Pomysły na biznes we franczyzie i nie tylko

Czerwcowy numer magazynu "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Opisujemy w nim m.in. jak krok po kroku otworzyć sklep Stokrotka, dom aukcyjny, szkołę mermaidingu oraz prezentujemy franczyzy z branży uroda i fitness.
 

"Własny Biznes FRANCHISING" to miesięcznik pomysłów na biznes. Piszemy o franczyzie i własnym biznesie. Tego nie przeczytasz w internecie.

W wydaniu nr 6/2023 (216)

SUPERTEMAT

Moda na formę i urodę

Franczyzowe koncepty działające w branży urody i fitnessu korzystają na rosnącym trendzie dbania o formę i wygląd. Czy sytuacja gospodarcza podetnie im skrzydła?

Licencja na urodę

Wśród franczyzowych konceptów urodowych znajdziemy m.in. salony depilacji, masażu oraz oferujące różnego rodzaju usługi pielęgnacyjne, kosmetyczne i spa. Jak sobie radzą?

Otwieramy salon urody dla mężczyzn

Salonów, w których specjaliści dbają o męskie brody, wąsy i baki, ciągle przybywa. Ile można zarobić, prowadząc barber shop?

Franczyza w dobrej formie

Branża fitness po okresie zastoju przeżywa prawdziwy boom. W Polsce jest jeszcze sporo miejsca na nowe siłownie i kluby.

RAPORT SPECJALNY

Sztuczny mózg w prawdziwym biznesie

Postępowy przedsiębiorca usiłuje uczynić swój biznes nowatorskim i odpornym na konkurencję. Jednym ze sposobów osiągnięcia tego celu jest wykorzystanie sztucznej inteligencji.

POMYSŁY NA FIRMĘ

Pomysł na biznes w trudnych czasach

Sieć sklepów Stokrotka wspiera finansowo nowych franczyzobiorców. Firma dostrzega potrzeby rynku, wynikające z sytuacji gospodarczej, ułatwiając uruchomienie własnego biznesu.

Czy opłaca się otworzyć dom aukcyjny?

Domy aukcyjne rok po roku odnotowują zyski. Rynek sztuki jest dość odporny na kryzys – przyciąga zarówno nowych przedsiębiorców do branży, jak i klientów inwestujących w sztukę.

Otwieramy szkołę mermaidingu

Mermaiding w Polsce zyskuje na popularności. Kto może zarabiać na prowadzeniu zajęć z pływania z syrenim ogonem?

E-FIRMA

Jak zarobić na platformie rezerwacyjnej?

„Podróżować jest bosko” – śpiewała Kora. Ale bosko jest wtedy, kiedy mamy udany urlop. Aby taki był, trzeba wiedzieć, czego się spodziewać, zanim się wyjedzie. Twórcy portalu Slowhop zarabiają na przekazywaniu tej wiedzy.

6 powodów upadku biznesów online

Biznes w internecie rządzi się swoimi prawami. Trzeba je znać, żeby ustrzec się błędów, które mogą doprowadzić go do bankructwa.

WZROŚNIE SPADNIE

Jak wybrać konto firmowe?

Ile firm, tyle potrzeb. Czym się kierować przy wyborze rachunku bankowego dla swojego przedsiębiorstwa? 

MĘSKI BIZNES

Od wiertarki do koparki, czyli marketplace ze sprzętem budowlanym

Galopująca inflacja spowodowała, że wypożyczanie urządzeń i narzędzi zaczęło wygrywać z ich kupowaniem. Pomogło to platformie PreferRent złapać wiatr w żagle.

MÓJ FRANCHISING

Spedytor na swoim

Patryk Jakubowicz od dwóch lat prowadzi biuro spedycyjne Northgate Logistics. Jak mu idzie?

Amerykański sen z McDonald's

Patrycja Niedźwiecki razem z mężem realizuje w Polsce swój „american dream”. Prowadzi już trzy restauracje McDonald's, a w planach ma kolejne.

TOP FRANCZYZOBIORCA

Social media napędzają biznes

Firma franczyzobiorcy Metrohouse rośnie, dzięki komunikacji poprzez media społecznościowe. Jak je wykorzystuje w biznesie?

STEKI MENEDŻERA

Biznes, który się liczy

– Dobra bankowa franczyza powinna być stabilna, rentowna i odporna na rynkowe zawirowania – mówi Sławomir Makowski, dyrektor ds. strategii i rozwoju sieci agencyjnej Alior Banku. 

WŁASNY BIZNES

Aktorka z biznesowym zacięciem

– Prowadzę rozmowy o możliwości wydawania audiobooków. Pod kątem biznesu nie jest to łatwa sprawa, przeliczam, czy pomysł nie tylko się zwróci, ale współpraca będzie finansowo korzystna – mówi Laura Breszka, aktorka, lektorka, bizneswoman.

ABC FRANCZYZY

Kto mówi w imieniu rynku?

W Polsce istnieje kilka organizacji franczyzodawców i franczyzobiorców. W tej chwili głównie zajmują się walką o kształt Kodeksu Dobrych Praktyk dla rynku franczyzy.

GDZIE KUPISZ NOWY NUMER?

Miesięcznik „Własny Biznes FRANCHISING” możesz zamówić przez internet na portalu Franchising.pl w zakładce Zakupy (pojedyncze egzemplarze, prenumerata, numery archiwalne, wydania w formie pliku pdf). Magazyn jest dostępny także w sprzedaży detalicznej w sieci salonów prasowych EMPiK, Inmedio / Relay, Kolporter, a także w sklepie Publio.pl.

PRENUMERATA

Zamów roczną prenumeratę miesięcznika „Własny Biznes FRANCHISING” za 59 zł. Zaoszczędź pieniądze i czas. Nowe wydanie wyślemy co miesiąc pocztą na wskazany adres, a przesyłka nic nie będzie Cię kosztować. https://franchising.pl/koszyk/prenumerata/


Zasady i warunki zakupów

Prenumerata roczna - 12 numerów w promocyjnej cenie

Prenumerata obejmuje 12 kolejnych numerów miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" i jest sprzedawana w promocyjnej cenie 59 zł. Zamawiający wybiera wydanie, od którego rozpocznie się okres prenumeraty. W pierwszej przesyłce wysyłamy miesięczniki, które ukazały się dotychczas. Kolejne numery będą nadawane w pierwszym dniu sprzedaży bezpośrednio z drukarni.

Koszt dostawy

Dostawa na terenie Polski jest bezpłatna, dotyczy to wszystkich produktów dostępnych na Franchising.pl. Koszt dostawy poza Polskę:

  • Europa (w tym Rosja, Turcja i Izrael) - 25 zł (w przypadku prenumeraty 300 zł);
  • Ameryka Północna i Afryka - 30 zł (w przypadku prenumeraty 360 zł);
  • Ameryka Południowa i Azja - 36 zł (w przypadku prenumeraty 432 zł);
  • Australia i Oceania - 50 zł (w przypadku prenumeraty 600 zł).

Warunki dostawy

Zamówienia wysyłamy w ciągu 2 dni roboczych po potwierdzeniu otrzymania zapłaty lub potwierdzeniu zamówienia pobraniowego. Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej. Czas dostawy zamówienia na terenie Polski to zazwyczaj od 1 do 5 dni roboczych. Czas dostawy kurierem Inpost to zazwyczaj 1-2 dni robocze. Przesyłki zagraniczne nadajemy wyłącznie Pocztą Polską. Czas dostawy zamówienia za granicę to zazwyczaj od 7 do 14 dni roboczych. 

Formy płatności

Lista dostępnych form płatności:

  • BLIK
  • Google Pay, Apple Pay, Masterpass,
  • karta: Visa, Mastercard, Maestro: (debetowa lub kredytowa),
  • bankowość internetowa: Alior Bank, Bank Nowy, BNP Paribas, BOŚ, Banki Spółdzielcze, CitiHandlowy, Crédit Agricole, Getin, ING, iPKO, Inteligo, mBank, Millennium, Nest Bank, Pekao, Plus Bank, Santander,
  • tradycyjny przelew bankowy: (potwierdzenie wpłaty otrzymujemy wraz z wyciągiem bankowym za dzień poprzedni),
  • pobranie: zapłata kurierowi Inpost przy odbiorze za dopłatą 9,50 zł.

Płatności BLIK i przez system bankowości internetowej realizowane są przez PayU S.A.

Proforma

Jeżeli potrzebują Państwo proformy do dokonania płatności przelewem prosimy o zamieszczenie informacji w uwagach podczas składania zamówienia. Proformę prześlemy na wskazany adres mailowy.

Zwroty i reklamacje

Prasa nie podlega zwrotom, w przypadku pozostałych artykułów nabywca może je zwrócić 14 dni od otrzymania przesyłki. Prosimy o odesłanie zwracanych artykułów na adres firmy podany poniżej. Pytania i reklamacje prosimy kierować na adres zakupy@franchising.pl lub telefonicznie na numer +48 22 560 80 22.

Dane firmy

PROFIT system Sp. z o.o.
ul. Brązownicza 16
01-929 Warszawa
NIP 5222550821, REGON 016299073, KRS:183748