Yasumi Polska

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Yasumi to sieć ekskluzywnych gabinetów kosmetycznych i salonów SPA inspirowanych Japonią, oferujących szeroki wachlarz zabiegów kosmetologii estetycznej i rytuałów piękna. Od ponad dekady realizujemy ideę kompleksowej pielęgnacji i indywidualnego podejścia do klienta, dbając nie tylko o urodę i zdrowie, ale również o dobre samopoczucie oraz ukojenie zmysłów. To niewątpliwie główne wartości, które tworzą wyjątkowy świat pielęgnacji i relaksu Yasumi.
Zajrzałeś tu, bo szukasz pomysłu na biznes. Pozwól, że przybliżymy Ci, dlaczego warto zainwestować w branżę beauty. W dobie wyścigu informacji i nowych technologii, wzrasta w nas potrzeba ukojenia, relaksu i odprężenia. Nacisk na wygląd zewnętrzny i potrzeba piękna sprawiają, że coraz więcej klientów - zarówno kobiet, jak i mężczyzn - oddaje się w ręce specjalistów z dziedziny kosmetyki profesjonalnej. Zwiększająca się świadomość konsumentów sprawia, że szukają rozwiązań sprawdzonych i pewnych. Wykorzystując te tendencje rynkowe, zachęcamy Cię, byś swoje zainteresowanie skupił na branży kosmetycznej, a po zapoznaniu się z naszym programem partnerskim i franczyzowym, skontaktował się z naszym konsultantem.
Co nas wyróżnia?
Doświadczenie i zaufanie
Jesteśmy dla naszych partnerów doświadczonym kontrahentem, który osiągnął sukces w branży i dzieli się doświadczeniem zdobywanym od 2003 roku. Posiadamy 3 gabinety własne oraz ponad 100 gabinetów i instytutów objętych programami partnerskimi i franczyzowymi
Rozwój i uznanie
Yasumi to największa sieć gabinetów kosmetycznych w Polsce. Gabinety partnerskie powstają również za granicami naszego kraju. Nasze projekty i urządzenia są laureatami wielu prestiżowych konkursów, zdobywcami medali na imprezach wystawienniczych oraz targach.
Bezpieczeństwo
Dzięki naszemu kilkunastoletniemu doświadczeniu ryzyko partnera jest zminimalizowane. Na każdym etapie planowania inwestycji oraz po uruchomieniu gabinetu dzielimy się cenną wiedzą i doświadczeniem.
Większy może więcej
Stanowimy największą sieć gabinetów kosmetycznych w Polsce. Prowadzimy wspólne kampanie reklamowe. Sprzedajemy bony upominkowe do realizacji w każdym gabinecie sieci Yasumi w Polsce. Nawiązujemy współpracę ze znanymi markami. Posiadamy własne linie kosmetyków, które produkują dla nas najlepsze francuskie, hiszpańskie i kanadyjskie laboratoria. Naszych kontrahentom oferujemy kosmetyki i urządzenia, które mogą oferować swoim klientom do pielęgnacji uzupełniającej. Dzięki udziałowi w grupie Partner może liczyć na znacznie lepszy start, bezpieczną inwestycję i stały rozwój swojego przedsiębiorstwa. Dzielimy się sukcesami innych gabinetów w sieci i wspieramy wiedzą o drodze do ich osiągnięcia.
Ten program jest dla Ciebie, jeśli:
- jesteś inwestorem i szukasz biznesu, który przyniesie dochód,
- pracujesz w korporacji, ale marzy Ci się własna działalność,
- jesteś doświadczonym przedsiębiorcą, ale chcesz się przebranżowić,
- chcesz zainwestować w poważny biznes dla bliskiej Ci osoby.
Program o najszerszej ofercie zabiegowej. Zawiera rozbudowane moduły m.in.: pielęgnacja twarzy, pielęgnacja ciała, wyszczuplanie, masaże, zabiegi day spa, depilacja laserowa. Instytuty Zdrowia i Urody Yasumi wyróżniają się ofertą skonstruowaną w oparciu o najnowocześniejsze technologicznie i najskuteczniejsze urządzenia z mniej więcej równym udziałem poszczególnych modułów zabiegowych w ofercie.
JEDNOSTKI WŁASNE
10
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
122
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- pomoc w doborze odpowiedniej lokalizacji i ocenie technicznej obiektu,
- możliwość przygotowania projektu lokalu w formie 2D i wizualizacji 3D,
- dobór optymalnego sprzętu i kosmetyków, na których wykonywane będą zabiegi,
- przekazanie know how i koncepcji prowadzenia własnego biznesu opartego o kilkunastoletnie doświadczenia Yasumi,
- bezpłatne certyfikowane szkolenia personelu,
- udostępnienie i zaprojektowanie wszelkich niezbędnych narzędzi marketingowych i PR, w tym wspólnej responsywnej strony www,
- wspólne działania marketingowe i pomoc w rozwoju przedsięwzięcia,
- stałą pomoc w podnoszeniu kwalifikacji kadry zatrudnionej u partnera,
- pomoc w rekrutacji personelu.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- wejście do programu ok. 200 tys. zł,
- koszty adaptacyjne lokalu (uzależnione m.in. od: wielkości i stanu lokalu oraz materiałów wykończeniowych).
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- wejście do programu: ok. 200 tys. zł netto,
- lokal (własny lub dzierżawa), w którym będzie znajdował się Instytut powinien mieć powierzchnię ok. 100 mkw., tak aby można było wydzielić co najmniej 4 gabinety zabiegowe,
- pożądane cechy lokalu: wejście od ulicy, duże witryny, wygodny parking,
- przystosowanie lokalu w oparciu o projekty i standardy Instytutów Yasumi,
- praca wyłącznie na kosmetykach Yasumi
- zakup kosmetyków na ustalonym minimalnym poziomie miesięcznym bądź kwartalnym.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Yasumi Polska Sp. z. o. o.
ul. Kopernika 13, 62-800 Kalisz
(62) 501 92 54
Osoba do kontaktu dla kandydatów
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Yasumi Polska Sp. z. o. o. (ul. Kopernika 13, 62-800 Kalisz). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Yasumi Polska oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie yasumi.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes przeanalizowaliśmy w marcowym wydaniu magazynu.
Aż trudno uwierzyć, ile się działo na tegorocznej 20. edycji Targów Franczyza! Przeczytaj i obejrzyj zapis relacji na żywo z trzech dni targowych.
Już 20-22 października po raz 20. odbędą się Targi Franczyza. Sprawdź, którzy przedstawiciele marek franczyzowych zaprezentują wówczas swoje sprawdzone pomysły na biznes.
Przybywa osób zainteresowanych otwarciem biznesu pod szyldem Yasumi. W wakacje ruszy kilkanaście nowych placówek.
Franczyzodawcy i franczyzobiorcy oraz naukowcy, analitycy, eksperci – oni wszyscy razem kształtują polski rynek franczyzy. Prezentujemy listę wpływowych osób.

Szkoły jogi są w Polsce coraz popularniejsze. Dla wielu właścicieli to działalność poniekąd misyjna, ale przecież musi na siebie zarobić.
Klub fitness to dobry biznes dla pasjonatów sportu. A franczyzodawca musi być też dobrym trenerem biznesowym, żeby partner nie odniósł kontuzji.
Co robi matka, która po urlopie wychowawczym nie chce wracać na etat w szkole? Zakłada biznes.
– Najmocniejsi nie tylko przetrwają, ale też się rozwiną. Co widać po zainteresowaniu naszą franczyzą – mów Łukasz Dojka, właściciel Xtreme Fitness Gyms.
Football Arena szuka partnerów chętnych zainwestować w hale sportowe. Jak działa ten biznes?

Firma Trendy Hair Fashion rozwija się i wprowadza nowe usługi do swoich salonów. Jak zostać franczyzobiorcą tej sieci?
Orient Massage i Thai Organic zadebiutowały na rynku zaraz przed pandemią. Mimo trudnej sytuacji udowodniły, że kryzys na rynku można przekuć w sukces.
Pierwsze studio franczyzowe in.Time otworzyło się ledwie rok temu, a w tym roku będzie ich już sześć. Co przyciąga partnerów do treningów EMS?
Xtreme Fitness Gyms nieustająco otwiera nowe kluby. Co pomaga firmie w rozwoju?
Studio Synergy Light to opcja dla mniejszych miast i osób z mniejszym budżetem na start. Ile trzeba zainwestować?
W minionym roku średnie obroty salonów DepilConcept w Polsce były na poziomie 60 tys. zł, w tym skoczyły do 94 tys. zł.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Indywidualny trener finansowy, osobisty mentor osób starszych, doradca klimatyczny czy infobroker? Który z tych zawodów wypełni lukę biznesową lub poszerzy niszę na rynku pracy w Polsce?
Sklepy z artykułami spożywczymi i przemysłowymi to biznes dobry na każde czasy. Niezależnie od sytuacji gospodarczej, klienci muszą przecież kupować produkty niezbędne do życia.
Sprawdziliśmy, jaki biznes bardziej opłaca się otworzyć: lodziarnię, wypożyczalnię samochodów, firmę oferującą opieką nad seniorami, warsztaty z klockami Lego, bar whisky czy studio streamingowe?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.