PKO Bank Polski SA

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

PKO Bank Polski jest liderem sektora bankowego w Polsce. Od wielu lat istotnym elementem sieci placówek banku są również agencje. 

Celem ich działania jest przede wszystkim pozyskiwanie nowych klientów i budowanie trwałych relacji z dotychczasowymi klientami banku. Agencje działają głównie w mniejszych miejscowościach, ale również w miastach, w których bank nie posiada własnych placówek lub jest ich tam za mało.

  • Myślisz o własnym biznesie?

  • Chcesz zyskać niezależność, a jednocześnie bazować na sprawdzonym modelu biznesowym?

  • Preferujesz współpracę z zaufaną instytucją?

  • Zależy Ci na atrakcyjnej ofercie produktowej oraz logo jednego z największych banków w Polsce?

Dołącz do nas!

Przejdź na swoje i otwórz placówkę agencyjną PKO Banku Polskiego.

 

Oferujemy:

  • logo i markę bardzo rozpoznawalnego w Polsce banku detalicznego,

  • nowoczesną aplikację informatyczną umożliwiającą sprawną i szybką obsługę klientów,

  • wyposażenie agencji w podstawowe elementy oznakowania wewnętrznego i zewnętrznego,

  • zaopatrzenie w niezbędne materiały promocyjne,

  • szkolenia w zakresie sprzedaży produktów i usług oferowanych klientom za pośrednictwem agencji

  • dedykowanego do współpracy menedżera

  • możliwość uruchomienia więcej niż jednej agencji

Oferta produktowa oferowana w agencji obejmuje m.in.

  • rachunki bankowe

  • pożyczki gotówkowe dla osób prywatnych

  • ubezpieczenia komunikacyjne

  • kredyty i pożyczki hipoteczne

  • karty kredytowe

  • depozyty

 

JEDNOSTKI WŁASNE

1202

JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

839

ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

Bank gwarantuje agentom szkolenia z zakresu:

  • sprzedawanych produktów i usług
  • technik sprzedaży i obsługi klienta
  • obsługi systemów bankowych

Agent Banku przez cały okres współpracy z bankiem może liczyć na pomoc oraz wsparcie merytoryczne oraz operacyjne.

Bank zapewnia agentowi bezpłatnie oznakowanie zewnętrzne oraz wewnętrzne jak również materiały reklamowe (plakaty i ulotki reklamowe).

Dodatkowo agenci, za wcześniejszą zgodą banku, mogą podejmować we własnym zakresie działania reklamowe mające na celu promocję prowadzonej działalności agencyjnej na lokalnym rynku.


PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

Kluczowym atutem współpracy z bankiem jest brak opłat licencyjnych, które często występują w modelu franczyzowym.

W agencyjnym modelu współpracy nie występują również opłaty wstępne.

Szacowany koszt utworzenia agencji PKO BP SA wynosi około 30-50 tys. złotych.

Na koszty uruchomienia agencji PKO BP składają się wydatki m.in. na zakup sprzętu komputerowego, sejfu, mebli, utworzenia stanowiska kasowego odpowiednio zabezpieczonego.

W szacowanych kosztach nie założono ewentualnych wydatków na adaptację i ochronę lokalu. Koszty bieżące, jakie ponosi agent to koszty zatrudnienia pracownika, najmu lokalu (o ile nie jest właścicielem), eksploatacyjne (energia, telefon, internet, dzierżawa terminala POS).


PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

Agentem może zostać przedsiębiorca rozumiany jako:

  • osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą

  • osoba prawna lub

  • nie mająca osobowości prawnej spółka prawa handlowego, która we własnym imieniu podejmuje i wykonuje działalność gospodarczą

 

Preferujemy kandydatów, którzy:

  • interesują się tematyką finansową

  • łatwo nawiązują kontakty

  • posiadają wysokie zdolności sprzedażowe

  • mają doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta

  • są życzliwi i otwarci na potrzeby klientów

  • potrafią budować długotrwałe relacje z klientami

  • są przedsiębiorczy, skutecznie realizują zadania i osiągają założone cele

 

Lokal agencyjny powinien spełniać następujące kryteria

  • optymalna powierzchnia lokalu to 30 m2

  • możliwość wydzielenia zaplecza doradczego w lokalu

  • możliwość posadowienia min. 2 stanowisk obsługi

  • samodzielne łącze telefoniczne i internetowe

  • witryny

  • możliwość umieszczenia oznakowania zewnętrznego

  •  dogodne położenie lokalu w budynku - preferowanym jest położenie na parterze, bezpośrednio od strony ulicy o dużym natężeniu ruchu pieszego

  • dostępność lokalu dla Klientów, w tym dla osób niepełnosprawnych

  • dostępność miejsc parkingowych w bezpośrednim otoczeniu budynku ze wskazaniem na bezpłatne miejsca parkingowe

  • aranżacja lokalu (wyposażenie i kolorystyka) muszą być zgodne ze standardem określonym przez bank


INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A.

Puławska 15, 00-975 Warszawa

pko.korespondencja@pkobp.pl

pkobp.pl

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do PKO Bank Polski SA.

Wiadomość
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon *
E-mail *

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.