Forum o artykule: Portale grupowe zmieniają rynek 1475

Pody 18.09.2012 *.178-37-140-162.adsl.inetia.pl

18
Jeden wielki przekręt. Sama posiadam tego rodzaju gabinet w małym mieście. Do uzyskania rentowności potrzeba ok 6 zabiegów na dzień, a u nas jest tych zabiegów 3 w tygodniu. Zaprzyjaźnione gabinety w powiecie mają to samo. Co to za interes kiedy od półtora roku mój bilans to -260 tys. zł To się nigdy nie zwróci!

Jarosław 18.09.2012 *.host-94-231-53-199.ip.jarsat.pl

17

W obecnych czasach funckjonuje jedynie biznes o niskich kosztach prowadzenia z niewielka inwestycja gwarantujący małe ryzyko i pewny dochód. Po co inwestować tak duże fundusze i stracić przez stres , ciągłe myślenie 10 czy 20 lat życia, Czy jest to tego warte?

Proszę nie brać personalnie mojej wypowiedzi, ale nie rozumiem po co ludzie narażają tak duże pieniądze kupując sobie kolejne lata nerwówki?  Za 250 tys mogę otworzyć 5 - 6 róznych biznesów i jak jeden nie idzie to drugi go ratuje. Nie postawiłbym takiej gotówki na jeden strzał. Wóz albo przewóz.

Pozdrawiam i miłego dnia zyczę

Pody 18.09.2012 *.178-37-140-162.adsl.inetia.pl

18

Na pewno nikt nie będzie brał osobiście do siebie takich wypowiedzi. Powiem dlaczego ludzie angażuja takie środki. Maja pewność, oczywiscie w założeniach, że biznes wypali, bo franczyzodawca ma pewien koncept. Niestety, ten koncept może działać dzisiaj, ale już jutro jest nieaktualny. Jeśli franczyzodawcy tego nie rozmieją, i dalej mimo niepowodzeń namawiają franczuzobiorców do inwestycji w biznes nieprzynoszący zysków, to w moim mniemaniu są oszustami i powinni byc ścicgani z urzędu. To oni dają nadzieje na sukces. Jak Amber Gold. Później są tylk długi..

18.09.2012

Portale grupowe zmieniają rynek

W ramach współpracy z firmą Yasumi franczyzobiorcy mogą poprowadzić biznes w jednym z trzech oferowanych konceptów: Yasumi epil, Yasumi Slim, Yasumi - Instytuty Zdrowia i Urody. Łącznie działa ponad sto punktów oferujących różne usługi poprawiające urodę, w tym fotoepilację, masaże, usuwanie tkanki tłuszczowej. - O wyborze konceptu decydują głównie zasoby finansowe naszych partnerów, ale też ich polityka i pomysł na biznes - twierdzi Artur Kołecki, dyrektor ds. rozwoju gabinetów kosmetycznych Yasumi. Największy postęp w liczbie nowo otwartych gabinetów pod marką Yasumi notował projekt Yasumi epil. Dużym zainteresowaniem cieszy się również koncept Yasumi slim, który rozszerzył swoje usługi o kosmetykę estetyczną. Innym czynnikiem, który wpływa na wybór franczyzobiorców są ograniczenia przestrzenne i aglomeracyjne. Jeśli w niektórych miastach gwarantowaliśmy już wyłączność na dany teren, wówczas inwestorowi, któremu bardzo zależy na współpracy z nami możemy zaoferować inny format gabinetu. Obok początkowej kwoty inwestycji na decyzję przedsiębiorcy wpływ mają także bieżące koszty utrzymania biznesu: czynsze, wynagrodzenia pracowników, opłaty stałe, media, które zwłaszcza w większych miastach potrafią być bardzo wysokie.

Pozostałe kategorie

PROFIT system informuje, że nie ponosi odpowiedzialności i nie ingeruje w treść wypowiedzi umieszczanych przez użytkowników na forum. Usuwane będą wypowiedzi o treści reklamowej lub rażąco sprzecznej z zasadami dobrego wychowania.

Wypowiedzi mogą zamieszczać tylko zarejestrowani użytkownicy. Adres IP osoby zamieszczającej wypowiedź jest prezentowany wszystkim użytkownikom. Konta użytkowników będą blokowane w przypadku zamieszczania wypowiedzi reklamowych, niekulturalnych lub naruszających czyjeś dobre imię. W przypadku zauważenia nadużyć prosimy o kontakt: redakcja@franchising.pl.

Administrator forum porządkuje forum łącząc wątki o podobnej tematyce oraz poprawia nazwy tematów.

Redakcja zastrzega sobie prawo do wykorzystywania całości lub części wypowiedzi zamieszczonych na forum portalu Franchising.pl w artykułach publikowanych na portalu Franchising.pl i w miesięczniku Własny Biznes FRANCHISING.