Forum o artykule: Przepis na udany prezent 1459

marj 21.12.2013 *.195.206.112.43.static.telsat.wroc.pl

1
Według mnie gadżety, które można wręczać zarówno obecnym, jak i potencjalnym klientom, to świetny sposób na zdobycie ich sympatii oraz budowania zainteresowania naszą firmą. Pod warunkiem, że gadżety te są ciekawe i wysokiej jakości.

Sonia33 28.12.2013 *.ate14.neoplus.adsl.tpnet.pl

2
Tak, to prawda. Miły prezent na pewno zostanie doceniony, no i w większości przypadków spowoduje polecenie, a przynajmniej wspomnienie w rozmowie o naszym sklepie.

coinmaster 20.03.2014 *.89-76-116-93.dynamic.chello.pl

14

Z tym, że gadżety w stylu długopis czy kubek to już przeżytek wszyscy to rozdają, gdyby tak wpaść na jakiś dobry pomysł co można by podarowac, coś oryginalnego, to myślę, że będzie to bardzo dobry magnes na klientów.

grażka 25.03.2014 *.89-76-116-93.dynamic.chello.pl

12

Ja bym jednak uważała z tą pamięcią USB, wiele psuje się bardzo szybko - sama jak pracowałam w firmie która zajmowała się gadżetami to połowa pamięci była do wywalenia. A takie USB z nazwa firmy, które nie działa, robi raczej złe wrażenie.

Ewa_ewa 03.06.2014 *.178-37-158-96.adsl.inetia.pl

4

Witam wszystkich ja ostatnio dostałam gadżet drukarki 3D i wiecie co super sprawa. Co praeda nie mam pojęcia jak to projektowac ale polecam jak cos stronke drukujemy3d.com :)

tomaoto09 06.06.2014 *.agu225.internetdsl.tpnet.pl

2

Najlepiej cos praktycznego a przede wszystkim cos co ktos lubi. warto w tym temacie sie oznajmic i podpytac;)

Bartek00 22.06.2014 *.94.42.104.138

3
Mnie bardzo podobają się też buteleczki z alkoholem, takie mini, jak w samolotach, sam ostatnio taką dostałem.

Kulka4 07.06.2017 *.5.172.190.67

2

Liczy się pamięć, wszystko inne to tylko dodatek :)

Anna_288 12.06.2017 *.173-234-249-132.ipvnow.com

17

Trzeba trafić w gust ;)

Anna_288 12.06.2017 *.173-234-249-132.ipvnow.com

17

Złoto nie wychodzi z mody ;)

Agatee 15.06.2017 *.host-176-221-121-225.dynamic.mm.pl

8

Warto oprzeć się na zainteresowaniach obdarowywanego/obdarowywanej. A jeśli jeszcze znamy je trochę lepiej, to ciężej będzie spudłować.

Galanteee 06.07.2017 *.87-206-138-55.dynamic.chello.pl

10

u mnie zazwyczaj perfumy są dobra opcją - bez kombinowania, klasyka w dobrym stylu ;)

AlanI54 07.07.2017 *.host-89-71.trustnet.pl

7

Mile widziane są kalendarze, słodycze, kubki termiczne z nadrukiem. Zależy w jakiej branży się działa. Kalendarze trafiają do naszych klientów, to taki nasza tradycja, że na wraz z nowym rokiem nasi najlepsi klienci dostaja kalendarze z fajną grafiką.

Kacper87 28.09.2017 *.user-94-254-181-67.play-internet.pl

4

Fajnie gdy ten gadżet jest również związany z charakterystyką firmy - jeśli mamy firme sprzedającą meble, to np. przybornik z kluczami i śrubowkrętami czy imbusami byłby moim zdaniem lepszym pomysłem, niż np. parasol :)

Jola_1994 02.10.2017 *.public-gprs369889.centertel.pl

31

Ja wychodzę z założenia, że prezent ma być przede wszystkim praktyczny, dlatego wszelkiego typu bezużyteczne rzeczy, które tylko leżą i wyglądają omijam z daleka.

Kajamaja 14.12.2017 *.194-61-68-197.rudcom.pl

49

Prezent musi być przede wszystkim dopasowany do osoby obdarowywanej.

Gus!a 08.02.2018 *.apn-5-60-109-208.dynamic.gprs.plus.pl

71

Najważniejsze to dawać prezent związany z zainteresowaniami albo praktyczny. Nie byle co.

mauricz 12.02.2018 *.user-94-254-176-53.play-internet.pl

5

Ja lubię w prezentach łączyć dwie rzeczy - coś przydatnego i coś od serca :) Możemy kupić coś co danej osobie się na pewno przyda, oraz coś, co zrobimy sami, będzie śmieszną pamiątką itp. :)

Jola_1994 28.08.2018 *.user-94-254-153-50.play-internet.pl

31
Ja to zwykle daję coś przydatnego, ale też eleganckiego. Pościel, ręczniki czy też zestaw filiżanek.

Pozostałe kategorie

PROFIT system informuje, że nie ponosi odpowiedzialności i nie ingeruje w treść wypowiedzi umieszczanych przez użytkowników na forum. Usuwane będą wypowiedzi o treści reklamowej lub rażąco sprzecznej z zasadami dobrego wychowania.

Wypowiedzi mogą zamieszczać tylko zarejestrowani użytkownicy. Adres IP osoby zamieszczającej wypowiedź jest prezentowany wszystkim użytkownikom. Konta użytkowników będą blokowane w przypadku zamieszczania wypowiedzi reklamowych, niekulturalnych lub naruszających czyjeś dobre imię. W przypadku zauważenia nadużyć prosimy o kontakt: redakcja@franchising.pl.

Administrator forum porządkuje forum łącząc wątki o podobnej tematyce oraz poprawia nazwy tematów.

Redakcja zastrzega sobie prawo do wykorzystywania całości lub części wypowiedzi zamieszczonych na forum portalu Franchising.pl w artykułach publikowanych na portalu Franchising.pl i w miesięczniku Własny Biznes FRANCHISING.