Wakacyjny klimat przed galerią handlową / Łączymy oryginalny smak ze stylową estetyką punktu sprzedaży (materiały najwyższej jakości, unikalne wzornictwo, nowoczesne technologie, stylowy design), najwyższą jakością produktów oraz wysokimi standardami obsługi
Jesteśmy największą i najszybciej rozwijającą się siecią Street Food w Polsce. Lodolandia to 470 punktów w Polsce i za granicą w popularnych centrach i galeriach handlowych.
 

Lodolandia to największa i najszybciej rozwijająca się sieć mobilnych punktów sprzedaży w Polsce serwująca lody świderki, desery lodowe, granitę, gofry oraz inne słodkości. Mobilność, elastyczność i jakość naszych produktów dają przewagę nad stacjonarnym biznesem a sprzedaż w formie take-away to odpowiedź na coraz szybszy tryb życia i oczekiwania konsumentów.

Lodolandia powstała w 2013 roku. W pierwszym roku działalności powstało 8 punktów sprzedaży. Koncept bardzo dobrze się przyjął. W 2014 roku było już 29 punktów sprzedaży, z czego 15 to punkty własne, a 14 - franczyzowe. W 2015 roku Lodolandia miała już 184 punkty sprzedaży, a w 2016 roku – 250. Obecnie punktów Lodolandii w całej Polsce jest 367. W ciągu 5 lat działalności firma otworzyła 470 punktów sprzedaży w Polsce oraz zagranicą, m.in. w Niemczech, na Słowacji oraz w Wielkiej Brytanii (zagranicą marka to Ice and Roll).

Nasze koncepty franczyzowe są sprawdzone przez setki zadowolonych Partnerów i odporne na czynniki mikro i makroekonomiczne.

SPOSÓB NA BIZNES W ZGODZIE Z TRENDAMI

W dobie rozkwitu rynku street food, sprzedaż lodów świderków to nie tylko biznes wpisujący się w aktualne trendy, ale także bezpieczna inwestycja. Warto wykorzystać ich popularność również na imprezach w plenerze - festiwalach, jarmarkach, targach śniadaniowych czy zlotach food trucków. Dlatego budka z lodami świderkami może zagościć na wybranych wydarzeniach street foodowych tak tłumnie odwiedzanych przez Polaków w ciepłe dni. Jeśli do grona tych korzyści dopiszemy niesłabnącą popularność jedzenia ulicznego i niepowtarzalny smak lodów świderków, otrzymamy gwarancję powodzenia biznesu.

Franczyzobiorcom oferujemy również koncept Lodo-Kołacz. Lodo-Kołacz to przyczepa gastronomiczna przystosowana jednocześnie do sprzedaży lodów (w sezonie wiosenno-letnim), i kołaczy węgierskich (jesienią i zimą). To prawdziwy majstersztyk, ponieważ świetnie sprawdza się zarówno w sezonie letnim, jak i zimowym, zapewniając franczyzobiorcom całoroczny biznes o wysokiej stopie zwrotu. Koszt inwestycji zwraca się już po 1 sezonie.

NAJLEPSZA OFERTA FRANCZYZOWA – FRANCZYZA „POD KLUCZ”

Lodolandia to franczyza „POD KLUCZ”. Franczyzobiorcy Lodolandii otoczeni są opieką na każdym etapie współpracy. System franczyzowy zapewnia im nie tylko wiedzę w zakresie sprzedaży, ale również całe know- how związane z prowadzeniem biznesu. To pakiet szkoleń, wsparcie marketingowe, serwis, kompleksowe zaopatrzenie towarowe i rozwiązania księgowe oraz narzędzia do kontroli sprzedaży. Ponadto franczyzobiorcy otrzymują w pełni wyposażone przyczepy gastronomiczne z niezbędnymi dokumentami. Zapewniamy także szkolenia dla menadżerów, osób zarządzających i pracowników.

Ogromne znaczenie mają oferowane przez nas lokalizacje, które są kluczową sprawą w prowadzeniu tego typu działalności. Dzięki współpracy z największymi sieciami handlowymi w kraju, m.in. Tesco, Kaufland, Carrefour, Intermarché, E.Leclerc czy IKEA oraz licznymi galeriami handlowymi w Polsce Lodolandia oferuje franczyzobiorcom lokalizacje w niemal każdym mieście w Polsce. Lokalizacje, które pozyskujemy dla naszych franczyzobiorców zapewniają im przepływ klientów 7 dni w tygodniu od rana do wieczora. Tym, co nas wyróżnia, jest fakt, że jako jedyni w branży, razem z Klientem otwieramy punkt sprzedaży i jesteśmy z nim podczas pierwszego tygodnia sprzedaży.

JAK OTWORZYĆ WŁASNĄ BUDKĘ Z LODAMI

W ciągu zaledwie 2 tygodni możesz stać się właścicielem swojego biznesu!

Jak to wygląda krok po kroku?

  1. Spotkanie z przedstawicielem firmy
  2. Pomoc w pozyskaniu finansowania (minimalny wkład własny to 20 tys. zł)
  3. Wybór optymalnej lokalizacji
  4. Podpisanie umowy
  5. Szkolenie teoretyczne i praktyczne
  6. Wsparcie marketingowe w social mediach
  7. Otwarcie punktu sprzedaży

Wypełnij poniższy formularz i umów się z nami na spotkanie!


Kebab i kołacz przez cały rok / Franczyzobiorcy Lodolandii prowadzą również budki "Kołacz na okrągło" oraz "Bafra Kebab".
Dowiedz się więcej
Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Lodolandii.
Dowiedz się więcej
Dane kandydata
Dane kandydata
Dodatkowe informacje
Dodatkowe informacje
If you see this, leave this form field blank