pytanie tygodnia

kosmetyki, biżuteria, upominki | 24.09.2018

Zarabiamy na hybrydzie

– Otwarcie wyspy z lakierami Semilac wymaga inwestycji w wysokości co najmniej 30 tys. zł – mówi Paulina Patelka, menedżer ds. rozwoju sieci franczyzowej Semilac.

– Otwarcie wyspy z lakierami Semilac wymaga inwestycji w wysokości co najmniej 30 tys. zł – mówi Paulina Patelka, menedżer ds. rozwoju sieci franczyzowej Semilac.

artykuł sponsorowany | 14.09.2018

Lokalizacja ma znaczenie

Wybór lokalizacji dla biznesu takiego jak restauracja, galeria sztuki, czy elegancki sklep decyduje często o jego dochodowości, możliwościach rozwoju, a nawet klienteli. Dlatego warto rozważyć atuty jakimi dysponują lokale użytkowe w odrestaurowanych kamienicach śródmieścia czy Starej Pragi Warszawy. / REKLAMA

gastronomia | 03.09.2018

Nie tylko lody

O rozwoju sieci Lodolandia, Kołacz na Okrągło i Bafra Kebab opowiada Marcin Olesiak, prezes Sweet Gallery - franczyzodawcy wszystkich trzech marek.

nieruchomości | 27.08.2018

Hossa potrwa długo

Zawód pośrednika nieruchomości cieszy się coraz większym prestiżem – mówi Jakub Rawski, dyrektor ds. franczyzy Zachód Nieruchomości.

moda | 19.08.2018

Stawiamy na franczyzę

– Planujemy mieć sieć liczącą mniej więcej 250 sklepów za pięć lat – mówi Wojciech Kalejta, dyrektor zarządzający Moodo.

nieruchomości | 12.08.2018

Trzy kroki przed konkurencją

– Partnerem do rozmów jest dla nas każdy, ale franczyzobiorcami mogą zostać nieliczni – mówi Leszek Michniak, prezes grupy WGN.

art. spożywcze i przemysłowe | 09.08.2018

Alkoholowy wyskok Dużego Bena

– Sprzedaż w Dużym Benie jest zazwyczaj większa niż w typowym sklepie monopolowym – mówi Łukasz Juskowiak, dyrektor marketingu konceptu Duży Ben.

gastronomia | 02.08.2018

Wierni krewetkom

– Zauważyliśmy pojawienie się bezpośredniej konkurencji, ale jak dotąd są to tylko pojedyncze bary – mówi Maciej Frymar, współwłaściciel Shrimp House.

moda | 23.07.2018

Towar musi rotować

– Jeśli franczyzobiorca sprzeda 40 proc. towaru znajdującego się w sklepie, resztę wymieniamy na nowy – mówi Magdalena Sulwińska, właścicielka konceptu Family Shop.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 17.07.2018

Firma na wyspie

– Inwestycja w stoisko z kosmetykami może się zwrócić po dziewięciu miesiącach – mówi Agnieszka Sęczkowska, kierownik ds. rozwoju sieci detalicznej Golden Rose.

usługi dla klientów indywidualnych | 08.07.2018

Sukces po zdradzie

Nasza franczyza jest dedykowana wyłącznie kobietom. Placówki stają się rentowne już od drugiego miesiąca działalności - mówi Krystyna Rek, prezes Fundacji Kobieta i Rozwód.

nieruchomości | 01.07.2018

Polacy chcą do agencji

Coraz więcej transakcji w obrocie nieruchomościami przechodzi przez pośredników – mówi Andrzej Jakliński, dyrektor ds. rozwoju sieci i marketingu marki Północ Nieruchomości.

uroda i fitness | 21.06.2018

Wirujący zysk

O popularności pole dance i planach rozwoju sieci franczyzowej opowiada Jarosław Tomczewski, właściciel marki Lejdis Studio.

stacje paliw i art. motoryzacyjne | 14.06.2018

Firma z napędem elektrycznym

O planach rozwoju sieci salonów sprzedaży jednośladów elektrycznych i hybrydowych opowiada Jakub Czarny, prezes Scoopper.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 03.06.2018

Firma bez zmarszczek

O kosmetycznej marce Collagen Cocktail, która chce wejść na polski rynek, opowiadają przedstawiciele węgierskiego konceptu Eva Farkas i Timea Bus.

stacje paliw i art. motoryzacyjne | 28.05.2018

Łatwiej o własny biznes

O nowych zasadach inwestycji i współpracy w ramach systemu franczyzowego opowiada Bartosz Liszkowski, prezes Ziebart Polska.

moda | 19.05.2018

Sieć dobrze przemyślana

Staramy się do minimum ograniczyć ryzyko nieudanych inwestycji, zwłaszcza we franczyzie – mówi Adam Miłosiński, menadżer ds. rozwoju sieci franczyzowej Gatta.

nieruchomości | 06.05.2018

Biznes dla wybranych

Dobranie odpowiednich ludzi to podstawowy czynnik warunkujący powodzenie biznesu - przekonuje Krzysztof Kraicziczek, dyrektor generalny sieci biur nieruchomości Keller Williams Polska.

2
3
4
5
następna  
ostatnia