.132.201

1

U mnie bylo to samo! Na poczatku wszystko bylo super. Pan uprzejmy, wszystko nam wytlumaczyl. Mowil ze auto mamy oddac zatankowane i mamy zrobic kilka zdjec na koniec. Umowilismy sie na 7 rano (wtedy musielismy oddac auto). Z racji tego ze przed 7 musielismy byc na lotnisku, powiedzial zebysmy kluczyki wrzucili do skrzynki (wtedy nie musimy doplacac za to ze ktos przed 7 musi sie zglosic po auto). Dodal tez ze brzydka pogoda, deszcz itd, jakies drobne kreseczki nie beda liczone bo..polskie drogi. Zgodnie z umowa odstawilismy auto zatankowane na wskazany parking a kluczyki zostaly wrzucone do skrzynki. Zrobilismy tez zdjecia na koniec. Dzis dostalismy maila z informacja ze auto jest zarysowane. TO WCALE NIE JEST MOZLIWE!! Na pewno tego tak nie zostawimy!!

NIE POLECAM!

RITA 06.03.2018 *.host86-176-215-89.range86-176.btcentralplus.com

1

NIE POLECAM I ODRADZAM..

T sieć to jeden wielki przekręt ubezpieczeniowy i etyczny.Pobrano od nas kwoty niby za ubezpieczenie w momencie gdy przy rezerwacji ubezpieczenie zwrotne bylo juz wykupione..potem samowolnie bez nasze wiedzy pobierano z konta z aniewiadomo co kolejne kwoty..kwoty ubezpieczenia zwrotnego nigdy nie zostaly zwrocone.Dodzwonienie sie do biura czy konkretnej osoby raczej czyni z cudem..brak konkretnej strony internetowej..zatem nie mama pojecia do kogo sie zwrocic poniewaz kazdy sie wypina w tej firmie..zamawialismy auto konkretnej marki a dostalismy jak sie wyrazil pan w obsludze na lotnosku o 21ej wieczorem ,ze tylko to zostalo..ztaem kolejny chlam..czas moze sie przyjzec blizej tym przekretom ..NIE POLECAM !!!

Pozostałe kategorie

PROFIT system informuje, że nie ponosi odpowiedzialności i nie ingeruje w treść wypowiedzi umieszczanych przez użytkowników na forum. Usuwane będą wypowiedzi o treści reklamowej lub rażąco sprzecznej z zasadami dobrego wychowania.

Wypowiedzi mogą zamieszczać tylko zarejestrowani użytkownicy. Adres IP osoby zamieszczającej wypowiedź jest prezentowany wszystkim użytkownikom. Konta użytkowników będą blokowane w przypadku zamieszczania wypowiedzi reklamowych, niekulturalnych lub naruszających czyjeś dobre imię. W przypadku zauważenia nadużyć prosimy o kontakt: redakcja@franchising.pl.

Administrator forum porządkuje forum łącząc wątki o podobnej tematyce oraz poprawia nazwy tematów.

Redakcja zastrzega sobie prawo do wykorzystywania całości lub części wypowiedzi zamieszczonych na forum portalu Franchising.pl w artykułach publikowanych na portalu Franchising.pl i w miesięczniku Własny Biznes FRANCHISING.