styl

styl | 13.06.2013

Luksus z importu

Hugo Boss, Kenzo, Armani, Prada - to tylko część marek, które próbował sprowadzić do Polski Jerzy Mazgaj, prezes Almy Market.

styl | 07.05.2013

Jak gwiazdy sportu walczą z fiskusem

Sportowcy robią wiele, by miliony zarabiane na boiskach, torach wyścigowych i bieżniach nie znikały w państwowych budżetach.

styl | 25.03.2013

Prezent czy łapówka?

Wręczając prezent partnerowi biznesowemu trzeba uważać, żeby nie popełnić podarunkowego faux pas.

styl | 21.02.2013

Procent od procentów

Czy rynek wina, generujący około 90 proc. obrotu na rynku alkoholi inwestycyjnych, może być sposobem na wysokie zyski?

styl | 24.01.2013

Horoskop biznesowy

W horoskopy, podobnie jak w wygraną w totka niewielu wierzy, ale czytają je prawie wszyscy.

styl | 22.01.2013

Biznesmen uskrzydlony

Rośnie liczba prywatnych samolotów – fanaberia, czy alternatywa dla innych środków transportu?

styl | 28.12.2012

Wszystkim zwisa?

Styliści twierdzą, że po obejrzeniu kilku krawatów mogą wiele powiedzieć o osobowości ich właściciela.

styl | 06.12.2012

Jaki lunch, taki kontrakt

Obiad w restauracji może pomóc w pozyskaniu kontrahenta. Radzimy jak powinien wyglądać lunch biznesowy.

styl | 24.08.2012

Majątek w dobrym tonie

Polacy chętnie kupują dzieła sztuki, bo to opłacalny interes. Dzięki ofercie dla średniozamożnych kolekcjonerów, inwestują nie tylko milionerzy.

styl | 04.06.2012

Plastik kontra gotówka

W zegarku, bransoletce czy breloczku – tak w przyszłości będą wyglądały karty płatnicze. Marzeniem bankowców jest to, by Polacy dokonywali wszystkich transakcji w formie bezgotówkowej.

styl | 13.02.2012

Prof. Jan Biznesmen

Choć w biznesie najważniejsze jest doświadczenie, tytuł naukowy podnosi prestiż przedsiębiorcy i wpływa korzystnie na wizerunek jego firmy.

styl | 29.01.2012

Jaki ubiór, taka firma

Wizerunek jest potężną bronią. To on, wraz z osobowością i doświadczeniem, decyduje o tym, jak będziemy postrzegani w życiu zawodowym.

styl | 28.12.2011

Biznes w spódnicy

W wielu polskich domach to kobiety podejmują strategiczne decyzje dotyczące rodziny. Jak jest w biznesie? Czy polscy biznesmeni są podatni na sugestie bliskich im kobiet?

styl | 12.12.2011

Astrologia biznesu

Portret Żyda liczącego pieniądze powieszony w gabinecie, miniaturka słonia z podniesioną trąbą na biurku, otwarcie firmy w środę lub w sobotę – to tylko niektóre przesądy, w które wierzą biznesmeni.

styl | 07.11.2011

Sztuka prezentowania

Umiejętność dawania prezentów przydaje się nie tylko w codziennym życiu, lecz także w biznesie. Warto wiedzieć, co można ofiarować, by nie zostać posądzonym o brak smaku.

styl | 01.11.2011

Marka to też produkt

O butach sportowych – mówisz adidasy a fast food kojarzy ci się McDonald’s. Jak stworzyć markę zapadającą klientom w pamięć?

styl | 18.10.2011

Biznes ponad granicami

Wystarczy gest, zła intonacja lub niewłaściwa mina, żeby plany rozwoju biznesu za granicą pękły jak mydlana bańka. Można tego uniknąć, poznając inne kultury.

styl | 01.07.2011

Narzędzie pracy i gadżet w jednym

Mieczysław Jastrun pisał, że technika nie zastąpi braku wyobraźni. Słowa poety to mądra przestroga, ale nie oszukujmy się – trudno dziś spotkać człowieka biznesu, który byłby wolny od słabości do technicznych nowinek.

styl | 10.09.2009

Jak odpoczywają biznesmeni

Pracują dużo, choć nie spędzają całych dni w firmie. Lubią podróże i pracę w ogrodzie. Ponad wszystko cenią sobie życie rodzinne. Bez niego, tak jak bez pracy, nie wyobrażają sobie życia.

styl | 10.09.2009

McDonald’s lubi zaszaleć

- Na początku działalności McD w Polsce samochodem służbowym był mój wysłużony fiat 126p, w którym wyjąłem przednie siedzenie pasażera - mówi Krzysztof Kłapa, dyrektor ds. korporacyjnych McDonald’s Polska.

1
2
3
5