Pizzerianocna.pl

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Zapraszamy do współpracy osoby zainteresowane przystapieniem do naszej sieci. Pizzerianocna.pl to stabilna sieć działająca i obecna na polskim rynku już od 10 lat. Nasze doświadczenie w branży i niestandardowy model biznesowy pozwoliły naszym lokalom działać nieprzerwalnie nawet w ostatnich trudnych czasach w trakcie pandemii. Nasze lokale działają wyłącznie w ramach dostawy do klienta lub odbioru własnego z lokalu – bez możliwości konsumpcji na miejscu.
Jeśli jesteś osobą, która zamierza otworzyć własną pizzerię lub posiadasz już pizzerię ale chcesz zwiększyć sprzedaż i zyski to zapraszamy do rozmów i współpracy.
Na podstawie naszych wieloletnich doświadczeń pomożemy Ci rozpocząć działalność lub rozwinąć już istniejący lokal. Proponujemy udział i współpracę w ramach unikatowego i jedynego w swoim rodzaju modelu biznesowego w branży gastronomicznej co w znaczącym stopniu przyczynia się do sukcesu naszych partnerów.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
7
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Wyłączność działania w regionie (z Wyjątkiem Warszawy);
- Know – how – potwierdzone wieloletnią działalnością i obecnością na rynku;
- Pomoc w wyszukaniu dogodnej lokalizacji i lokalu, rozpoczęcie działalności (w tym pomoc w uzyskaniu dofinansowania oraz możliwa obsługa księgowa), niezbędne szkolenia, pełne wsparcie i doradztwo w całym okresie działalności w zakresie: prowadzenia działalności, jakości, kosztów działalności, negocjacji warunków współpracy z dostawcami, wymagań prawnych i sanitarnych – w tym niezbędne zgłoszenia urzędowe;
- Dostęp do systemu zamówień on-line; strona internetowa, procedury HaCCP.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
W zależności od początkowej sytuacji już od 25tys. zł. Jeśli posiadasz już działający lokal i chcesz przystapić do naszej sieci by poszerzyć ofertę, zwiększyć zyski i wygenerować oszczędności to koszt początkowy może być już na poziomie 25 tys. zł, jeśli natomiast konieczne będzie wyszukanie lokalu, jego urządzenie i rozpoczęcie działalności od początku to koszt inwestycji należy przyjąć na poziomie nie mniej niż 75 tys zł (w tym koszt urządzenia i wyposarzenia lokalu, rozpoczęcie działalności, aktywności marketigowe, strona internetowa i opłaty licencyjne, gwarancja wyłączności na/w określonym terenie/mieście).
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Chęć prowadzenia własnego lokalu gastronomicznego, zaangażowanie w działalność i chęci do nauki. Otwartość na wyzwanie jakim niewątpliwie jest prowadzenie własnego lokalu. Przydatne będzie doświadczenie w prowadzeniu lokalu lub zarządzaniu niewielkim zespołem pracowników, ale to nie jest konieczne.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
TT Polska Sp.z o.o.
Ul. Topolowa 17, 05-500 Piaseczno, Biuro: ul. Wernyhory 16A, 02-727 Warszawa
606 53 00 72
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Tomasz Wilczyński
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma TT Polska Sp.z o.o. (Ul. Topolowa 17, 05-500 Piaseczno, Biuro: ul. Wernyhory 16A, 02-727 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Pizzerianocna.pl oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie pizzerianocna.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Zdrowa Krowa otworzyła część swoich lokali, pomimo trwającego lockdownu gastronomii. Jak wygląda praca otwartych restauracji i czy klienci nie boją się do nich przychodzić?
Kukurydza w różnych smakach to menu nowego konceptu franczyzowego Crazy Corn.
Sylwia Diaków-Hrycyk prowadzi cztery restauracje pod szyldem McDonald's, Karolina Sokół trzy. Jaką drogę przeszły, zanim zostały franczyzobiorczyniami Złotych Łuków?
Studiuje, jest młoda i pełna zapału. O pierwszym biznesie w bardzo młodym wieku opowiada Natalia Pigło, świeżo upieczona franczyzobiorczyni Lodolandii.
Franczyzodawca Lodów Bonano i Wytwórni Lodów Polskich „u Lodziarzy” spodziewa się dobrego sezonu. Wchodzi w niego m.in. z nowym formatem lodziarni.

Sieć Sushi Bistro jest obecne na rynku od 7 lat, szybko stało się warszawskim liderem w dziedzinie przygotowania sushi w dostawie, oraz zamówień on-line.
Jaki jest popyt na zdrowe słodycze? Franczyzodawca Ciacho bez Cukru zapewnia, że spory – co przekłada się na powodzenie biznesu.
– Połączenie dwóch konceptów pozwala poszerzyć ofertę i zoptymalizować koszty działalności – mówi Tomasz Jench, franczyzodawca New York Pizza Department i ŻarWok.
Przychody firmy gastro-kurierskiej Stava w styczniu 2021 roku były rekordowe – sprzedaż osiągnęła poziom 2 mln zł. Firma otwiera oddziały w kolejnych miastach i rekrutuje franczyzobiorców.
Kurczak z rożna nie wystraszył się pandemii. Pomimo lockdownu gastronomii, punkty Kurcze Pieczone cały czas pracują.
Lodolandia rozpoczyna przygotowania do sezonu wiosenno-letniego i nawiązuje współpracę z osobami, które szukają pomysłu na dochodowy biznes.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Otwieramy firmę cateringową, sklep Żabki, lodziarnię, prywatną szkołę podstawową, sklep monopolowy oraz salon urody.
Flip, wynajem, a może inwestycja deweloperska? Możliwości zarabiania w branży nieruchomości jest sporo.
Dofinansowanie dla firmy można otrzymać obecnie z kilku źródeł. Sprawdź skąd i ile pieniędzy możesz pozyskać.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.