Forum: Sugestia... 1475

czytelnik 23.07.2003 *.pg158.gliwice.sdi.tpnet.pl

Pomijajac zawartosc merytoryczna, nad ktora zawsze trzeba pracowac - czy szanowna Redakcja nie uwaza, iz czasopismo FranchisingInfo mogloby byc wydawane na takim samym papierze jak np: Wprost czy BusinessWeek? Naprawde nikomu nie sa do szczescia potrzebne swiecace okladki i strony niczym z samochodowych folderow - przypuszczalnie pozwoliloby to obinizyc koszty wydawania dwumiesiecznika, a i jego cena bylaby bardziej atrakcyjna dla potencjalnego Czytelnika...bycmoze nawet prenumeratora...
Pozdrawiam

Redakcja 24.07.2003 *.www.profitsystem.pl

263
Dziękujemy za post, w którym porównuje Pan magazyn FranchisingInfo z tygodnikiem Wprost i Business Week. Bardzo nam to schlebia. Poniżej znajdzie Pan naszą odpowiedź na Pana sugestię.

Pierwszy numer dwumiesięcznika o franchisingu został wydany na papierze identycznym jak Wprost. Jednak czytelnicy postulowali użycie bardziej ekskluzywnego papieru, charakterystycznego dla wydawnictw branżowych. Jak Pan na pewno zauważył, cena 2 numeru Franchising Info wcale z tego powodu nie wzrosła. Zwiększyliśmy za to ilość stron. Nasz magazyn w porównaniu z innymi wydawnictwami branżowymi jest stosunkowo niedrogi. Dla przykładu pismo "Marketing" wydawane przez Infor (podobna ilość stron, podobny papier, ale mniej ciekawych zdjęć) kosztuje 32 zł.

czytelnik 24.07.2003 *.pg158.gliwice.sdi.tpnet.pl

Moje porownanie odnosilo sie tylko do rodzaju uzytych materialow, z czego znakomicie zdajemy sobie sprawe...
Wracajac do pierwszego numeru (i bawiac sie w szczegoly) okladka FranchisingInfo zaliczala sie jednak do okladek grubych (w przeciwienstwie do tej z Woprost)...ale bez upierdliwosci...
Co do sugestii czytelnikow :)... osobiscie postawilbym na gorszej jakosci papier, bowiem owa "ekskluzywnosc" ma tu przeciez niewielkie znaczenie - liczy sie merytoryczna zawartosc i rzeczywista wartosc przedstawianych inormacji.
"Jak Pan na pewno zauważył, cena 2 numeru Franchising Info wcale z tego powodu nie wzrosła. Zwiększyliśmy za to ilość stron." - wniosek: przy zastosowaniu tanszego papieru, tym bardziej zaistnialoby pole do obnizki ceny czasopisma!
"Nasz magazyn w porównaniu z innymi wydawnictwami branżowymi jest stosunkowo niedrogi. Dla przykładu pismo "Marketing" wydawane przez Infor (podobna ilość stron, podobny papier, ale mniej ciekawych zdjęć) kosztuje 32 zł" - rowniez posluze sie przykladem wydawnictwa branzowego,a konkretniej miesiecznikiem gospodarczym "Nowy Przemysl", ktory:
-caly wydawany jest na wysokiej jakosci papierze
-dysponuje wieksza iloscia "ciekawych zdjec" (o ile to w ogole moze byc jakis argument)
-jego objetosc to 100 stron
-natomiast cena to: 7 PLN w kiosku
...czyli jednak mozna? :)
Prosze szanowna Redakcje by nie dobierala moich uwag jako permanentnej krytyki - formuuje tylko pewne sugestie majace na celu polepszenie wspolczynnika price/performance waszego czasopisma, co bedzie napewno z korzyscia dla Czytelnikow jak i szanownej Redakcji.
Pozdrawiam

Redakcja 26.07.2003 *.www.profitsystem.pl

263
Dzięki za merytoryczne podpowiedzi. Naprawdę czytamy je z uwagą i w ramach możliwości także staramy sie niektóre z nich zastosować.

Pozostałe kategorie

PROFIT system informuje, że nie ponosi odpowiedzialności i nie ingeruje w treść wypowiedzi umieszczanych przez użytkowników na forum. Usuwane będą wypowiedzi o treści reklamowej lub rażąco sprzecznej z zasadami dobrego wychowania.

Wypowiedzi mogą zamieszczać tylko zarejestrowani użytkownicy. Adres IP osoby zamieszczającej wypowiedź jest prezentowany wszystkim użytkownikom. Konta użytkowników będą blokowane w przypadku zamieszczania wypowiedzi reklamowych, niekulturalnych lub naruszających czyjeś dobre imię. W przypadku zauważenia nadużyć prosimy o kontakt: redakcja@franchising.pl.

Administrator forum porządkuje forum łącząc wątki o podobnej tematyce oraz poprawia nazwy tematów.

Redakcja zastrzega sobie prawo do wykorzystywania całości lub części wypowiedzi zamieszczonych na forum portalu Franchising.pl w artykułach publikowanych na portalu Franchising.pl i w miesięczniku Własny Biznes FRANCHISING.