Wesoła Pani
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Wesola Pani to polska marka popularnej sieci sklepów Galya Baluvana w Ukrainie. Doświadczenie właścicieli w otwarciu ponad 700 funkcjonujących placówek na Ukrainie jest podstawą międzynarodowego rozwoju.
Europejscy konsumenci wysoko cenią produkty ukraińskie, a sprawdzone receptury i łatwość przygotowania pomagają przyciągać coraz większą grupę docelową. Obecnie sieć stale się rozwija i rośnie w Europie. W niecały rok otwarto ponad 60 sklepów, a do uruchomienia przygotowywanych jest coraz więcej nowych placówek. Dążymy do zbudowania najpopularniejszej sieci w całej UE, mamy pewne doświadczenie i zespół silnych specjalistów. Zrobiliśmy to na Ukrainie i robimy to w Europie.
Wesoła Pani to sieć sklepów z wyrobami mrożonymi własnej produkcji szybko podbijająca rynek europejski.
- Zawsze świeży produkt
Nie przygotowujemy produktów na zapas, sklepy działają codziennie. Stosujemy zamrażanie szokowe na sucho. Dzięki niemu możliwe jest zachowanie jakości produktu i smaku. - Format za szkłem
Klienci widzą na własne oczy jak przebiega proces produkcji. To buduje zaufanie i zainteresowanie za strony kupujących. - Opatentowane technologie
Nasze receptury i technologie są opatentowane. Zapewniamy wszystkie analizy, testy i badania. - Optymalizacja kosztów
Zwykle produkcja i sprzedaż jest w tej samej lokalizacji. Pozwala to uniknąć kosztów logistyki i przechowywania produktów. Partner który ma więcej punktów sprzedaży zaopatruje je w ramach jednej miejscowości. - Antykryzysowy model biznesowy
Piewszy sklep Wesoła Pani został otwarty w Polsce na początku 2021 roku. Był to czas lockdownu, zaryzykowaliśmy otwarcie i się nie pomyliśmy. Produkty Wesołej Pani sprzedają się zawsze.
JEDNOSTKI WŁASNE
5 w Warszawie
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
- 80 już otwartych (120 planowanych do otwarcia) w Polsce, Łotwie, Holandii, Niemczech, Hiszpanii, Portugalii, Kanadzie (Toronto) i USA (Karolina Północna)
- 700 sklepów w Ukrainie marki Galya Baluvana
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Nie ma takiego produktu na polskim rynku, jest to nowość nawet dla Polaków. Mamy własny plan rozwoju franczyzy, dzięki naszym partnerom franczyzowym, którzy wierzą w nas, inwestują w nas i są gotowi się rozwijać. Jesteśmy szczególnie wdzięczni pierwszym partnerom, którzy zaryzykowali i otworzyli swoje sklepy.
Oryginalny produkt nie mający odpowiednika za granicą to jedna z głównych zalet. Wtedy możemy mówić o korzyściach finansowych, wysokiej rentowności biznesu i szybkim zwrocie inwestycji. No i oczywiście produkty mrożone, które charakteryzują się wysoką jakością, szybkością przygotowania, zgodnością ze standardami itp. Dla klientów to jeszcze więcej korzyści, jednak nasi franczyzobiorcy często wybierają nas właśnie ze względu na udany model biznesowy.
Najważniejsze elementy wsparcia dla franczyzobiorcy:
- prawo do działania pod marką Wesoła Pani
- sprawdzony model biznesowy
- dokumentacja technologiczna, instrukcje wideo przygotowania produktów
- profile w mediach społecznościowych
- pomoc w stworzeniu procesów biznesowych w momencie otwarcia
- dokumentacja badań labaratoryjnych zgodna z HACCP
- szkolenie personelu w sklepie
- projekt pomieszczeń sklepu zgodny z HACCP
- wykaz dostawców urządzeń i surowców
- projekt sklepu, księga marki
- pomoc na wszyskich etapach zakładania i prowadzenia biznesu
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Inwestycja wstępna od 250 tys. zł.
Opłaty franczyzowe:
- Opłata wstępna za otwarcie pierwszego sklepu z produkcją 31,5 tys. zł (7 tys. euro)
- Opłata wstępna za każdy kolejny sklep 13,5 tys. zł (3 tys. euro)
- Miesięczna opłata licencyjna 1 tys. zł.
- Miesięczna opłata marketingowa 600 zł
Dane finansowe:
- liczba klientów od 2000 miesięcznie
- średnia wartość zakupów 85 zł
- marża na produktach 50%-100%
- średnia miesięczna rentowność biznesu to 25% (zysk netto od 25 tys. zł)
- planowany okres zwrotu iunwestycji to 7 miesięcy
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- powierzchnia lokalu minimum 100m2
- przyłącze elektryczne o mocy przynajmniej 30 kW
Pobierz naszą szczegółową ofertę franczyzy
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
M.P. Wesoła Pani sp. z o.o.
Rysia 61/2, 05-270 Marki
+48 602 835 142
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Kostiantyn Miszczenko kierownik działu franchisingu
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma M.P. Wesoła Pani sp. z o.o. (Rysia 61/2, 05-270 Marki). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Wesoła Pani oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie wesolapani.com.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
15-16 marca na PGE Narodowym w Warszawie odbędzie się wiosenna edycja Targów Franczyza. Kilkadziesiąt sprawdzonych pomysłów na biznes, wykłady znanych i popularnych ekspertów biznesu – tego, kto myśli o otwarciu własnej firmy, nie powinno na nich zabraknąć.
W który biznes najlepiej zainwestować w 2024 roku, co zrobić, żeby wygrać placówkę partnerską banku, czy bardziej opłaca się otworzyć Subwaya, pączkownię czy sklep z fajerwerkami?
Husse, producent karmy dla psów i kotów, inwestuje w platformę e-commerce, która znacznie przyspieszy dostawy.
W ostatnich latach rozwój sieci franczyzowej Sensi Hemp zwolnił. Ale firma nie stała w miejscu.
– Duży potencjał rozwoju widzimy z franczyzobiorcami, którzy zarządzają 5-10 sklepami. Ale już jeden lokal może generować dobre wyniki – mówi Marek Lipka, dyrektor generalny Eurocash Franczyza.
Stokrotka proponuje nowym partnerom dofinansowanie w wysokości do 1 mln zł.
– Mocno inwestujemy w nowe supermarkety i sklepy w formacie convenience – mówi Wojciech Sypień, dyrektor franczyzy Carrefour Polska.
Sieć sklepów z alkoholem w minionym roku otworzyła znacznie więcej placówek, niż planowała. Dlaczego?
Marka chce się stać dla lokalnych sklepów platformą technologiczną, która usprawnia ich funkcjonowanie.
– Potencjał do rozwoju specjalistycznych sklepów z serami w Polsce jest ogromny – mówi Emilia Grębowicz, kierownik operacyjny w Krainie Serów.
Jak się zabrać do inwestycji w nieruchomości, żeby zmaksymalizować zyski? Czy lepiej otworzyć we franczyzie wine bar, wypożyczalnię samochodów czy sklep spożywczy? Dowiedz się z nowego numeru "Własny Biznes FRANCHISING".
W sieci Żabka aż 65 proc. z ponad 8,8 tys. franczyzobiorców stanowią kobiety. Niezależnie od pochodzenia, wykształcenia czy wieku, wszystkie z sukcesem prowadzą swoje biznesy.
Ukrainoczka dobrze wpisała się w zapotrzebowanie rynku, proponując produkty, które trafiają w gusta obywateli Ukrainy. Jak otworzyć biznes pod jej szyldem?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
W branży motoryzacyjnej do wyboru są różne biznesy: warsztat samochodowy, wypożyczalnia aut, sklep motoryzacyjny czy autokomis. Dowiedz się, na który najlepiej postawić!
Krok po kroku otwieramy studio treningu EMS, sklep ze stolarką otworową, psie przedszkole, firmę produkującą deskorolki oraz repliki historyczne, a także sklep Stokrotka.
Własna firma niedługo po urodzeniu dziecka? Dlaczego nie! Wiele kobiet wybiera takie rozwiązanie i odnosi sukces. Sprawdź, w jakie biznesy najchętniej inwestują świeżo upieczone mamy.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.