Świat Skarbów
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Świat Skarbów - to koncept wysp sprzedażowych powstających w galeriach handlowych o dużym natężeniu ruchu. W naszych punktach klienci mogą kupić tanie produkty codziennego użytku takie jak; artykuły home & kitchen, zabawki, dekoracje, biżuteria, artykuły dla zwierząt, gadżety, odzież oraz wiele innych. Produkty, które oferujemy są w bardzo atrakcyjnych cenach i pochodzą ze stoków magazynowych takich sklepów jak; GIFI ( francja ), Action, Lidl, Amazon oraz inne.
Koncept został opracowany tak, aby zminimalizować ryzyko tzw "źle trafionej lokalizacji" gdyż jest to projekt wyspy sprzedażowej, którą w łatwy i szybki sposób można przestawić w miejsce o lepszej konwersji sprzedażowej.
JEDNOSTKI WŁASNE
1
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
1
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- sprawdzony model biznesowy;
- pomoc w znalezieniu odpowiedniego miejsca;
- pomoc w zaprojektowaniu wyspy;
- dobór produktów;
- brak opłaty licencyjnej;
- stałe i stabilne dostawy towaru;
- nieustanne wsparcie dla franczyzobiorcy w celu maksymalizacji zysków;
- Wyspa Skarbów przygotowuje i przekazuje nieodpłatnie towar wraz z polityką cenową - gotowy do sprzedaży;
- szkolenia ze sprzedaży na różnych marketplace.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- gotowa wyspa sprzedażowa wraz z indywidualnym projektem to koszt od 40 tys. zł do 50 tys. zł;
- Franczyzobiorca nie musi inwestować w towar, który jest zapewniony przez franczyzodawcę;
- z franczyzą Wyspy Skarbów możesz zarabiać do 30 tys. zł. miesięcznie *
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- nie wymagamy żadnego doświadczenia biznesowego;
- lokal o powierzchni od 20 m2 do 40 m2, w miastach powyżej 15 tys. mieszkańców;
- lokal usytuowany powinien być w galerii handlowej lub dworcu PKP - w formie wyspy sprzedażowej;
- własna działalność gospodarcza;
- wkład własny;
- chęci do rozpoczęcia działalności;
* zyski uzależnione od lokalizacji oraz zaangażowania franczyzobiorcy.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
GaleriaOpen Sp. z o.o
al. Piłsudskiego 34, 35-001 Rzeszów
+48 605 338 236
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Gabriela Wojdyła
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma GaleriaOpen Sp. z o.o (al. Piłsudskiego 34, 35-001 Rzeszów). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Świat Skarbów oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie swiatskarbow.com.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Husse, producent karmy dla psów i kotów, inwestuje w platformę e-commerce, która znacznie przyspieszy dostawy.
W ostatnich latach rozwój sieci franczyzowej Sensi Hemp zwolnił. Ale firma nie stała w miejscu.
– Duży potencjał rozwoju widzimy z franczyzobiorcami, którzy zarządzają 5-10 sklepami. Ale już jeden lokal może generować dobre wyniki – mówi Marek Lipka, dyrektor generalny Eurocash Franczyza.
Stokrotka proponuje nowym partnerom dofinansowanie w wysokości do 1 mln zł.
– Mocno inwestujemy w nowe supermarkety i sklepy w formacie convenience – mówi Wojciech Sypień, dyrektor franczyzy Carrefour Polska.
Franczyza to rodzaj współpracy między niezależnymi przedsiębiorcami. Franczyzodawca udostępnia swoje „know-how” oraz markę, ale w zamian pobiera opłatę od franczyzobiorcy, który może korzystać ze sprawdzonego pomysłu na biznes.
Umowa franczyzy jest podstawą, w oparciu o którą budowane są stosunki między franczyzodawcą a franczyzobiorcą. Jakie postanowienia powinna zawierać?
Wśród najważniejszych przepisów regulujących umowę franczyzy należy wymienić kodeks cywilny i szereg przepisów prawa polskiego i międzynarodowego.
Franczyza umożliwia szybki i intensywny rozwój sieci sprzedaży produktów lub usług.
Franczyza oprócz korzyści niesie ze sobą również zagrożenia.
Sieć sklepów z alkoholem w minionym roku otworzyła znacznie więcej placówek, niż planowała. Dlaczego?
Marka chce się stać dla lokalnych sklepów platformą technologiczną, która usprawnia ich funkcjonowanie.
– Potencjał do rozwoju specjalistycznych sklepów z serami w Polsce jest ogromny – mówi Emilia Grębowicz, kierownik operacyjny w Krainie Serów.
Jak się zabrać do inwestycji w nieruchomości, żeby zmaksymalizować zyski? Czy lepiej otworzyć we franczyzie wine bar, wypożyczalnię samochodów czy sklep spożywczy? Dowiedz się z nowego numeru "Własny Biznes FRANCHISING".
W sieci Żabka aż 65 proc. z ponad 8,8 tys. franczyzobiorców stanowią kobiety. Niezależnie od pochodzenia, wykształcenia czy wieku, wszystkie z sukcesem prowadzą swoje biznesy.
Ukrainoczka dobrze wpisała się w zapotrzebowanie rynku, proponując produkty, które trafiają w gusta obywateli Ukrainy. Jak otworzyć biznes pod jej szyldem?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
W branży motoryzacyjnej do wyboru są różne biznesy: warsztat samochodowy, wypożyczalnia aut, sklep motoryzacyjny czy autokomis. Dowiedz się, na który najlepiej postawić!
Krok po kroku otwieramy studio treningu EMS, sklep ze stolarką otworową, psie przedszkole, firmę produkującą deskorolki oraz repliki historyczne, a także sklep Stokrotka.
Własna firma niedługo po urodzeniu dziecka? Dlaczego nie! Wiele kobiet wybiera takie rozwiązanie i odnosi sukces. Sprawdź, w jakie biznesy najchętniej inwestują świeżo upieczone mamy.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.