Visionoptyk

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
VisionOptyk/Bliżej Ciebie jest siecią salonów optycznych oferującą swoim klientom wysokiej jakości produkty, w bardzo dobrej cenie. Oferta franczyzy skierowana jest do osób chcących założyć swój własny biznes oraz osób już prowadzących swoje salony optyczne.
JEDNOSTKI WŁASNE
6
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
33
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Zapewniamy:
- bardzo dobrej jakości towar, w bardzo atrakcyjnych cenach
- wsparcie marketingowe
- analizę potencjalnej lokalizacji pod działalność
- doradztwo i pomoc przy tworzeniu i prowadzeniu własnego salonu optycznego
- szkolenie założycielskie i sprzedażowe
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
od 80 do 120 tys. zł.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- duże zaangażowanie osobiste, otwartość, umiejętności organizacyjne,
- dobre umiejscowienie lokalu (powierzchnia ok. 40 m2), w atrakcyjnej lokalizacji w centrum miasta,
- posiadanie środków finansowych nie mniejszych niż 80 tys. złotych,
- prowadzenie własnej działalności gospodarczej,
- doświadczenie optyczne nie jest wymagane.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Visionoptyk Bliżej Ciebie
ul. Westerplatte 9, 65-134 Zielona Góra
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Lidia Żarnowska - 509 446 405; Dariusz Zysek - 602 539 800
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Jak zamienić franczyzę w złotodajny interes? Nie wystarczy zapłacić za liencję i czekać aż stan konta zacznie rosnąć. Przedstawiamy pomysły na biznes we franczyzie i nie tylko! W numerze bilet na Targi Franczyza gratis!
Franczyzodawca VisionOptyk chce otwierać swoje salony w małych i średniej wielkości miastach. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?
Pierwszy salon OpenOptyk Jolanty Osowskiej okazał się biznesowym sukcesem. Z kolejnym nie poszło już tak gładko...
Vision Express nikt nie wchodzi w drogę. Pozostałe sieci próbują sił w mniejszych miastach.
OpenOptyk unika dużych miast i centrów handlowych. Czy w kilkutysięcznym mieście da się zarobić na sprzedaży okularów?

Agnieszka Kędzierska łączy pracę na etacie z prowadzeniem dwóch placówek Naturhouse. Jak sobie radzi?
– Kliniki witaminowe dobrze prosperują za granicą, uznałam że w Polsce ten biznes również odniesie sukces – mówi Ewa Ingielewicz z Kliniki Witaminowej.
Franczyzobiorca sklepu medycznego Zdrowie musi spełnić kilka wymogów NFZ. Jeden z nich przysparza sporo kłopotów.
Naczelna Izba Aptekarska ostrzega farmaceutów przed franczyzą. Czy na pewno wie, o czym mówi?
Franczyzobiorcami marki Naturhouse mogą zostać nie tylko dietetycy. Inwestycja w placówkę pod tym szyldem to kwota minimum 50 tys. zł.

Strefa Mocy stawia na małe, ekspresowe franczyzy. To niezła wiadomość dla przedsiębiorców, którzy wolą rozwijać biznes małymi krokami.
CrossEyes rusza z franczyzą w Polsce. Właśnie został otwarty pierwszy franczyzowy salon w Gdańsku.
Franczyzodawca Kliniki Witaminowej zapewnia, że inwestycja w jego koncept zwraca się po pół roku. Ile trzeba mieć pieniędzy na start?
Branża aptek dochodzi do siebie po zmianach w prawie farmaceutycznym. Co dalej z franczyzą na tym rynku? Pytamy Łukasza Szultkę, koordynatora ds. sieci Aptek Centrum Zdrowia.
Z hektara konopi siewnych można uzyskać cztery razy więcej papieru niż z hektara lasu. Gdyby pomysł na biznes Ewy Gryt wypalił w pierwszej planowanej formie, efektem byłyby zyski i korzyści dla środowiska...
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Otwieramy myjnię parową, produkcję sera regionalnego, sklep Komfortu, mobilną lodziarnię i firmę genealogiczną.
Sprawdź, jakie błędy najczęściej popełniają potencjalni franczyzobiorcy przy wyborze franczyzy.
Weszły w życie nowe zasady opodatkowania samochodów firmowych. Kto na nich zyska, a kto straci?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.