pytanie tygodnia

usługi dla klientów indywidualnych | 12.11.2018

Franczyza dzięki rozwodowi

– Przyszła właścicielka naszej placówki powinna być przedsiębiorcza, komunikatywna oraz posiadać wiedzę na tematy rozwodowe – mówi Krystyna Rek, właścicielka Kobieta i Rozwód.

– Przyszła właścicielka naszej placówki powinna być przedsiębiorcza, komunikatywna oraz posiadać wiedzę na tematy rozwodowe – mówi Krystyna Rek, właścicielka Kobieta i Rozwód.

finanse i bankowość | 22.10.2018

Jakość przede wszystkim

Chcemy rozwijać sieć agencyjną i poszerzać grono partnerów – zapowiada Artur Mojecki, nowy prezes zarządu Domu Finansowego QS.

edukacja | 10.10.2018

Opłaca się słuchać

– Nasze doświadczenie pokazuje, że im franczyzobiorca mocniej polega na naszym doświadczeniu i rekomendacjach, tym lepiej idzie mu biznes – mówi Anna Jurak z Edukido.

uroda i fitness | 30.09.2018

Przepis na sukces

– Związując się z firmą o silnej pozycji i rozpoznawalnej marce, mamy o wiele łatwiejszy start w branży beauty – mówi Marzena Pawlik, dyrektor ds. sprzedaży programów sieci Yasumi.

edukacja | 30.08.2018

Szkolenie z franczyzy

Planujesz zostać franczyzobiorcą lub franczyzodawcą, ale nie wiesz jak? Prawnik i analityk finansowy podpowiedzą, jak to zrobić.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 24.09.2018

Zarabiamy na hybrydzie

– Otwarcie wyspy z lakierami Semilac wymaga inwestycji w wysokości co najmniej 30 tys. zł – mówi Paulina Patelka, menedżer ds. rozwoju sieci franczyzowej Semilac.

gastronomia | 13.09.2018

Dobre miejsce na pizzerię

– Widzimy duży potencjał w mniejszych i średnich miastach, gdzie konkurencja jest znacznie słabsza – mówi Tomasz Jench, franczyzodawca New York Pizza Department.

art. spożywcze i przemysłowe | 31.08.2018

Salonik od zaraz

Każdy ajent Kolportera dostaje do ręki klucze do gotowego saloniku prasowego. To propozycja i dla młodych, którzy chcą zdobyć pierwsze doświadczenia w handlu, i dla osób w wieku 50+. / REKLAMA

gastronomia | 03.09.2018

Nie tylko lody

O rozwoju sieci Lodolandia, Kołacz na Okrągło i Bafra Kebab opowiada Marcin Olesiak, prezes Sweet Gallery - franczyzodawcy wszystkich trzech marek.

nieruchomości | 27.08.2018

Hossa potrwa długo

Zawód pośrednika nieruchomości cieszy się coraz większym prestiżem – mówi Jakub Rawski, dyrektor ds. franczyzy Zachód Nieruchomości.

moda | 19.08.2018

Stawiamy na franczyzę

– Planujemy mieć sieć liczącą mniej więcej 250 sklepów za pięć lat – mówi Wojciech Kalejta, dyrektor zarządzający Moodo.

nieruchomości | 12.08.2018

Trzy kroki przed konkurencją

– Partnerem do rozmów jest dla nas każdy, ale franczyzobiorcami mogą zostać nieliczni – mówi Leszek Michniak, prezes grupy WGN.

art. spożywcze i przemysłowe | 09.08.2018

Alkoholowy wyskok Dużego Bena

– Sprzedaż w Dużym Benie jest zazwyczaj większa niż w typowym sklepie monopolowym – mówi Łukasz Juskowiak, dyrektor marketingu konceptu Duży Ben.

gastronomia | 02.08.2018

Wierni krewetkom

– Zauważyliśmy pojawienie się bezpośredniej konkurencji, ale jak dotąd są to tylko pojedyncze bary – mówi Maciej Frymar, współwłaściciel Shrimp House.

moda | 23.07.2018

Towar musi rotować

– Jeśli franczyzobiorca sprzeda 40 proc. towaru znajdującego się w sklepie, resztę wymieniamy na nowy – mówi Magdalena Sulwińska, właścicielka konceptu Family Shop.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 17.07.2018

Firma na wyspie

– Inwestycja w stoisko z kosmetykami może się zwrócić po dziewięciu miesiącach – mówi Agnieszka Sęczkowska, kierownik ds. rozwoju sieci detalicznej Golden Rose.

usługi dla klientów indywidualnych | 08.07.2018

Sukces po zdradzie

Nasza franczyza jest dedykowana wyłącznie kobietom. Placówki stają się rentowne już od drugiego miesiąca działalności - mówi Krystyna Rek, prezes Fundacji Kobieta i Rozwód.

nieruchomości | 01.07.2018

Polacy chcą do agencji

Coraz więcej transakcji w obrocie nieruchomościami przechodzi przez pośredników – mówi Andrzej Jakliński, dyrektor ds. rozwoju sieci i marketingu marki Północ Nieruchomości.

2
3
4
5
następna  
ostatnia