Forum o artykule: Rynek dla najemców 1475

Luculus 19.12.2011 *.acha100.neoplus.adsl.tpnet.pl

1
Coś mi się wydaje, że taka forma Czerwonej Torebki będzie miała poważne problemy na rynku i nie powtórzy sukcesów poprzednich projektów. Dlaczego? Prezes Kazimierczak wygłasza kilka sprzeczności: świeżość asortymentu - (niska) cena - (wysoka) jakość obsługi. Oczywiście są to parametry zależne ale w odwrotnej proporcji. Im taniej - tym gorzej. Tymbardziej, że koszt wybudowania tego typu parterowej zabudowy + wysoki udział kosztu nabycia gruntu w kosztach wybudowania 1 metra kwadratowego spowoduje wysoki czynsz dla najemcy. A to musi przełożyć się na cenę sprzedawanych produktów. Dla klienta tez ta koncepcja nie pozostaje najwygodniejszą. Nie ma mowy o kupieniu wielu produktów \"pod jednym dachem do jednego koszyka\". Tu trzeba będzie biegać od sklepiku do sklepiku. To będzie szczególnie niewygodne zimą, w deszczu. Owszem, na tradycyjnym ryneczku jesteśmy w stanie to robić ale mamy za to naprawdę tanio, przaśnie i klimatycznie. Reasumując bedzie drogo, niewygodnie i nie da się zachowac wysokich standardów obsługi. A który z kupców targowych zamiast tradycyjnego biletu lub stanowiska za parę złotych podpisze wieloletnią, wielostronicową umowę z wieloma sankcjami i obwarowaniami? Jakoś tego nie widzę. Uważam jednak, że część tej koncepcji jest bardzo dobra. Tylko trzeba ją inaczej zadedykować (klient), inaczej zlokalizować. Jest jeszcze ogromny, niezagospodarowany rynek w handlu detalicznym i ...... No ale nie będę odbierał pracy Panom Menadżerom. Trzymam kciuki!

Pozostałe kategorie

PROFIT system informuje, że nie ponosi odpowiedzialności i nie ingeruje w treść wypowiedzi umieszczanych przez użytkowników na forum. Usuwane będą wypowiedzi o treści reklamowej lub rażąco sprzecznej z zasadami dobrego wychowania.

Wypowiedzi mogą zamieszczać tylko zarejestrowani użytkownicy. Adres IP osoby zamieszczającej wypowiedź jest prezentowany wszystkim użytkownikom. Konta użytkowników będą blokowane w przypadku zamieszczania wypowiedzi reklamowych, niekulturalnych lub naruszających czyjeś dobre imię. W przypadku zauważenia nadużyć prosimy o kontakt: redakcja@franchising.pl.

Administrator forum porządkuje forum łącząc wątki o podobnej tematyce oraz poprawia nazwy tematów.

Redakcja zastrzega sobie prawo do wykorzystywania całości lub części wypowiedzi zamieszczonych na forum portalu Franchising.pl w artykułach publikowanych na portalu Franchising.pl i w miesięczniku Własny Biznes FRANCHISING.