Moodo
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Moodo Urban Fashion Mode jest prężnie rozwijającą się firmą i marką z ponad 150-ma sklepami w Polsce oraz ponad 100-tką partnerów handlowych w kraju, Czechach i Słowacji, współpracującą również z agencjami handlowymi w Rosji, na Ukrainie i Białorusi.
Szukamy parterów w całej Polsce we wszystkich miastach - docelowo w przedziale 20-80 tys. mieszkańców. Jesteśmy otwarci na różne formaty handlowe tj. retail parki, galerie przy dużych operatorach spożywczych, lokalne galerie handlowe a także salony przy głównych ulicach handlowych na rynkach, deptakach itp.
Kobiecy, lekki i naturalny - o taki wizerunek sklepów dbamy w Moodo. Dzięki połączeniu subtelnych, lifestyle’owych drewnianych mebli, bieli panującej w całym sklepie wyraźnie wyeksponowano produkt wraz z jego paletą kolorystyczną, a elementy kontrastujące w odcieniu mięty i juty zapewniły poczucie kompletnego wykończenia przy jednoczesnym zachowaniu nawiązania do flagowego koloru marki.
Plany Moodo na przyszłość to dynamiczny rozwój poprzez otwieranie nowych lokalizacji w całej Polsce. Wzrost organiczny sklepów na pewno zapewnią atrakcyjne kolekcje, profesjonalne zarzadzanie towarem, opieka i szkolenia zespołów sklepów nadzorowane przez Kierowników Regionalnych. Marka planuje wzmacniać wizerunek poprzez aktywną obecność w mediach - zarówno komercyjnych jak i społecznościowych, zwiększać dotarcie do Klientek poprzez omnichannel, eventy wizerunkowe, profesjonalne materiały POS i witryny sklepów planując strategiczne i spójne zarządzanie marketingowe dla całej sieci.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
160
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- korzystanie z rozpoznawalnego w Polsce znaku firmowego i know-how firmy bez ponoszenia dodatkowych kosztów,
- korzystanie z doświadczeń marki i pomocy przy wyborze oraz adaptacji lokalu,
- pomoc w ekspozycji towaru przed otwarciem i podczas współpracy,
- pełen asortyment oferty odzieżowej będący w sklepie w depozycie do momentu sprzedaży,
- przesyłki towaru na koszt firmy,
- materiały reklamowe i wspomagające sprzedaż, szkolenia, wsparcie pod kątem prowadzenia działań aktywizujących sprzedaż w regionie,
- wsparcie podczas negocjacji dotyczących pozyskania i wynajęcia sklepu,
- wsparcie Moodo pod kątem koordynacji projektu, urządzenia sklepu,
- wsparcie Koordynatora Regionalnego przed otwarciem sklepu oraz w trakcie trwania współpracy.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- wkład własny 1,2 tys. zł rocznie,
- kwota inwestycji: 500-800 zł/mkw.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- atrakcyjna lokalizacja lokalu (strefa „0” w mieście, rynek, deptak, główna ulica handlowa, centrum handlowe),
- posiadane prawo do prowadzenia działalności handlowej w lokalu,
- powierzchnia sklepu 60-80 mkw., duża witryna zewnętrzna (optymalna, rekomendowana wielkość lokalu Moodo to powierzchnia w przedziale 70-80 mkw.),
- adaptacja i wyposażenie lokalu zgodnie z wymogami i projektem sieci Moodo,
- inwestycja/wyposażenie sklepu około 800 zł / mkw,
- opłata licencyjna wynosi 1,2 tys. zł /rok,
- pełne zaangażowanie we współdziałaniu w sieci i wypełnianie standardów Moodo.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Aleksander Dubowski dyrektor ds. rozwoju (północ) tel. +48 664 486 190 aleksander.dubowski@moodo.pl
Robert Wójcicki dyr. ds. Ekspansji (południe)
tel.: +48 888 968 622
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Moodo Urban Fashion Mode (ul. Kartuska 418B, 80-125 Gdańsk). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Moodo oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie moodo.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
W październikowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" prezentujemy topowe franczyzy 2023. Poza tym przedstawiamy pomysły na biznes idealne dla kobiet. Do czasopisma dodajemy też prezent – bilet na Targi Franczyza.
Małgorzata Buszek od 13 lat prowadzi sklep Moodo w Chojnicach i właśnie otwiera kolejny. Jaka jest jej recepta na sukces?
Moodo ma promocję dla nowych franczyzobiorców. Mogą zaoszczędzić już na starcie inwestycji.
Na pewno taki, w którym franczyzobiorcy mogą liczyć na solidne wsparcie franczyzodawcy. Przedstawiamy kilkadziesiąt konceptów franczyzowych, w których inwestycję warto rozważyć w 2023 roku.
Który biznes zarobi w nowym roku? Na to pytanie znajdziesz odpowiedź w grudniowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING".
Jak rozwija się sieć Top Secret z nowym właścicielem? Franczyzobiorcy mogą sprzedawać jedną markę, albo zdecydować się na dwie.
Uwielbia upiększać kobiety, kocha zarabiać pieniądze – to tajniki sukcesu Małgorzaty Ekert, właścicielki butiku Fashion Dream Team.
Redan postanowił sprzedać prawa do marki i sieć sklepów Top Secret spółce Greenpoint. Co to oznacza dla franczyzobiorców?
VIVE Profit chce zakończyć ten rok z siecią liczącą sto sklepów. Czy jest już blisko tej liczby?
Jaki biznes ma dziś przed sobą najlepsze perspektywy? Zamiast wróżyć z fusów, lepiej sprawdzić, którym konceptom franczyzowym dobrze się wiedzie. Kto może otworzyć restaurację McDonald's? Sprawdź w miesięczniku "Własny Biznes FRANCHISING".
– Postępowanie restrukturyzacyjne zmierza ku końcowi. Układ z wierzycielami spółki został podpisany – mówi Adam Miłosiński, menedżer ds. rozwoju sieci franczyzowej Gatta.
4F otwiera sklepy mono- i multibrandowe. Od czego zależy wybór formatu i ile trzeba mieć na inwestycję?
Villaro właśnie otwiera pierwszy salon franczyzowy. Marka, która ma już ponad 20 sklepów własnych, chce się dzielić licencją na biznes z kolejnymi franczyzobiorcami.
– Czuję, że ubrania, które tworzę, dodają kobietom odwagi. Ale sam biznes odzieżowy w Polsce to niełatwa branża. Cały czas się uczę, jak popełniać jak najmniej błędów – mówi Magdalena Soszyńska, tancerka „Tańca z gwiazdami”, właścicielka marki Femispot.
Małgorzata Haftaniuk wiele lat przepracowała w korporacji, aż w końcu zdecydowała się przejść na swoje. Czy nie żałuje tego kroku?
Julia Wójcicka i Michał Pernak przez wiele lat byli zawodowymi tancerzami. Teraz prowadzą sklep odzieżowy. Na jaką markę postawili?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
W branży motoryzacyjnej do wyboru są różne biznesy: warsztat samochodowy, wypożyczalnia aut, sklep motoryzacyjny czy autokomis. Dowiedz się, na który najlepiej postawić!
Krok po kroku otwieramy studio treningu EMS, sklep ze stolarką otworową, psie przedszkole, firmę produkującą deskorolki oraz repliki historyczne, a także sklep Stokrotka.
Własna firma niedługo po urodzeniu dziecka? Dlaczego nie! Wiele kobiet wybiera takie rozwiązanie i odnosi sukces. Sprawdź, w jakie biznesy najchętniej inwestują świeżo upieczone mamy.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.